توصیه به دولت آن است که از رسانه‌های همسو بخواهد فعالیت حرفه‌ای کنند. از توجیه ضعف‌های دولت و حمله به منتقدان آن خودداری کنند. اکنون روزنامه کیهان با هدف کمک به دولت انقلابی هر روز برای رسانه‌های مستقل و نویسندگان منتقد، خط‌ونشان می‌کشد و تهدید می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه دولتی ایران ورزشی هم خبر استعفای حمید سجادی و جدایی قریب الوقوع او از وزارت ورزش را تایید کرده است.
ادامه افزایش نجومی قیمت اجاره‌بها ممکن است به بی‌خانمان‌شدن برخی از مستأجران و خانه‌نشینی کسبه بازار منجر شود.
روزنامه کیهان نوشت: با همه هجمه‌ها و دشمنی‌های سنگین دشمنان حقیر علیه روحانیت، ارتباط و علاقه بین مردم و روحانیت نه تنها کم نشده بلکه مستحکم‌تر و قوی‌تر از گذشته برقرار است و علی‌رغم همه این توطئه‌ها، دشمنان راه به جایی نخواهند برد که این‌ها مصداق این بیت شعر هستند که «ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست، عرض خود میبری و زحمت ما می‌داری».
دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور قرار جلب به دادرسی برای مدیرمسوول روزنامه همشهری خبر داد.
روزنامه جوان در واکنش به ماجرای کشف حجاب افسانه بایگان نوشت: از استوری‌ها برمی‌آید که این مادربزرگ‌ها از اینکه در جوانی‌شان نتوانستند خودی نشان دهند مغموم و مغبون شده‌اند و حالا سر پیری، معرکه‌گیری را رها نمی‌کنند.
روزنامه امارات الیوم نوشت که به پاس نتایج خوب مجیدی، اتحاد کلباء قرارداد وی را تمدید کرده است.
روزنامه جوان نوشت: محمد خاتمی که پیش از این با جریان موسوم به «زن، زندگی، آزادی» اعلام همبستگی کرده بود، در بیانیه جدید خود اقدام به طرح ادعای کذب در مورد واکنش نهاد‌های امنیتی به موضوع مسمومیت دانش‌آموزان کرده است.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت نسبت به تحریم روزنامه ایران از سوی رژیم کانادا واکنش نشان داد و به همکارانش در این روزنامه خدا قوت گفت.
واکنش تند روزنامه دولت به حضور سیف در تلویزیون
«جوان بی گناه ما را اعدام کردند» این شروع متن سوگوارانه مصی علینژاد برای مجیدرضا رهنورد بود. او از مبارزه با جمهوری اسلامی کاسبی می‌کند و طبعاً نمی‌تواند حتی اعدام قاتل دو نفر را هم تأیید کند، چون اگر این مبارزاتش نبود، به جای عمارت چند میلیون دلاری در نیویورک، شاید شب را باید در خیابان‌های این شهر به صبح می‌رساند!
روزنامه رسالت نوشت: دشمنان خدا با هیچ‌چیزی به‌اندازه اقامه حدود الهی در جامعه مشکل ندارند. رأفت، صفتی پسندیده است، ولی پسندیده‌تر از آن، اجرای حکم خدای حکیم است؛ هم‌او که در قصاص، حیات قرار داده است.
شبکه سی‌ان‌ان در گزارشی جمهوری اسلامی را به خشونت و آزار جنسی در بازداشتگاه‌ها متهم کرده است.
روزنامه ایران ورزشی وابسته به دولت در شماره امروزش شایعه حذف سردار آزمون از تیم ملی را بی‌منطق و بی‌اساس توصیف کرده است.
روزنامه ایران ورزشی وابسته به دولت در شماره امروزش شایعه حذف سردار آزمون از تیم ملی را بی‌منطق و بی‌اساس توصیف کرده است.
متأسفانه بار‌ها و به کرات شاهد بوده‌ایم که برخی جریان‌های سیاسی و عناصر مرموز و معلوم الحال و به دور از اصول اولیه اخلاقی، اقدامات و تحرکاتی مغرضانه را علیه نیرو‌های پرکار و پرتلاش انجام می‌دهند که نشان دهنده بی‌اخلاقی‌های تمام ناشدنی است!
در بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه تاکید می‌شود، خبرنگاران شرق و هم‌میهن، به عنوان آموزش‌دیدگان سازمان سیا و دارای ماموریت خاص برای تحریک اطرافیان مرحومه مهسا امینی، کارگردانی برخی صحنه‌ها و انعکاس اخبار و تصاویر جهت‌دار معرفی می‌شوند. همین بیانیه کافی بود که دو روزنامه شرق و هم‌میهن به گونه‌ای جدی واکنش نشان دهند و در مقابل روزنامه کیهان نیز به شدت آن‌ها را مورد حمله قرار بدهد
رویای مخالفان تیم ملی برای کنار گذاشتن این تیم از جام جهانی برآورده نخواهد شد
مدیر مسئول روزنامه هم‌میهن به بازداشت خبرنگار این روزنامه واکنش نشان داد و گفت: الهه محمدی از سوی روزنامه به سقز رفت و مسئولیتی متوجه او نیست.
روزنامه ایران نوشت: در حالی که رئیس‌جمهور و رئیس قوه قضاییه بر پیگیری دقیق ماجرای فوت مهسا امینی تأکید کردند روز گذشته برخی افراد و گروه‌های تروریستی وارد فاز عملیاتی اقدامات ضدامنیتی شدند.
روزنامه ایران اعتراضات دیروز را اینگونه توصیف کرد: عصر دیروز برخی افراد که تعدادشان به هزار نفر می‌رسید در تهران بلوار کشاورز و برخی خیابان‌های اطراف با نیرو‌های انتظامی درگیر شدند.
روزنامه بیلد آلمان نوشت: بلافاصله پس از انتقال لوکادیا به پرسپولیس، بوخوم جانشین وی را جذب کرد.
شاخص کل بورس سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۷۶۱۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۳۹ هزار و ۶۳۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۲۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسید.
واکنش یک روزنامه به تذکر رهبر انقلاب به صدا و سیما

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ