منابع آگاه به رویترز گفته‌اند که رهبر سابق میانمار که در حال گذراندن محکومیت ۱۱ ساله است، در پرونده‌ای دیگر مجرم شناخته شده و ۶ سال دیگر به محکومیتش اضافه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرتره بر اساس یک مفهوم تکراری است: "او یک رهبر و یک مرد عالی است."
رهبر معظم انقلاب اسلامی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی را را به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاورت سیاسی رهبری منصوب کردند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی را را به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاورت سیاسی رهبری منصوب کردند.
در بروزرسانی توییتر که می‌توان گفت به تازگی اتفاق افتاده‌است، تیک خاکستری به افراد دولتی، سیاسی، روسای جمهور فعلی و یا سابق تعلق گرفته‌است؛ اتفاقی که در ایران تنها آیت‌الله خامنه‌ای و ابراهیم رئیسی را شامل شد.
یک نماینده سابق مجلس به اصلاحات نیوز می‌گوید: کشور ما این همه شهید داده است، شهدایی که در ابتدایی وصیت نامه‌هایشان می‌نوشتند که خواهرم حجاب تو از خون من برای حفظ اسلام با اهمیت‌تر است. یا مثلا حجاب پرچم مبارزه با استکبار جهانی است. این خانومی که حجاب را رعایت می‌کند در دهن آمریکا و بیگانگان می‌زند.
درحالی که طی هفته‌های اخیر اخباری مبنی بر بیمار بودن رمضان قدیروف رهبر چچن منتشر شده، وی با انتشار ویدئویی از خود که درحال دویدن روی یک تردمیل است تلاش کرد که به گمانه‌زنی‌ها درباره بیماری خود پایان دهد. احمد زاکایف، رهبر سابق چچن و از رهبران ارشد جدایی‌طلب گفته بود که رمضان قدیروف از مشکلات حاد کلیوی رنج می‌برد.
نخست‌وزیر سابق عراق جزئیات جدیدی از مذاکرات ایران و عربستان و همچنین دیدارش با رهبر ایران منتشر کرد.
خاطره سردار حاجی زاده از اصرار رهبر انقلاب برای نخریدن موشک‌های شوروی سابق در زمان فروپاشی‌اش و خودکفایی امروز که نتیجه آن دستور بود را تماشا کنید.
رئیس‌جمهور سابق با ابراز خرسندی از فرمان رهبر معظم انقلاب برای عفو گسترده محکومان و متهمان وقایع اخیر، اظهار داشت: تدبیر رهبر انقلاب، نقطه آغاز ترمیم شکاف‌های پدیدآمده و احیای سرمایه مردمی انقلاب است که آثار بسیار مهمی در فضای سیاسی و اجتماعی کشور خواهد داشت. این فرمان رهبری، دلسوزان کشور و نظام را امیدوار و انسجام ملی را تقویت خواهد کرد.
فرمانده سابق انتظامی تهران بزرگ: شنیدیم رهبر انقلاب از منطقه شوش و مولوی گله‌ای کردند از بهمن ۱۳۹۷ که کار را شروع کردیم پارک و کوچه و خیابانی نبود که مملو از معتاد نباشد./امروز بیش از ۹۰ درصد نقاط شوش و مولوی و هرندی پاکسازی شده است./عرض و اندام اراذل و اوباش در تهران برچیده شده است.
زمانی که بندیکت شانزدهم در سال ۲۰۱۳ به دلیل کهولت سن استعفا داد، اولین پاپ در ۶۰۰ سال گذشته بود که از این مقام کناره‌گیری کرد. کاردینال آلمانی با نام یوزف راتسینگر در آوریل ۲۰۰۵ به عنوان رهبر کاتولیک‌های جهان انتخاب شد و نام بندیکت را برای خود برگزید.
هتلی که دمیتری روگوزین رهبر گروه «گرگ‌های تزار» و رئیس سابق سازمان هوا - فضای «روس‌کاسموس» روسیه و شماری از مشاوران نظامی در آنجا مستقر بودند، هدف حمله قرار گرفت. مشاور روگوزین گفت: این هتل در حومه دونتسک قرار دارد و روگوزین و شماری از مشاوران نظامی در ماه‌های اخیر در آنجا زندگی می‌کرند.
سرویس اطلاعات خارجی روسیه درباره آگاهی رهبر کلیسای کاتولیک‌ در فاصله سال‌های ۱۹۳۹ تا ۱۹۵۸، از حمله آلمان نازی به شوروی سابق افشاگری کرد!
روبرت یارنی، وینگر سابق رئال مادرید، در آستانه نیمه نهایی جام جهانی به تمجید از لوکا مودریچ پرداخته است.
رهبر یک گروه شبه نظامی در آمریکا به دلیل دخالت در حمله هواداران دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق این کشور به ساختمان کنگره در ژانویه ۲۰۲۱ به فتنه انگیزی متهم شد.
«جرمی کوربین» رهبر سابق جناح چپ حزب اپوزیسیون کارگر، که اکنون یک نماینده مستقل پارلمان است، گفت که سوناک «از منافع یک درصد جمعیت» انگلیس مراقبت خواهد کرد.
مقامات عربستان سعودی تصمیم دارند نماینده سابق حماس در ریاض و از رهبران این جنبش فلسطینی را که از سال ۲۰۱۹ در بازداشت قرار دارد، آزاد کنند.
فرزاد حسین‌خانی در اولین سال مربیگری خود در لیگ برتر تیم سختکوشی درست کرده است.
ایسکو، ستاره سابق رئال مادرید و فعلی سویا، در تیم جدیدش آرزوهای بزرگی در سر دارد.
باکاری سانیا، مدافع سابق منچسترسیتی، مدعی شد رحیم استرلینگ در حال حاضر مانند رهبر در ترکیب چلسی است.
لحظه امیدوار کننده‌ای در تاریخ روسیه با رهبر سابق شوروی درگذشت. بسیاری از هموطنان گورباچف از آزادی‌های جدیدی که او اعطا کرده بود قدردانی می‌کردند. با این وجود، بسیاری دیگر او را مقصر هرج و مرج اقتصادی و فروپاشی امپراتوری شوروی می‌دانستند. او دوست داشت به شوخی بگوید که «صف کسانی که می‌خواستند گورباچف را به قتل برسانند طولانی‌تر از صف خرید ودکا بود».
پل رابرتس مقام سابق آمریکایی تاکید کرد که مهمترین اشتباه میخائیل گورباچف آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی سابق، اعتماد وی به وعده آمریکایی ها بود.
به دنبال کشته شدن «ایمن الظواهری» رهبر گروه القاعده و دست راست سابق «اسامه بن لادن» طی حمله هواپیمای بدون سرنشین آمریکا، این پرسش مطرح می‌شود که جانشینان احتمالی وی چه کسانی خواهند بود؟
«سیف العدل» مصری یک افسر سابق ارتش است که از اعضای موسس القاعده به شمار می‌رود و اواخر دهه ۸۰ میلادی به گروه تروریستی به نام «مکتب الخدمت» ملحق شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ