یک تیم صربستانی به سرمربی سابق استقلال طعنه زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی، با ظاهری متفاوت در جشن قهرمانی شرکت کرد.
الهلالی‌ها برای معارفه نیمار در استادیوم ملک فهد سنگ تمام گذاشتند.
فوق ستاره برزیلی بین‌دو‌نیمه دیدار تیمش به سمت تماشاگران رفت و به احساساتشان پاسخ گرمی داد.
ملک جهان خانم ملقب به مهدعلیا مادر ناصرالدین شاه، اشرف‌الملوک معروف به فخرالدوله نوه مظفرالدین شاه، تاج الملوک ملقب به ام‌الخاقان مادر محمدعلی شاه از جمله زنان بزرگ و تاثیرگذار خاندان قاجار بودند.
غلامحسین ملک عراقی، قدیمی‌ترین عکاس ایران بود که لحظه‌های تاریخی بسیاری را جاودانه کرد.
مالک اسبق باشگاه پدیده مشهد در اتفاقی جالب توجه به عنوان سرمربی در فصل آتی کار را دنبال خواهد کرد.
دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی، از دو ستاره تیمش به همراه همسرانشان دعوت کرد تا شبی را همراه او برای شام در یک رستوران معروف بگذرانند.
مالک شریعتی نیاسر گفت: دریافتی نمایندگانی که از مجلس حقوق می‌گیرند، بین ۲۰ تا ۲۴ میلیون تومان است. البته بنده حقوق هیات علمی می‌گیرم و مابه‌التفاوت را مجلس می‌دهد. اگر قرار بود یک بخشدار هم، هزینه اجاره دفتر، خودرو، چند کارمند و سایر هزینه‌های کارش را نقدا بگیرد، بسیار بیشتر از هزینه نمایندگی می‌شد.
مالک شریعتی نیاسر گفت: دریافتی نمایندگانی که از مجلس حقوق می‌گیرند، بین ۲۰ تا ۲۴ میلیون تومان است. البته بنده حقوق هیات علمی می‌گیرم و مابه‌التفاوت را مجلس می‌دهد. اگر قرار بود یک بخشدار هم، هزینه اجاره دفتر، خودرو، چند کارمند و سایر هزینه‌های کارش را نقدا بگیرد، بسیار بیشتر از هزینه نمایندگی می‌شد.
جورج ماس، مالک باشگاه اینتر میامی در توئیتر خود خبر جذب لیونل مسی را تایید کرد.
علیرضا بیرانوند یک استوری کنایه آمیز در فضای مجازی منتشر کرد
دربی ریاض با حضور پرشور تماشاگران الهلال و النصر برگزار شد.
آگهی جالب چند نمونه از قیمت ملک در تهران منتشر شده در صفحه نیازمندی‌های روزنامه اطلاعات ۱۹ فروردین ۱۳۶۲ را ببینید، از جمله زمین در عباس آباد: متری ۶۵ تومان و خانه در خیابان بهار: ۱۷۰ متری، ۸۰ هزار تومان.
اشتباه اونانا، دروازه‌بان اینتر، در دقیقه 90 بازی امشب مقابل سالرنیتانا که باعث شد نراتزوری برد را با تساوی عوض کند باعث شده او با انتقادهای شدید از سوی هواداران مواجه شود.
در نگاه اول، انگیزه دنیس هوپ سود مالی به نظر می‌رسد. با این حال، بسیار عمیق‌تر از آن است. او معتقد است که به دلیل فقدان یک هیئت حاکمه یا دولت ملتی که بتواند ادعای او را به چالش بکشد، حق مالکیت ماه را دارد. او همچنین به حفظ و حفاظت از منابع طبیعی روی زمین و در عین حال تشویق به اکتشاف و توسعه در فضا معتقد است.
تاد بولی، مالک باشگاه چلسی، بعد از صعود به جمع هشت تیم نهایی چمپیونزلیگ برخلاف چند روز پیش نتوانست شادی خود را پنهان کند.
در پی اختلافات پیش آمده میان مدیرعامل و حامی مالی تیم چوکا مالکیت چوکا از سرهنگیان به امید قهوه منتقل شد.
حمید حاج ملک داور آتش نشان و اهل صومعه سرا برای دومین بار برای استقلال در فصل جاری سوت زد که هر دو بازی در استادیوم آزادی بود.
مالک زئوس گفت که او همیشه آرزوی داشتن یک گریت دین دانمارکی به نام زئوس را داشته است تا اینکه برادرش زئوس را به او کادو می‌دهد. اگرچه در ابتدا از اندازه بزرگ او عصبی بود، اما خیلی زود عاشق او شد.
سر جیم راتکلیف، میلیارد انگلیسی که به دنبال خرید منچستر یونایتد است، یک کشتی تفریحی با امکانات عجیب و غریب دارد.
باخت تیم اورتون مقابل ساوتهمتون در هفته بیستم لیگ برتر انگلیس و سقوط به رده نوزدهم جدول رده بندی، خشم هواداران اورتون را از مدیران این باشگاه و مالک ایرانی آن به اوج رساند.
رسول خادم اسطوره کشتی ایران نسبت به تخریب ملک برادر الناز رکابی واکنش نشان داد.
تراکتور دوران مالکیت زنوزی وارد سومین مرحله خود شده است؛ ترکیبی موفق از دو مرحله قبلی.
مدافع خبرساز پیکان به عنوان یک چهره ویژه بازوبند کاپیتانی تیم امید را در اختیار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ