خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، می‌گوید یکی از شاگردانش حاضر به زدن پنالتی مقابل منچسترسیتی نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیران میلان با یوونتوس تماس گرفته‌اند تا درباره شرایط به خدمت گرفتن مویزه کین، مهاجم این تیم، صحبت‌هایی را داشته باشند.
کودتاگران و حاکمان جدید نیجر می‌گویند رئیس‌جمهور سابق این کشور به اتهام خیانت بزرگ و تضعیف امنیت نیجر محاکمه می‌شود.
سعید دقیقی می‌گوید بعد از پایان لیگ یک توسط یکی از عوامل تیم به شمس آذر خیانت شده است.
مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: حسین هدایتی فرزند علی اکبر از سال ۹۷ با عنوان اخلال در نظام اقتصادی کلان و پولی و خیانت در امانت به زندان رفته و به ۱۲ سال حبس و شلاق تعزیری و رد مال به میزان ۴۸۰ میلیاردتومان و انفصال از خدمت محکوم شده و پایان حبس او ۱۴۰۸ است و مشارالیه در ندامتگاه تهران بزرگ است.
اگر اجازه داده می‌شد مسئله برجام که در دولت آقای روحانی به مرحله مناسبی رسیده بود، ادامه پیدا می‌کرد، در طول ۲ سال اخیر شاهد این رفتار‌ها نبودیم که کشور‌های مختلف به امارات درباره جزایر سه گانه امتیاز بدهند. فرصت سوزی‌های متعددی که کردیم و زمان‌هایی به خاطر رفتار‌های یک گروه، با طیف فکری خاص از دست دادیم، ما را به شدت از امتیازاتمان عقب انداخته است. نکته مهم دیگر این است که ما به اندازه کافی اسناد داریم که ثابت کنیم این جزایر متعلق به ایران است و مشخص کنیم که بریتانیا در حق ما خیانت بزرگی کرد و در خصوص بحرین و امارات بدعهدی کرد.
تحلیلگر مطرح جهان عرب با اشاره به شورش فرمانده گروه واگنر علیه رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که دست‌های آمریکا و کشورهای عضو ناتو در طرح ریزی این شورش نمایان است.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: دشمنان، با حذف بهشتی جنایت بزرگی مرتکب شدند و خیانت بزرگی به ملت ایران کردند، ولی در این واقعیت نمی‌توان تردید کرد که آن‌ها تشخیص درستی از او داشتند و می‌دانستند که اگر او را حذف نکنند نظام جمهوری اسلامی به اهداف خود می‌رسد و مردم ایران همواره با عشق و علاقه قلبی از این نظام حمایت خواهند کرد.
بارسا قصد دارد به رئال مادرید پشت کند و پروژه سوپر لیگ اروپا را کنار بگذارد.
وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید لیونل مسی بهترین بازیکنی است که تاریخ فوتبال به خود دیده است.
وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید لیونل مسی بهترین بازیکنی است که تاریخ فوتبال به خود دیده است.
ماجرایی باعث واکنش جواد ظریف شده به این موضوع برمی‌گردد که مالک شریعتی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در توییتی ادعا کرده که بدهی گازی ترکمنستان بدون برجام پرداخت شده و قرارداد واردات گاز از این کشور هم در چارچوب «من‌های برجام» امضا شده است. البته او در بخش دیگری از توییت خود از محمد جواد ظریف، وزیر سابق امور خارجه ایران پرسیده است که آیا در یک جلسه خصوصی، نگفته است که زنگنه در خصوص پرونده ترکمنستان، خیانت کرده است یا خیر؟
زن جوان گفت: به طور اتفاقی گوشی تلفن او را بررسی کردم و تازه فهمیدم که در مرداب خیانت‌های همسرم افتاده ام. او با زن غریبه دیگری ارتباط داشت و به همین دلیل اصرار می‌کرد تا جنینم را سقط کنم! زمانی که این موضوع را متوجه شدم دیگر نتوانستم طاقت بیاورم و با «حامد» به مشاجره پرداختم.
اگر نسرین سال‌های طولانی به‌دنبال اعتیاد شوهر تنها بود خودش باید برای حل موضوع از طریق مشاوره مشکلش را حل می‌کرد. بهروز هم که خودش همسر و فرزند دارد نیز دچار این بدعت اخلاقی زشت شده است که چرا با وجود همسر تصمیم به برقراری رابطه غیراخلاقی می‌گیرد.. بسیاری از جنایت‌های خونین که در دادگاه‌های کیفری شاهد آن هستیم در پی فاش شدن همین رابطه‌های شیطانی و نامتعارف است.
اردبیل- عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس گفت: خیانت به آرمان فلسطین توطئه طراحی شده از سوی استکبار جهانی بوده که به شکست منجر شده است.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بیمه سرمایه قطعی و نیاز ضروری برای همه جوانان است که بعضی ها از کارگران جوان و روزمزد تعهد می گیرند که خواهان بیمه نیستند، این کار خیانت بزرگ است.
دادستان عمومی عربستان به درخواست «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی خواستار اعدام ده قاضی سابق به اتهام «خیانت بزرگ» شده است.
هافبک بارسلونا در آستانه خیانتی بزرگ به میلان است.
در نیم قرن اخیر بازیکنان بزرگی در تاریخ استقلال به کم کاری و خیانت متهم شده اند.
خطای پنالتی سیاوش یزدانی روی شهریار مغانلو، بحث برانگیزترین اتفاق این هفته لیگ برتر ایران است.
رئیس جمهور فرانسه اخیرا گفته، اروپا باید به فکر این باشد که وقتی روسیه به پای میز مذاکرات بازگشت چگونه به آن ضمانت بدهد. این اظهارات ماکرون با واکنش منفی رهبران کشور‌های اروپایی همراه شده است.
لیونل اسکالونی، مربی تیم ملی آرژانتین، معتقد است که جام جهانی بارها به تیم های مدعی اول قهرمانی خیانت کرده است.
یک تصمیم عجیب پیش از رویارویی با تیم ملی آلمان در جام جهانی 1998 تمام آرزوهای آن نسل طلایی را برای صعود از گروه بر باد داد.
فرانچسکو توتی، اسطوره بزرگ رم و ایتالیا، بدترین روزهای زندگی خود را تجربه کرده است.
فرانچسکو توتی، اسطوره بزرگ رم و ایتالیا، بدترین روزهای زندگی خود را تجربه کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ