در نیم قرن اخیر بازیکنان بزرگی در تاریخ استقلال به کم کاری و خیانت متهم شده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نسرین در حالی که اشک می‌ریخت گفت: راستش با اینکه من و شهرام گاهی باهم از زائرسرا‌ها در مشهد سرقت می‌کردیم و از همه کار‌های همدیگر خبر داشتیم، اما آن شب نتوانستم حرف‌های او را باور کنم و تا صبح به خیال اینکه به من خیانت کرده است، خوابم نبرد تا اینکه صبح، من را به محلی برد که خانم معلم را کشته بود.
همزمان با انتشار خبرهای مربوط به مذاکرات باشگاه میلان برای جذب مهدی طارمی، نام این مهاجم ایرانی پیرامون باشگاه اینتر به جای «لوکاکو» هم مطرح شد.
در شرایطی که بازار خودرو‌های خارجی، ماه هاست چشم انتظار عرضه گستره شاسی بلند‌های آسیایی و اروپایی است، چند روزی است که خبر عرضه صد‌ها شاسی بلند مونتاژی در بورس کالا حاشیه ساز شده است. از یک سو مقام مسئول در وزارت صمت مخالف است؛ از سوی دیگر بورسی‌ها فرش قرمز پهن کرده اند!
به نظر می‌رسد استیون جرارد با باشگاه الاتفاق به توافق نهایی دست پیدا کرده است و به زودی با این تیم قرارداد می‌بندد.
وزیر صنعت و تجارت و اقتصاد ژاپن در پاسخ به سوال‌ها درباره فروش «تی ان تی» به آمریکا سکوت اختیار کرد. این وزارتخانه با انتشار ایمیلی گفت که اقلامی که مشمول محدودیت‌های نظامی نیستند براساس قوانین صادرات ارزیابی می‌شوند، از جمله این که آیا استفاده از این اقلام امنیت بین الملل را مختل می‌کند یا نه.
باشگاه آرسنال پست مربوط به تبریک تولد ستاره پیشین روس خود را حذف کرد.
سه بازیکن فوتسال زنان ایران به باشگاه‌های اندونزی پیوستند.
سه بازیکن فوتسال زنان ایران به باشگاه‌های اندونزی پیوستند.
در قسمت چهارم سریال طنز "نون خ" که به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی "امیر وفایی" هر شب از شبکه اول سیما پخش می‌شود، با ماجرای قرارداد سنگین ویلموتس شوخی شد.
پس از اینکه برخی رسانه‌ها نسبت به تبعات افزایش نرخ ارز ETS بر افزایش تورم کالا‌های تولیدی و مصرفی هشدار دادند، سرانجام رئیس جمهور به این هشدار‌ها واکنش نشان داد و قیمت ارز ETS را در یک نقطه ثابت اعلام کرد. تصمیمی که می‌تواند مانع از جهش تورم در ماه‌های پیش رو از این ناحیه شود.
. درحال‌حاضر هیچ خودرویی در بازار اتوپایلوت واقعی ندارد یا کاملاً خودران نیست. به عبارت دیگر، امروزه نمی‌توانید یک خودروی تمام خودران واقعی خریداری کنید.
رییس اتحادیه آجیل و خشکبار گفت: با توجه به نرخ دلار هم اکنون هر کیلو پسته ۴۵۰ هزار تومان است.
رییس اتحادیه آجیل و خشکبار گفت: با توجه به نرخ دلار هم اکنون هر کیلو پسته ۴۵۰ هزار تومان است.
کمیته انضباطی فدراسیون ابلاغیه‌ای برای سرمربی و مربی تیم پیکان صادر کرد.
بررسی ها نشان می دهد اصرار شورای رقابت بر لغو عرضه خودرو در بورس با چراغ سبز وزارت صمت انجام شده است و اگر این دعوا ادامه دار باشد کار به دیوان عدالت اداری خواهد رسید.
نماینده دبیر کل ناتو در امور آسیای مرکزی و قفقاز به کشورهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان سفر و با مقامات دو کشور درباره اختلافات مشترک رایزنی کرد.
مصدومیت مدافع راست سرخپوشان در اواخر نیمه اول در برخورد با شایان مصلح مصدوم شد تا تعویض شود.
در ادامه اتفاقات عجیب در قطر به نظر می رسد که حالا پای هواداران قلابی هم به استادیوم های جام جهانی باز شده است.
فک دریای خزر به عنوان تنها پستاندار گوشتخوار دریای کاسپین یکی از مهم‌ترین گونه‌های جانوری در جهان محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر جمعیت آن به شدت در خطر انقراض قرار گرفته است.
مجری یک مسابقه کشتی کج در شبکه معروف پرتغالی نیز پای مهدی طارمی را وسط کشید.
مسابقه جذاب استقلال خوزستان و استقلال ملاثانی در شرایطی به تساوی 3-3 رسید که یکی از اتفاقات ویژه آن حضور خانواده‌ها روی سکوها بود.
هواداران استقلال از آخرین باری که تیم‌های فوتبال استقلال و مس کرمان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند خاطره خوشی ندارند.
مسائل دیگری از قبیل شناخت و دانش سینمایی فیلمسازان ایرانی هم در این ماجرا دخیل است که باز هم نتیجه آن به همین عدم ارتباط برقرار کردن با مخاطب منجر می شود. بطور کلی می توان گفت که مردم از سینمای ایران جلوتر هستند و فیلمساز بعنوان هنرمندی که باید نه فقط فرزند زمانه خود باشد، بلکه جلوتر از زمانه هم حرکت کند، در اصل از زمانه خود، عقب هم افتاده است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ