رییس انجمن فوتبال قطع عضو ایران اعلام کرد که پیکر بی جان سه ملی‌پوش این رشته که در زلزله ترکیه زیر آوار مانده بودند،‌پیدا شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اجرای این مراسم برعهده عباس غفاری کارگردان تئاتر بود. حیدر رضایی، پری ملکی، احترام برومند و مهدی آشنا به بازگویی خاطراتی از بابک برزویه پرداختند. در این برنامه علاوه بر سخنرانی سه کلیپ از زنده‌یاد بابک برزویه نیز پخش شد.
منابع اماراتی از درگذشت برادر رئیس امارات و اعلام سه رروز عزای عمومی در این کشور خبر دادند.
سرمربی سپاهان با انتشار یک پست اینستاگرامی به درگذشت خبرنگار ورزش سه واکنش نشان داد.
جواد خیابانی، گزارشگر مشهور فوتبال ایران، در پیامی درگذشت امیر شریفی، خبرنگار ورزش سه، را تسلیت گفت.
سرمربی سابق ذوب‌آهن درگذشت خبرنگار ورزش سه در شهر اصفهان را تسلیت گفت.
امیر شریفی، خبرنگار ورزش سه در اصفهان، بر اثر سانحه تصادف درگذشت.
پرفسور نادری متولد شیراز و ۷۷ ساله بود و بیش‌از سه دهه در سازمان هوا و فضای آمریکا (ناسا) فعالیت داشت.
ورزش سه به اطلاعات جدیدی از درگذشت امیرحسین شیرچی بازیکن جوان تیم شهدای بابلسر دست یافته است.
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی: خبر عروج رزمنده‌ی قهرمان، بزرگ‌مرد بی‌ادعای سال‌های حماسه و ایثار در ارتش جمهوری اسلامی ایران، جناب سرهنگ سید محمدعلی شریف‌النسب موجب تأسف و تألم خاطر شد. مرحوم شریف‌النسب از مبارزان ارتشی قبل از انقلاب بود که در تشکیل و حرکت فعالانه کمیته انقلاب ارتش در مبارزه با رژیم ستم‌شاهی و شناسایی و انتصاب افسران مومن و شایسته برای سه مقطع مهم پیروزی و تثبیت انقلاب و ماه‌های آغازین جنگ تحمیلی، نقشی تعیین کننده داشت.
رئیس انجمن حمایت از فوتبال قطع عضو ایران اعلام کرد که پیکر بی جان سه ملی‌پوش این رشته که در زلزله ترکیه زیر آوار مانده بودند،‌ پیدا شده است.
رییس انجمن فوتبال قطع عضو ایران اعلام کرد که پیکر بی جان سه ملی‌پوش این رشته که در زلزله ترکیه زیر آوار مانده بودند،‌پیدا شده است.
روسای قوه مجریه، مقننه و قضاییه، در پیام‌های جداگانه درگذشت همسر آیت‌الله سبحانی از مراجع تقلید را به وی و فرزندان مکرمشان تسلیت گفتند.
پادکست ورزش سه به مناسبت درگذشت پله اسطوره فوتبال جهان منتشر شد.
با درگذشت پله، او به دیه‌گو مارادونا، یوهان کرویف و آلفردو دی استفانو، سه ستاره کلاسیک جهان فوتبال پیوست.
پله به مارادونا پیوست. الماس سیاه برزیلی تاریخ فوتبال دنیا که سه مرتبه جام جهانی را فتح کرد، در ۸۲سالگی سرانجام مقابل سرطان تسلیم شد.
یکی از چهره های ماندگار فوتبال جهان و اسطوره فوتبال برزیل که سه دوره قهرمان جام جهانی شده بود، درگذشت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاج عباسعلی زینلی مبارکه پدر سه شهید والامقام دفاع مقدس را تسلیت گفت.
سینیشا میهایلوویچ بازیکن سابق لازیو و اینتر، پس از سه سال مبارزه با بیماری سرطان خون، در گذشت.
سرمربی صربستانی که سابقه حضور در سه تیم باشگاهی ایران را در کارنامه داشت، امروز در حادثه تصادف رانندگی درگذشت.
نیروهای متخصص اداره مرمت کاخ‌های ملی ترکیه طی مدت سه ماه کار تعمیرات اتاق آتاتورک را انجام دادند.
در بخشی از بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی آمده است: دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن ابراز همدردی با خانواده مهسا امینی و داشتن حس پدرانه و مادرانه فقدان فرزند خود از خداوند متعال برای آن مرحومه آرامش ابدی و برای بازماندگان طلب صبر می‌نماید. از آنجا که این اتفاق موجب جریحه‌دار شدن احساسات بسیاری از مردم شریف ایران شد، لازم است دستگاه‌های مسئول براساس دستور صریح روسای محترم قوای سه گانه کشور، ضمن بررسی دقیق و همه جانبه موضوع، نتایج آن را به اطلاع مردم و افکار عمومی برسانند و در صورت قصور یا تقصیر احتمالی با متخلفین برخورد لازم صورت پذیرد.
آستان مقدس علوی (عتبه علویه) اعلام کرد: با توجه به شایعات برخی رسانه‌ها درباره درگذشت سه زائر از جمله یک بانوی ایرانی در اطرف ضریح امیرالمؤمنین بر اثر ازدحام و ایجاد خفگی، این شایعه تکذیب می‌شود.
نخست وزیر مکلف لبنان به مناسبت درگذشت ملکه انگلیس، سه روز عزای عمومی در لبنان اعلام کرد!
یکی از مهمترین پرونده‌هایی که غلامعلی ریاحی در آن به عنوان وکیل مدافع حضور داشت، پرونده گروه امیرمنصور آریا یا همان پرونده معروف به فساد سه هزار میلیارد تومانی بود که در آن ریاحی وکالت «مه آفرید امیر خسروی» را بر عهده داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ