محمد صادق کوشکی گفت: کلیت جریان اصلاحات دیگر نظام را به خاطر حضور مدافعان حرم در سوریه مورد انتقاد قرار دهد چون همه مردم فهمیده‌اند اگر مدافعان حرم نمی‌رفتند، امروز ایران هم سوریه می‌شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیلیان امباپه اگر در بازی روز شنبه پی اس جی برابر لوریان در پارک دو پرنس مورد توهین از سوی اولتراها قرار بگیرد، واکنشی رسمی نشان خواهد داد.
رئیس جمهور ونزوئلا سکوت رهبران کشورهای اروپایی درباره افراط‌گرایان هتاک به قرآن کریم در سوئد و دانمارک را به شدت مورد انتقاد قرار داد.
رئیس جمهور ونزوئلا سکوت رهبران کشورهای اروپایی درباره افراط‌گرایان هتاک به قرآن کریم در سوئد و دانمارک را به شدت مورد انتقاد قرار داد.
علی خطیر در گفتگو با رسانه رسمی استقلال اعلام کرد با جواد نکونام برنامه سه ساله دارد و به حمایت از سرمربی تیمش می پردازد.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق با انتقاد از حضور تعداد زیادی از نظامیان آمریکایی در این کشور خواهان بیرون راندن این نیروها از عراق شد.
بن فرحان در اظهارات خود در تهران ضمن آنکه مطالبی راجع به اهمیت روابط تهران - ریاض و آثار منطقه‌ای آن بیان نمود، از دو کلیدواژه حساس استفاده کرد و در واقع خواست دلیل بازگشایی روابط با ایران را توضیح دهد؛ آنچه وزیر خارجه عربستان به طور ضمنی در بیان خود آورد، اهمیت ویژه‌ای دارد، خواه دلایل اصلی باشند یا نباشند. بیان فیصل بن فرحان ناظر بر این است که شرایط محیطی، عربستان را به بازگشایی روابط کشانده است. این البته بیان دیپلماتیک مناسبی نیست و بوی انفعال از آن جاری است.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت مرزبانان در هنگ مرزی سراوان گفت: سکوت و رضایت ضمنی خائنان و وطن فروشان از شهادت جوانان شجاع مملکت در حوادث تروریستی از چشم مردم ایران دور نخواهد ماند.
جک گریلیش از پیروزی پرگل سیتی برابر رئال بهترین استفاده را برد و گوتی را دعوت به سکوت کرد.
با گذشت دو روز از شکست سنگین تیم هوادار مقابل استقلال و اتهام تبانی که به تیم ساکت الهامی برای این شکست وارد شده، این مربی فعلا واکنشی به این اتهام نشان نداده است.
استقلال در نیمه نخست دیدار برابر هوادار، دو بار موفق به دروازه حریف شد ولی هر دو گل به دلایل مختلفی مردود اعلام شدند.
عبدی نوشت: سکوت مطلق؛ به یاری آن می‌رود تا هر گونه که خواستند بِبُرند و بدوزند و در فضایی غیرشفاف، اموال و دارایی‌های عمومی مردم فقیر را به بخش‌های خصولتی و خصوصی ویژه و تحت عناوین گوناگون واگذار کنند. کارنامه این مجلس از این جهات بسیار برجسته است. ولی اگر هم طرح آنان تصویب نشود، جای نگرانی نباید داشته باشند، چون همان‌طور که طرح صیانت تصویب نشد ولی در عمل بدتر از آن به اجرا در آمد، این نیز در همان مسیر قرار خواهد گرفت. آیا هنوز دنبال تعریف فساد نظام‌مند هستید؟
جک گریلیش، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید بازیکنان این تیم بین دو نیمه بازی برابر تاتنهام در رختکن فقط سکوت کردند.
اکنون دیگر نمی‌شود که دست بر سینه گذاشت و ندای صلی‌الله علیک یا فاطمه الزهرا (س) سر داد، اما در برابر کشف حجاب برخی افراد، ساکت ایستاد. عشق و محبت به وجود اقدس اهل‌بیت (ع) باید در مقام یک الگو برای مقاومت در مسیر حق زمینه بروز و ظهور پیدا کند و این مهم در زمانه کنونی به‌صورت مقاومت در برابر اصوات شوم عده‌ای مزدور و دشمن خدا و امام زمان (عج) واقعیت پیدا می‌کند.
این واقعیت تلخ موجب تأسف شدید است که همه می‌دانند یک گروه منحرف از اسلام در افغانستان به نام اسلام نسل‌کشی می‌کند و حقوق انسان‌ها را زیر پا می‌گذارد، ولی متولیان اسلام در برابر مرگ خاموش مسلمانان مظلوم سکوت می‌کنند! رسالت متولیان دین کجا باید متجلی شود؟
کیهان نوشت: علمایی که به دفاع از حق و به دفاع از مظلوم نپرداختند و هنوز ساکتند و یا در سخنان خود صراحت به خرج ندادند، در این امتحان سرافراز نبودند.
غلامرضا نوری قزلجه گفت: من از آقای رئیس‌جمهور درخواست کردم با توجه به اینکه شورای عالی فضای مجازی الان حوزه اینترنت و فضای مجازی را در اختیار دارد و با مصوبات جدیدی که گذرانده تقریبا اشراف آن کامل شده و ریاستش با رئیس‌جمهور محترم است، برای برگشت هرچه سریع‌تر اینترنت به شرایط یکی دو ماه قبل کمک کنند.
وزیر امور خارجه گفت: سکوت غیرقابل قبول شورای امنیت در برابر حادثه شیراز نشان داد که برخی قدرت‌ها که از جمله عضو دائم شورای امنیت نیز هستند، هنوز تروریست‌ها را به خوب و بد تقسیم می‌کنند.
مردانی می‌گوید: احساس می‌شود جامعه استادان انقلابی برای مدیریت اذهان و هویت آن‌ها و الگوگیری از استاد دچار یک انفعال ناخواسته شده‌اند.
سکوت شائبه‌دار در برابر واردات رمدسیویر آلوده
وحید (جوان موتورسوار) وقتی برادر ۱۰ ساله اش را دید که زیر دست و پای «بنیامین» قرار گرفته است، شعله‌های خشم از وجودش زبانه کشید. او بی درنگ از روی موتورسیکلت پایین آمد و در حالی که موتورسیکلت را به ترک نشین می‌سپرد به یاری برادرش رفت و با لگدی که بر پیکر بنیامین ۱۱ ساله زد، به این درگیری کودکانه پایان داد، اما در همین هنگام پا‌های «بنیامین» شل شد و زانوهایش روی زمین قرار گرفت. هنوز پیشانی کودک بی گناه به زمین نرسیده بود که ناله اش سکوت را شکست.
10 دقیقه حضور ادن هازارد در بازی برابر سلتا هم کمکی به او نکرد و یک پنالتی را از دست داد. از او در بلژیک همچنان انتقاد می کنند.
یک تحلیل‌گر سیاسی در یادداشتی از رئیس دولت اصلاحات بابت سکوت در برابر هرزه‌گویی‌های میرحسین موسوی انتقاد کرد.
سایپا در دو ماه ابتدایی سال جاری افزایش تولید را ادامه داده و توانسته در فروردین ماه، روزانه ۱۳۰۳ دستگاه خودرو و در اردیبهشت ماه ۱۵۲۳ دستگاه خودرو تولید کند و در هفته پایانی اردیبهشت ماه تولید به صورت روزانه به ۱۷۳۰ دستگاه خودرو رسیده است.
استاد حوزه می گوید: پشتوانه نظام و جمهوری اسلامی مردم هستند، لذا فاصله میان مردم و روحانیت، همان فاصله مردم و حاکمیت و مردم و دولت است و این آسیب و خطر بزرگی محسوب می شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ