اصفهان- مدیر منابع آب شهرستان گلپایگان از اصلاح و تعدیل ۴۹۰ پروانه‌ چاه کشاورزی در این شهرستان خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- رئیس گروه حفاظت و بهره برداری از آب‌های زیرزمینی شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: با اصلاح و تعدیل بیش از ۲۷۰۰ پروانه بهره برداری چاه‌ کشاورزی ۱۶۶ میلیون مترمکعب آب صرفه جویی شد.
اصفهان- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان از اصلاح و تعدیل پروانه ۸۱۰ حلقه چاه آب کشاورزی در این استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبرداد.
وی با بیان اینکه انتخابات یک فرصت برای پیشرفت کشور است، عنوان کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب امسال زودتر از دیگر سال‌ها به موضوع انتخابات پرداختند، در این باره سخن گفتند و راهبردهایی را در 4 حوزه مطرح فرمودند، بدین معناست که انتخابات باید به فضای عمومی کشور کمک کند و از این فضا نیز کمک بگیرد. البته برخی تلاش دارند انتخابات را که یک فرصت برای کشور است به تهدیدی علیه کشور تبدیل کنند.
افزایش قیمت دنا پلاس که طی چند روز گذشته تبدیل به یک چالش جدی شده بود بالاخره با ورود شورای رقابت اصلاح شد و اعلامیه اصلاحی آن به زودی از سوی شرکت خودروساز منتشر خواهد شد.
رئیس‌جمهور سابق کشورمان با ابراز خوشنودی از اینکه برای همه روشن شده که با دنیا باید تعامل کرد، افزود: خوب است همه فهمیدند راه اصلاح کشور از تعامل با جهان و روابط با همسایگان می‌گذرد، نه با دعوا و نزاع و شعار نوشتن روی موشک. امیدوارم این رویکرد ادامه پیدا کند و فقط به دو، سه مورد ختم نشود و تبدیل شود به حرکتی برای توسعه کشور و تعامل سازنده با جهان. خوب است همه فهمیدند نمی‌شود سفارت آتش زد و دردسر ایجاد کرد.
رئیس‌جمهور سابق کشورمان با ابراز خوشنودی از اینکه برای همه روشن شده که با دنیا باید تعامل کرد، افزود: خوب است همه فهمیدند راه اصلاح کشور از تعامل با جهان و روابط با همسایگان می‌گذرد، نه با دعوا و نزاع و شعار نوشتن روی موشک. امیدوارم این رویکرد ادامه پیدا کند و فقط به دو، سه مورد ختم نشود و تبدیل شود به حرکتی برای توسعه کشور و تعامل سازنده با جهان. خوب است همه فهمیدند نمی‌شود سفارت آتش زد و دردسر ایجاد کرد.
اصلی‌ترین راهکار برای جلوگیری از سردی معده اصلاح مزاج است. خوردن آب و عسل به صورت ناشتا بسیار مفید است. عسل را می‌توان در آب جوش هم حل کرد. هر فردی مزاج خاص خود را دارد و باید در خوردن غذاها، تعدیل مزاج رعایت شود.
اصلی‌ترین راهکار برای جلوگیری از سردی معده اصلاح مزاج است. خوردن آب و عسل به صورت ناشتا بسیار مفید است. عسل را می‌توان در آب جوش هم حل کرد. هر فردی مزاج خاص خود را دارد و باید در خوردن غذاها، تعدیل مزاج رعایت شود.
فدراسیون فوتبال قصد دارد دستور‌العمل جنجالی قراردادها را اصلاح کرده و برخی بندهای جنجالی را تعدیل کند.
قاسم زاده گفت: به دلیل اینکه شرایط، شرایط بحران بوده است به سمت اصلاح و تعدیل پروانه رفتیم و۱۱۴ حلقه چاه از چاه های غیر مجاز در طول این برنامه پر شده است.
اصفهان- رئیس اداره منابع آب شهرستان نجف آباد گفت: ۹۰ درصد پروانه‌های بهره برداری چاه‌های کشاورزی در شهرستان نجف آباد اصلاح و تعدیل شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اصلاح و تعدیل قیمت کارخانه ای محصولات خودروسازان را زمینه ای برای تحقق هدف رشد تولید در سال جاری دانست.
بشار اسد با صدور فرمانی به منظور اصلاح در ساختار کابینه این کشور، پنج وزیر جدید منصوب کرد.
اصفهان- مدیرحفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: با اصلاح و تعدیل بیش از ۱۷ هزار پروانه بهره‌برداری چاه کشاورزی ۹۹۶میلیون مترمکعب از حجم برداشت آب زیرزمینی کاهش یافت.
عضو انجمن صنایع همگن قطعه سازان گفت: در طول سال شاهد افزایش چندباره قیمت‌ها و نرخ‌های عوامل مؤثر بر قیمت تمام شده قطعات هستیم و انتظار می‌رود تعدیل قیمت‌ها به همان نسبت انجام شود.
سخن دادستان کل کشور درباره گشت ارشاد، واکنش‌های متعددی در پی داشت و برخی با استقبال از سخن وی، این اقدام را نشانه‌ای از اصلاح برخی از رویکرد‌های ناموثر ارزیابی کردند و برخی دیگر هم معتقد بودند که سخن دادستان کل کشور به درستی منتقل نشده و وی خبر از تعطیلی گشت ارشاد نداده، بلکه...
سخن دادستان کل کشور درباره گشت ارشاد واکنش های متعددی در پی داشت و برخی با استقبال از سخن وی این اقدام را نشانه ای از اصلاح برخی از رویکردهای ناموثر ارزیابی کردند و برخی دیگر هم معتقد بودند که سخن دادستان کل کشور به درستی منتقل نشده و وی خبر از تعطیلی گشت ارشاد نداده بلکه ....
علی اکبر گرجی: برخی، تنها یک قرائت خاص از اسلام را اجرا می‌کنند. در این دو ماه کم وبیش جوانان ما توانسته‌اند آزادی‌های خود را در این زمینه کسب کنند و در عمل گشت ارشاد حضور ندارد، اما در خیابان‌ها رفتار‌ها و پوشش‌ها محترمانه است، زیرا مردم ایران به‌صورت سنتی و در گذارِ تاریخ مردمی عفیف بوده‌اند. نکته دیگر آن است که باید قوانین را به نحوی اصلاح کنند که قانون تبدیل به چیزی شود که اکثریت مردم می‌خواهند. قانونی که با نگاه عمومی ناسازگار بوده و بیانگر اراده عموم ملت نباشد، اعتبار ندارد.
علی اکبر گرجی نوشت: برخی، تنها یک قرائت خاص از اسلام را اجرا می‌کنند. در این دو ماه کم وبیش جوانان ما توانسته‌اند آزادی‌های خود را در این زمینه کسب کنند و در عمل گشت ارشاد حضور ندارد، اما در خیابان‌ها رفتار‌ها و پوشش‌ها محترمانه است، زیرا مردم ایران به‌صورت سنتی و در گذارِ تاریخ مردمی عفیف بوده‌اند. نکته دیگر آن است که باید قوانین را به نحوی اصلاح کنند که قانون تبدیل به چیزی شود که اکثریت مردم می‌خواهند. قانونی که با نگاه عمومی ناسازگار بوده و بیانگر اراده عموم ملت نباشد، اعتبار ندارد.
فرمانده پیشین پلیس راه کشور با انتقاد نسبت به تناقض موجود در موضوع موتورسواری زنان گفت: این مورد متناقضی است که در کشور ما زنان می‌توانند ترک موتورسیکلت بنشنینند، اما نمی‌توانند راننده آن باشند. این یک کج‌سلیقگی بوده که باید اصلاح شود. این موضوع از جهات مختلف به ترافیک شهری و همچنین وضعیت اقتصادی مردم کمک خواهد کرد. استفاده از موتورسیکلت باعث کاهش تعداد خودرو‌های شخصی و به‌تبع تعدیل شرایط ترافیکی شهر خواهد شد. فراتر از همه این موارد، موتورسواری حقی است که بسیاری از زنان که به آن علاقمند بوده‌اند از آن محروم شده‌اند.
رهبر جریان صدر نوشت: «همه محبان اصلاحات و کسانی که علیه ظلم فساد انقلاب کردند. باید به سمت قبله اصلاح امور (کربلاء) و امام اصلاح امور، سرورم و مولایم حسین بن علی که جانم فدای او، حرکت کنند. . بله به سمت رهبر و سمبل عزت و به دور از ظلم و فساد.»
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: ما باید به سمت طراحی ماشین آلات صنعتی برویم چراکه این برای ما ارزش آفرین است اگر ما بتوانیم آن ماشین را طراحی و بسازیم برای ما بسیار سود آور است و عملا به مرز دانش در آن صنعت رسیده‌ایم. وارادت بی‌رویه ماشین آلات از طریق معافیت های مختلف و بوسیله آن ماشین، ماده ای را به ماده دیگر تبدیل کنیم؛ برای ما ارزش آفرین نیست. تولید ماشین‌آلات برای توسعه صنعتی کشور بسیار مهم است
عضو هیئت علمی گروه زراعت و اصلاح نباتات دانشکده علوم کشاورزی دانشگاه گیلان با اجرای یک پروژه دانش بنیان، اقدام به تعدیل معضلات کشت بادام زمینی در استان گیلان کرد.
در صورت سفر پلوسی، او ارشدترین مقام آمریکایی است که طی ۲۵ سال گذشته از تایوان دیدار کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ