زن جوان گفت: به طور اتفاقی گوشی تلفن او را بررسی کردم و تازه فهمیدم که در مرداب خیانت‌های همسرم افتاده ام. او با زن غریبه دیگری ارتباط داشت و به همین دلیل اصرار می‌کرد تا جنینم را سقط کنم! زمانی که این موضوع را متوجه شدم دیگر نتوانستم طاقت بیاورم و با «حامد» به مشاجره پرداختم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیران میلان با یوونتوس تماس گرفته‌اند تا درباره شرایط به خدمت گرفتن مویزه کین، مهاجم این تیم، صحبت‌هایی را داشته باشند.
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، می‌گوید یکی از شاگردانش حاضر به زدن پنالتی مقابل منچسترسیتی نشده است.
فرهاد حمیداوی که به عنوان سرمربی خوشه طلایی انتخاب شده بود خیلی زود با این تیم به بن‌بست رسید.
سعید دقیقی می‌گوید بعد از پایان لیگ یک توسط یکی از عوامل تیم به شمس آذر خیانت شده است.
طبق ادعای Le 10 Sport، کیلیان امباپه این روزها در حال مذاکره با پی اس جی برای دریافت غرامت جدایی است و به رئال مادرید اطمینان داده که خیانت سال گذشته را تکرار نخواهد کرد.
بارسا قصد دارد به رئال مادرید پشت کند و پروژه سوپر لیگ اروپا را کنار بگذارد.
وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید لیونل مسی بهترین بازیکنی است که تاریخ فوتبال به خود دیده است.
وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید لیونل مسی بهترین بازیکنی است که تاریخ فوتبال به خود دیده است.
کیم‌جونگ‌اون لابد برای اعمال قانون منع خودکشی به پلیس کرهٔ شمالی دستور داده است که هر فردی اقدام به خودکشی کرد فوراً او را بکشند تا از این به بعد غلط بکند که بخواهد به سوسیالیسم خیانت کند!
اگر نسرین سال‌های طولانی به‌دنبال اعتیاد شوهر تنها بود خودش باید برای حل موضوع از طریق مشاوره مشکلش را حل می‌کرد. بهروز هم که خودش همسر و فرزند دارد نیز دچار این بدعت اخلاقی زشت شده است که چرا با وجود همسر تصمیم به برقراری رابطه غیراخلاقی می‌گیرد.. بسیاری از جنایت‌های خونین که در دادگاه‌های کیفری شاهد آن هستیم در پی فاش شدن همین رابطه‌های شیطانی و نامتعارف است.
اردبیل- عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس گفت: خیانت به آرمان فلسطین توطئه طراحی شده از سوی استکبار جهانی بوده که به شکست منجر شده است.
قهرمان پرتاب دیسک آسیا و نایب قهرمان المپیک گفت: با وضعیت مالی فعلی ورزش کشور فقط باید گلخانه ای عمل کنیم و اعزام‌ها کیفی باشد.
خواهرزنم در کشاکش طلاق که بود با مردی در اطراف دادگاه آشنا شده که خودش را مشاور معرفی کرده بود. او بعد از طلاق، این مرد شیاد را به همسرم معرفی کرده بود تا خصوصیات مردانی را که به همسرانشان خیانت می‌کنند، به او بیاموزد. این ماجرا را زمانی فهمیدم که همسرم مدام سرگرم گوشی تلفن بود و با مرد غریبه‌ای پیامک بازی می‌کرد یا به صورت کوتاه و رمزآلود با وی به صورت تلفنی سخن می‌گفت.
جوانا سانز، همسر دنی آلوز، با انتشار یک دست‌نوشته به صورت رسمی از پایان زندگی مشترکش با ستاره برزیلی خبر داد.
هافبک بارسلونا در آستانه خیانتی بزرگ به میلان است.
رئیس جمهور فرانسه اخیرا گفته، اروپا باید به فکر این باشد که وقتی روسیه به پای میز مذاکرات بازگشت چگونه به آن ضمانت بدهد. این اظهارات ماکرون با واکنش منفی رهبران کشور‌های اروپایی همراه شده است.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل ساسولو در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
باباخانی نوشت: در این ۱۰ ماه اینقدر دروغ شنیدیم که به دانش خودمان هم گا‌ها شک کردیم. کارشناسان زمستان سرد به مردم خیانت کردند.
علیرضا فغانی از لیست داوران بین المللی ایران در سال 2023 میلادی خط خورده است و طبیعتا بعد از جام جهانی 2022 دیگر نمی تواند در میادین بین المللی سوت بزند.
متهم در تشریح ماجرا گفت: من و مریم از همان ابتدا باهم مشکل داشتیم تا اینکه حس کردم او به من خیانت می‌کند و تصمیم گرفتم همسرم را بکشم. وقتی دختر ۴ ساله‌ام خوابید در اتاق را بستم و همسرم را خفه کردم. بعد هم برای اینکه پلیس متوجه ماجرا نشود سعی کردم سناریوی گم شدن و بعد هم خودکشی او را برای پلیس بازگو کنم، اما نشد.
بعد از حملات اینستاگرامی یک چهره رسانه‌ای مشهور در ایتالیا به فرانچسکو توتی و همسرش ایلاری، حساب اینستاگرامی او مسدود شد.
اکثر زنان یا مردان بعد از خیانت همسرشان آن‌چنان صدمه روحی و روانی می‌بینند که اغلب مطمئن نیستند که بتوانند به زندگی مشترک ادامه دهند؛ آن‌ها باخیانت دیدن از همسرشان، ذهنشان پر از سؤال‌های بی‌جواب می‌شود که همین مسئله آن‌ها را از گرفتن تصمیم درست و منطقی عاجز می‌کند.
دختر جوان گفت: هنوز یک ماه بیشتر از مراسم عقدکنان نگذشته بود که فهمیدم موسی با دختر عمویش که زنی مطلقه بود ازدواج کرده است تا سرپرستی فرزند او را به عهده بگیرد وقتی به نامزدم اعتراض کردم او مرا کتک زد و مادرم نیز با التماس از من خواست تا درخواست طلاق ندهم چرا که مدعی بود سرنوشتم مانند خواهرم خواهد شد و او نمی‌تواند مخارج ما را تامین کند در همین حال نامزدم به کشور دیگری مهاجرت کرد و دختر عمویش را نیز با خودش برد.
وزارت دفاع روسیه در ماه مه از آزمایش موفقیت‌آمیز یک موشک مافوق صوت با مسافت هزار کیلومتر خبر داد و چند روز بعد فرمانده ناوگان شمالی روسیه گفت که این سامانه تا پایان سال میلادی جاری به خدمت گرفته خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ