عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز فرصتی فراهم شده است تا ساکتین فتنه با محکومیت اظهارات میرحسین، خودشان را از خط فتنه جدا کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیانی از ارجاع موضوع به کارشناس رسمی دادگستری به منظور تعیین علت دقیق رانش خبر داد و اضافه کرد: اقدامات لازم جهت تامین ایمنی ساکنین پلاک‌های مجاور در حال انجام است و به منظور اطمینان خاطر از عدم تسری ابعادِ حادثه تأسیسات گاز و برق و آب به طور موقت از مدار خارج شده است.
ساعت حدود هشت صبح یک روز جمعه بود که ساکنین خیابان ظفر با شنیدن صدای گلوله دچار اضطراب شدند و به خیابان ریختند تا بفهمند ماجرا از چه قرار است. همسایه‌های‌خانه زن‌و شوهر آمریکایی که صدای شلیک گلوله‌های پی‌درپی را از آن خانه شنیده بودند؛ پشت در خانه‌مورد نظر رفته بودند، اما دوریس در را باز نمی‌کرد.
بمبی با وسعت انفجار بالا که توسط جنگنده های روسی به شهر ادلب سوریه اصابت کرد، ساکنین را ترساند. قابل ذکر است که تروریست‌های داعشی در این منطقه ساکن هستند.
مصطفی بهشتی یکی از ساکنین سابق پایگاه اشرف۳ در گفتگو با تلویزیون آلبانی گفت: ۲۱ سال در سازمان مجاهدین بودم و نتوانستم با مادرم تماس بگیرم ؛افراد قدیمی سازمان همشون نظامی هستند.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های شهر تهران از اجرای طرح ویژه نسل جدید معاینه فنی سیار در تهران تحت عنوان پرتابل خبر داد و گفت: در این طرح واحد‌های سیار معاینه فنی با درخواست ساکنین مجتمع‌ها و یا سازمان‌ها و شرکت‌ها در محل حاضر می‌شوند و نسبت به معاینه فنی خودرو‌های آن‌ها اقدام می‌کنند.
آلودگی هوا ماجرای جدیدی نیست، سال‌ها است مردم تهران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، کافی‌ست زمستان برسد تا دوباره هشدار‌های مدیریت بحران، هواشناسی و اورژانس پایتخت شروع شود، «از خانه خارج نشوید، هوا برای گروه‌های حساس آلوده است»، بعضی مواقع هم کار از هشدار به گروه‌های حساس می‌گذرد و حالا همه آدم‌های شهر باید خانه‌نشین شوند تا اثرات کشنده آلودگی هوا آن‌ها را نشانه نگیرد، اتفاقی که حداقل برای ۶ هزار نفر از ساکنین تهران در سال ۱۴۰۰ رخ داده.
گرد و غبار و ضایعات حاصل از این انفجار بر سر ساکنین پورت ایزابل تگزاس (شهری در ۱۰ کیلومتری سکوی پرتاب)، و در سراسر سواحل بوکا چیکا که محل لانه‌سازی حیوانات در حال انقراضی مانند برخی پرندگان و لاک‌پشت‌های دریایی است، بارید.
آیت‌الله جوادی‌آملی در ۴ آذر ۱۳۹۶ درباره موضوع حجاب هشدار داده بود: «مسئله حجاب و عفاف با سرنیزه حل نمی‌شود. نامه می‌نویسند که شما چرا ساکتید و درباره حجاب حرف نمی‌زنید. بر فرض شما با فشار این روسری را جلو بیاورید. این اسمش عفاف نیست.
در تگزاس، ساکنین متوجه مردی شدند که سوار بر یک ماشین غیرواقعی و جالب بود.
این طراحی منظره‌ای خیره کننده از جنگل بارانی را برای ساکنین به ارمغان می‌آورد. در نهایت، طبقه دوم یا "طبقه خصوصی" شامل اتاق خواب و حمام است که برای صرفه جویی در فضا و ایجاد حریم خصوصی بیشتر تنها از طریق نردبان قابل دسترسی است.
روش عجیب یکی از ساکنین شهر اورفا ترکیه برای محافظت از ماشینش در برابر سیل احتمالی را ببینید.
امام جمعه موقت تهران تقوای الهی را ترک محرمات دانست و افزود: این مهم بدون ولایت معنا ندارد امروز کسانی که غیرت دینی دارند نباید در برابر کشف حجاب‌ها ساکت باشند نباید در برابر ظلم صهیونیست‌ها بی‌تفاوت باشند، کسانی که در برابر این اعمال سکوت می‌کنند مرزبان دین نیستند و اگر نماز شب هم بخوانند سکولار در عمل هستند.
اما موضوع بازگشت حسن روحانی به قدرت، علاوه بر جلساتی که با ناطق نوری و خاتمی برگزار می‌کند، زمانی جدی‌تر شد که وی پس از مدت‌ها سکوت خود را با ادبیات همیشگی شکست و درحالی‌که نام او در کنار «علی‌اکبر ناطق نوری و محمود احمدی‌نژاد» به‌عنوان یکی از ساکتین اعتراضات اخیر کشور مطرح شده بود، وی در دیداری که در روز‌های ابتدایی دی‌ماه با استانداران خود داشت، صریح‌ترین موضع خود پس از پایان دوران ریاست‌جمهوری را اتحاذ کرد و در واکنش به وقایع اخیر کشور گفته بود: «حل مشکلات اجتماعی و سیاسی در گرو بازگشت جاذبه به صندوق‌های رای است؛ اگر مردم را از صندوق مأیوس کردید، به خیابان می‌رانید.
موضع گیری خواص و کوشش ایشان برای استفاده از برد رسانه‌ای‌شان نه صرفاً برای رفع شبهات میان گروه‌هایی از مردم، بلکه برای نشان دادن اینکه موضع هنرمندان تنها آنچه رسانه‌های خارجی انعکاس داده‌اند نیست و هنرمندان شناخت شده ایرانی هستند که موضع دیگری دارند، ضروری است
تبریز- ساکنین روستای مایان سفلی تبریز از بوی بد در روستا به ستوه آمده اند و مظنون اصلی را پساب فاضلاب چرمشهر می دانند که وارد تصفیه خانه نشده و روستا را آلوده می‌کند.
تبریز- بویی به مشام می‌رسد، بویی که توان تحمل آن را نداریم، بنابه گفته‌ ساکنین روستای مایان سفلی تبریز، مظنون اصلی آن پساب فاضلاب چرمشهر است که وارد تصفیه خانه نشده و روستا را آلوده می‌کند.
تبریز- بویی به مشام می‌رسد، بویی که توان تحمل آن را نداریم، بنابه گفته‌ی ساکنین روستای مایان سفلی تبریز، مظنون اصلی آن پساب فاضلاب چرمشهر است که وارد تصفیه خانه نشده و روستا را آلوده می‌کند.
نارضایتی ساکنین دهکده هوادارای ۸.۵ میلیون تومانی در دوحه
عوامل مختلفی نظیر بی اعتمادی به سلامتی انتخابات موجب شده است این روزها چشم انداز چندان روشنی از سوی تحلیلگران و حتی ساکنین سرزمین های اشغالی برای عبور از این بن بست سیاسی دیده نشود.
شهردار منطقه ۹، آلودگی‌های صوتی و محیطی و مشکلاتی که مجموعه فرودگاه مهرآباد به خصوص برای ساکنین غربی تهران ایجاد کرده را معضلی دانست که می‌بایست هر چه سریع‌تر حل و فصل شود.
آنچه می‌خوانید، بخشی از سخنرانی آیت‌الله‌جوادی آملی در سال ۹۶ است: مساله حجاب و عفاف با سرنیزه حل نمی‌شود. نامه می‌نویسند که شما چرا ساکتید و درباره حجاب حرف نمی‌زنید. بر فرض شما با فشار این روسری را جلو بیاورید. این اسمش عفاف نیست. "النکاح سنتی" است که از فساد جلوگیری می‌کند. با بگیر و ببند ممکن است ظاهر حفظ شود، ولی بگیر و ببند اگر بدتر نکند یقینا حل نمی‌کند.
رئیس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این موضوع که باید زندگی را به هسته مرکزی شهر بازگردانیم، گفت: ما شب مردگی در مرکز شهر داریم، مردم در این منطقه خیلی سکونت ندارند و یکی از دلایل آن هم موضوع طرح ترافیک است که برای ساکنین دردسرساز شده و باعث کوچ شهروندان از مرکز شهر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ