مدیر مرکز باستان‌شناسی جاده ابریشم در بازدید از موزه ملی، برای انجام مطالعات راه باستانی ابریشم و برگزاری نمایشگاه مشترک با ایران ابراز تمایل کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر تیم های ملی شطرنج تاکید دارد که عملکرد شطرنجبازان در جام جهانی باکوف انتظار مدال آوری آنها در بازی های آسیایی را بیشتر کرده است.
مدیر تیم های ملی شطرنج تاکید دارد که عملکرد شطرنجبازان در جام جهانی باکوف انتظار مدال آوری آنها در بازی های آسیایی را بیشتر کرده است.
مدیر اجرایی تیم ملی بسکتبال تاکید دارد که تمرینات این تیم در ترکیه به صورت فشرده پیگیری شد.
علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در نامه‌ای به رئیس جمهور، ضمن تقدیر از مواضع وی و وزارت امور خارجه در پی محکومیت اهانت به قرآن کریم خواستار پیگیری تصویب قانونی بین المللی در برخورد قاطع در صورت تکرار این جسارت شد و بر لزوم تحریم کشور‌های هتاک توسط کشور‌های اسلامی تاکید کرد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه در سفر رئیس جمهور به امریکای لاتین مذاکرات سازنده ای در خصوص توسعه همکاری های مشترک در صنعت خودرو با كشور ونزوئلا انجام شد، گفت: با نشست هاي صورت گرفته با طرف ونزوئلایی، قرار شد تولید و صادرات ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری طی ۵ سال، احیای کارخانه خودروسازی ونیراتو با مدیریت طرف ایرانی و همچنین ایجاد خط تولید خودروهای تجاری و مسافری در ونزوئلا، در دستور کار قرار گيرد.
سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرد که با چند گزینه خارجی برای هدایت آبی‌پوشان مذاکره خواهد کرد.
مکس ایبرل، مدیر ورزشی لایپزیش، گمانه زنی‌ها در مورد انتقال احتمالی خود برای تصاحب همان پست در بایرن مونیخ، قبل از فینال جام حذفی آلمان را رد کرده است.
رئیس سازمان محیط زیست تاکید کرد: سازمان محیط زیست هم به تبعیت از چارچوب دولت بر این مسائل نظارت جامع دارد، بحثی که مطرح شد در خصوص یک دستگاه شبهه‌هایی ایجاد شده بود ۲ نفر از مدیران میانی ما را احضار کردند و پرونده تشکیل دادند و هیچ جرمی تا الان نبوده است.
مدیر رسانه پیکان از تاکید این باشگاه روی برگزاری بازی در ورزشگاه های همیشگی خبر داد.
در شرایطی که مدیرعامل استقلال و وزیر ورزش از احتمال بازگشت این تیم به لیگ قهرمانان آسیا خبر می دادند، مدیربرنامه ریکاردو ساپینتو بر حذف آبی‌ها از این رقابت‌ها تاکید کرد.
مدیر تیم‌های ملی تنیس با تاکید بر اینکه به دلیل عدم تخصیص به موقع بودجه از سوی وزارت ورزش تیم کمتر از 14 سال ایران در آستانه بازماندن از حضور در رقابت های مقدماتی جهانی و مسابقات سطح یک تنیس آسیا بود، گفت: با حمایت خانواده‌ها و جامعه تنیس، این اعزام در آخرین لحظات محقق شد.
مدیر هیأت تحریریه روزنامه مطرح لبنانی تاکید کرد که فشارهای اقتصادی آمریکا علیه لبنان برای تغییر افکار عمومی مردم این کشور نسبت به مقاومت لبنان هرگز موفق نخواهد بود.
مدیر فنی کشتی آزاد تهران با تاکید براینکه مازندران 8 ملی‌پوش دارد و تهران یکی، اعلام کرد که کشتی تهران باید خیلی سریع کار کند تا به مازندران برسد.
مدیر کل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش بر نقش استان‌ها در برگزاری مطلوب مسابقات کارکنان دولت تاکید کرد.
مدیر عامل شرکت ملی نفت با اعلام اینکه تیم فنی شرکت روس در تهران مستقر شده است تاکید کرد: در نوامبر سال جاری تیم راهبری پروژه‌های مربوطه جهت ادامه مذاکرات فنی، مخزنی و زمین شناسی به تهران خواهند آمد. اما آنچه در مورد قرارداد و حضور شرکت‌های خارجی در میادین نفت و گازی ایران همواره نگران‌کننده و بحث‌برانگیز بوده، موضوع افشای اطلاعات مخازن به خصوص میادین مشترک به کشور همجوار و همسایه بوده است. کما اینکه در مورد قرارداد فاز ۱۱ پارس جنوبی با توتال نیز مباحثی از این قبیل مطرح شد.
مدیر مسئول روزنامه کیهان تاکید کرد: اگرچه تروریست‌های داعش به اسلام و قرآن اعتقادی ندارند اما آن‌ها برای حفظ ظاهر هم که شده قرآن را آتش نمی‌زدند و چادر از سر زنان محجبه نمی‌کشند‌، اما آشوبگران اخیر این دو صفت رذیله را به صفات رذیله داعش اضافه کردند. با این حساب چرا نباید در میان این آشوبگران هم به دنبال عوامل اصلی گشت.
غسان بن جدو مدیر شبکه المیادین در واکنش به اقدام کانادا در تحریم‌ برخی رسانه‌های ایرانی، خواستار همبستگی جهانی با رسانه‌های ایران شد.
غسان بن جدو مدیر شبکه المیادین در واکنش به اقدام کانادا در تحریم‌ برخی رسانه‌های ایرانی، خواستار همبستگی جهانی با رسانه‌های ایران شد.
مدیر ارشد سازمان بورس با تاکید بر اینکه به مشتریان کارگزاری تدبیرگر سرمایه اطمینان خاطر داده می‌شود که سازمان به جدیت پیگیر حقوق آنها است، گفت: انتقال پرتفوی دارایی مشتریان این کارگزاری به کارگزاری جایگزین آغاز شده و طی روز جاری و روزهای آتی، مانده پرتفوی این افراد بدون کوچک‌ترین اقدامی از سوی آنها به کارگزاری جایگزین منتقل خواهد شد.
محسن مهدیان مدیرعامل روزنامه همشهری در یادداشتی، بر بستن پلتفرم‌ها تاکید کرد و نوشت: آقایان مسوول... در رفتار‌های آشوب طلبانه نمانید؛ باید ذهن‌ها را از پیشروی دشمن آزاد کرد و نه صرفا خیابان ها.
مدیر مجموعه ورزشی آزادی با تاکید بر اینکه وضعیت فعلی چمن ورزشگاه آزادی مطلوب است، گفت: با این حال طبق استانداردهای فیفا تعویض کلی چمن و استفاده از چمن هیبریدی در برنامه است.
متئو آلمانی، مدیر بخش فوتبال بارسلونا، تاکید کرد که تا پایان نقل و انتقالات، حداقل چهار بازیکن باید از بارسا بروند.
مدیر تیم‌های ملی شطرنج با تاکید بر لزوم جذب مربی خارجی برای بخش مردان گفت: هزینه جذب مربی خارجی شطرنج در حد بودجه کلی فدراسیون است.
روز گذشته رئیس‌جمهور با حضور در میدان بهمن تهران و بازدید از یکی از مراکز بزرگ توزیع مرغ از نزدیک با مردم گفت‌وگو و تاکید کرد: تا من زنده باشم به هیچ وجه اجازه نخواهم داد مردم از طرح عادلانه سازی یارانه‌ها آسیب ببینند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ