گرگان- رئیس عدلیه بابیان اینکه همه کارگزاران نظام بایدتمام توان خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گیرند، گفت: از سرگرم شدن به هرگونه حاشیه‌سازی و اختلاف‌افکنی که خواست دشمن است پرهیز شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرگان- رئیس عدلیه بابیان اینکه همه کارگزاران نظام بایدتمام توان خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گیرند، گفت: از سرگرم شدن به هرگونه حاشیه‌سازی و اختلاف‌افکنی که خواست دشمن است پرهیز شود.
مثلث آنلاین نوشت: برخی از گروه‌های اصلاح‌طلب مانند حزب کارگزاران سازندگی، حزب مردم‌سالاری و حزب ندای ایرانیان همواره گفته‌اند که بهترین راه اصلاح‌طلبان، شرکت در انتخابات است و نباید برای این منظور شرط و شروطی برای حاکمیت گذاشت. دسته دوم با محوریت حزب اتحاد ملت و نظرات سعید حجاریان، اما می‌خواهند اصلاح‌طلبان به سمت تحریم انتخابات و احیانا اپوزیسیون‌شدن و حتی عبور از نظام حرکت کنند.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: برخی با استفاده از پیش‌ثبت‌نام می‌خواهند اصلاح‌طلبان در انتخابات ثبت نام نکنند تا هزینه ردصلاحیت از دوششان برداشته شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی گفت: امام باقر(ع) انقلاب فرهنگی ایجاد کرد و اندیشه‌ای را به وجود آورد که رهبری سیاسی باید آمیخته با رهبری مرامی باشد؛ انقلاب فرهنگی برای تغییر عقیده مردم بود تا آنها به اختلاط رهبری سیاسی و مرامی عقیده پیدا کنند و در آن صورت رهبری امام معصوم در جامعه جواب می‌داد.
رئیس بنیاد تاریخ پژوهی ایران معاصر با بیان اینکه راه امام، اندیشه‌ها و آرمان‌های ایشان برگرفته از قرآن بود، گفت: متأسفانه بسیاری از متولیان امور و متصدیان امر شناختی از امام ندارند.
وکیل پیشین کارگران هفت‌تپه به اتهام «اجتماع و تبانی برای اقدام علیه امنیت داخلی کشور» و «تبلیغ علیه نظام» به یک سال و نیم حبس محکوم شده‌است.
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مقام معظم رهبری امروز در جمع کارگزاران نظام بر ضرورت استفاده از راهبرد روابط خارجی در بهبود عملکرد اقتصادی کشور تاکید کردند.
رهبر انقلاب در دیدار با مسئولان و کارگزاران نظام فرمودند: شعار امسال حساس و مهم است. شعارهای اقتصادی به معنای بی‌اعتنایی به مسائل فرهنگی و اجتماعی نیست.
رهبر انقلاب در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام فرمودند: برای عملی شدن شعار امسال باید دستگاهها و بخش‌های کشور اولویت آن را بپذیرند.
رهبر انقلاب در دیدار با کارگزاران و دست اندرکاران نظام فرمودند: مشارکت دادن مردم از الزامات تحقق شعار سال است؛ با جلب عملی مشارکت مردم، رشد تولید قطعی خواهد بود.
سران قوا و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام عصر امروز سه‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبر انقلاب در دیدار با کارگزاران و مسئولان نظام فرمودند: خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند اگر بدانند پشت کار آنها چه سیاستی است قطعاً این کار را نمی‌کنند.
سران قوا و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام عصر امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. مشروح خبر و تصاویر تکمیلی این دیدار متعاقباٌ منتشر می‌شود.
رئیس جمهور در دیدار عیدانه صدها نفر از کارگزاران نظام با وی، گفت: سال ۱۴۰۲ سال تداوم تلاش مضاعف و شبانه‌روزی دولت برای خدمتگزاری است.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: بر هیچکس پوشیده نیست که کارگزاران نظام با دستگاه‌های عریض و طویلی که در اختیار دارند به راحتی می‌توانند ظرف چند روز عوامل مسمومیت دانش‌آموزان را کشف کنند و تمام ریشه‌های مربوط به آن را بخشکانند.
اردبیل- مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه گفت: مردم‌داری پایه و اساس مکتب حاج قاسم است و باید این مرام را مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی مورد اهتمام و توجه قرار دهند.
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران، مردم کُرد و نیروی‌های نظامی و امنیتی را به خویشتن‌داری دعوت کرد.
یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه « اعتراض نشان دهنده بیداری، بصیرت، هوشمندی و نظارت مردم بر مسئولان و کارگزارن نظام است» گفت: اعتراض یک فرصت و نه یک تهدید است و ما این را غنیمت و نه بلا می دانیم.
عضو حزب کارگزاران با اشاره به حضور دورباره احمدی‌نژاد در مجمع تشخیص گفت: تشخیص من این است که رهبری باور دارند نام آقای احمدی‌نژاد در جدول اعضای مجمع به این منظور باید حفظ شود که ایشان کنترل شود.
سامانه پاساژ بیمه بر اساس فراخوان منتشر شده، فاز اول فعالیت خود مبنی بر ثبت نام از نمایندگان و کارگزاران بیمه سراسر کشور را آغاز کرده است و سعی دارد با شعار «خرید بیمه از حرفه ای ها» با فکری نو و با حمایت فعالان شبکه فروش بیمه کشور در حوزه استعلام، مقایسه و خرید آنلاین بیمه و اینشورتک فعالیت کند.
رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران نظام در تیر ماه سال ۱۳۷۹ روایت و تحلیل متفاوتی از طرح فروپاشی شوروی و نقش گورباچف در آن را تشریح کردند.
رئیس سازمان حج و زیارت، از فعالیت بیش از ۴۰۰ نفر از کارگزاران در واحد امداد و راهنمایی زائران و گمشدگان در اربعین خبر داد و گفت: ۲ میلیون و ۴۰ هزار نفر در سامانه سماح نام نویسی کرده اند.
بانک‌ها سود‌های هنگفتی از مردم می‌گیرند و نام این کار را جز ربا، چیز دیگری نمی‌توان گذاشت همچنین تولید، تولیدکنندگان به دلیل بدهی به بانک متوقف شده، چون بانک کار کارخانه را به دلیل این بدهی متوقف کرده است و خود این بانک‌ها عامل توسعه و ترویج ربا شده‌اند و متاسفانه برخورد بانک‌ها سبب شده مردم به اسلام و نظام بدبین شوند؛ لذا باید جلوی زیاده‌خواهی بانک‌ها را گرفت.
سازمان بازرسی به دنبال دلایل اختلال در سامانه یکپارچه خودرو، با اشاره به اینکه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به‌ صراحت از پذیرش مسئولیت در خصوص سامانه یکپارچه فروش خودرو خودداری نموده است، از وزیر صمت توضیح خواست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ