بندرعباس - رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: باتوجه به اعتراض اولیای دم و برخی متهمان، پرونده هواپیمای اوکراینی برای رسیدگی و صدور رأی قطعی به دیوان عالی کشور ارسال شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بندرعباس - رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: باتوجه به اعتراض اولیای دم و برخی متهمان، پرونده هواپیمای اوکراینی برای رسیدگی و صدور رأی قطعی به دیوان عالی کشور ارسال شده است.
یک نماینده مجلس گفت: رأی دیوان عدالت اداری نیز بر اساس مستندات صادر شده، سازمان سنجش باید به جای جوسازی رسانه‌ای ادله لازم را ارائه دهد و از خود دفاع کند.
قزوین- کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با تأیید رأی کمیته انضباطی شمس آذر را به کسر سه امتیاز در لیگ برتر محکوم کرد.
قزوین- کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با تأیید رأی کمیته انضباطی شمس آذر را به کسر سه امتیاز در لیگ برتر محکوم کرد.
به گفته جعفری بر اساس قانون، تصمیم‌گیرنده نهایی برای صدور مجوز یا عدم جواز سقط، قاضی ویژه کمیسیون است و پزشک قانونی و پزشک متخصص تنها ارائه‌دهنده توضیحات لازم در خصوص ناهنجاری جنینی یا بیماری مادر و میزان خطر جانی ناشی از این بیماری به قاضی هستند. قاضی با بررسی پرونده و توضیحات ارائه‌شده، برمبنای شرایط موجود و وجود یا عدم وجود حرج مادر (در موارد جنینی) یا خطر جانی مادر (در موارد مادری) رأی خود را صادر می‌کند.
رأی نهایی دیوان عالی کشور، نسبت به دادنامه صادره اکبر طبری در شعبه هم عرض اعلام شد.
رأی نهایی دیوان عالی کشور، نسبت به دادنامه صادره اکبر طبری در شعبه هم عرض اعلام شد.
مسأله این است که همچنان مطالبه مردم برخورد با فساد در هر سطحی است و قصه پرغصه اکبر طبری نباید با انتشار برخی اخبار و اقدامات به حاشیه رود. مردم منتظر رأی نهایی اکبر طبری هستند.
شیراز-رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه رأی پرونده حادثه تروریستی شاهچراغ در دیوان عالی کشور صادر شده است، از اطلاع‌رسانی احکام صادره در زمان مقرر خود خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای مقرر کردند که رأی دادن با مدارک شناسایی جعلی یا متعلق به دیگری جرم است.
پارلمان سوئد با تصویب طرحی از قرار گرفتن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمانهای اصطلاحاً «تروریستی» اتحادیه اروپا حمایت کرد.
کمیته اخلاق رأی محکومیت بازیکن باشگاه تراکتور و تیم ملی جوانان را اعلام کرد.
دادگاه عالی آمریکا امروز رأی خود درباره بانک ترکیه‌ای در پرونده تحریم ایران را صادر کرد.
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شفافیت آرای نمایندگان با رأی بیش از دوسوم نمایندگان مجلس در قانون شفافیت قوای سه‌گانه به تصویب رسیده است و شورای نگهبان نیز آن را تأیید کرده و بیش از ۳ ماه است که در انتظار نهایی شدن، در مجمع تشخیص مصلحت نظام است.
فصل گذشته پرسپولیس و تراکتور در حالی با حضور هواداران تبریزی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت نیمه‌کاره ماند و کمیته انضباطی حکم به برتری ۳ بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی داد. در آن بازی، هواداران تراکتور در چند مورد به امید عالیشاه، ستاره پرسپولیس، حمله کردند و همین موضوع کافی بود تا داور دستور به پایان بازی بدهد. پس از آن، کمیته انضباطی رأی به برگزاری بدون تماشاگر بازی این دو تیم در فصل آتی داد و به همین دلیل دیدار رفت این دو در ورزشگاه آزادی هم بدون حضور تماشاگران برگزار شد.
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: رأی گیری گزارش نهایی کمیسیون در خصوص تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور انجام و با رأی اعضا، این گزارش در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.
الیزابت هولمز در سال ۲۰۱۴ وقتی ۳۰ ساله بود، به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین چهره‌های دنیا شناخته می‌شد. او از دانشگاه استنفورد بیرون آمد و شرکتی به نام «ترانوس» را ساخت که به‌خاطر نوآوری‌های انقلابی در زمینه تشخیص بیماری‌ها، ارزش آن خیلی زود به ۹ میلیارد دلار رسید. هولمز ژانویه ۲۰۲۲ توسط هیئت منصفه‌ای در کالیفرنیا به اتهام چهار فقره کلاهبرداری محکوم شد. البته اتهامات دیگری هم علیه او مطرح بود که بنیان‌گذار ترانوس از آن‌ها تبرئه شد، اما حالا رأی دادگاه نهایی شده و هولمز باید ۱۱ سال و سه ماه حبس را پشت سر بگذارند.
منابع خبری گزارش داده‌اند این قطعنامه برای تصویب نهایی ماه آینده به مجمع عمومی ارسال خواهد شد. قطعنامه مذکور که توسط کانادا معرفی شده با ۷۹ رأی موافق، ۲۸ رأی مخالف و ۶۸ رأی ممتنع به تصویب رسیده بود.
پرسپولیسی‌ها در هفته‌های گذشته درگیر پرونده شکایت باشگاه ذوب‌آهن از سینا اسدبیگی شده بودند که ظاهراً جلسات رسیدگی کمیته وضعیت به این پرونده به اتمام رسیده است و حالا طرفین در انتظار صدور رأی نهایی هستند.
دو عضو شورای نسیم شهر اوایل سال ۱۴۰۱ و بعد از انتشار فیلمی از رشوه گیری آن‌ها در رسانه‌های محلی دستگیر شدند که در نهایت بعد از شش ماه رسیدگی، رأی اولیه آن‌ها صادر شد.
یک وکیل دادگستری درباره تجربه خود از شهادت دروغین در یک پرونده کیفری گفت: طرف مقابل در دادگاه ۲ شاهد برای اثبات ادعای خود آورد و با چشم‌های خودم دیدم که از جیبش چند سکه طلا در آورد و در مشت شاهدان گذاشت؛ اینکه آن‌ها شاهد حرفه‌ای بودند یا دوستان وی نمی‌دانم، اما شهادت دروغ دادند و هرچند رأی نهایی علیه آن‌ها صادر شد، اما به هر حال شهادت‌های دروغین روند دادرسی را تحت تاثیر قرار داد.
حسینی در پاسخ به سوالی در خصوص معرفی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به مجلس، گفت: امروز یا فردا این موضوع نهایی می‌شود و ما وزیر پیشنهادی خود را به مجلس معرفی می‌کنیم. در وقت قانونی وزیر معرفی می‌شود و امیدواریم با رأی اعتماد مجلس کار را به خوبی انجام دهد.
الزام پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش به سپردن تعهد کتبی مبنی بر ده سال خدمت در محل جغرافیایی مورد تقاضا خلاف قانون است.
آیا اعتصاب کامیون‌داران کره‌ای ادامه‌دار خواهد شد!؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ