اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: از سه‌شنبه تا پنجشنبه (۳۱ مرداد تا ۲ شهریورماه) در شرق خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و جنوب شرق خراسان رضوی وزش باد نسبتا شدید و خیزش گردوخاک، احتمال افزایش غبار و کاهش کیفیت هوا و کاهش شعاع دید، احتمال اختلال در رفت وآمد‌های شهری و احتمال تاخیر پرواز‌ها وجود دارد.
سرپرست سازمان امداد و نجات هلالاحمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی از آماده باش امدادگران این جمعیت در ۷ استان کشور خبرداد.
سازمان هواشناسی نسبت به اجتناب از تردد به‌ویژه در جاده‌های کوهستانی، پرهیز از توقف و اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در سفر‌های برون‌شهری، خودداری از فعالیت‌های کوهنوردی و جابجایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاکسازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌رو‌ها و محدودیت در فعالیت‌های کشاورزی توصیه می‌کند.
سرپرست سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر گفت: در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی امدادگران ۷ استان در حالت آماده باش قرار گرفتند.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار سطح نارنجی، از آماده‌باش امدادگران در ۶ استان کشور خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار سطح نارنجی، از آماده‌باش امدادگران در ۶ استان کشور خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار سطح نارنجی، از آماده‌باش امدادگران در ۶ استان کشور خبر داد.
برای جنوب شرق خراسان رضوی، نیمه شرقی خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان هشدار نارنجی و برای کرمان و شرق فارس هشدار زرد هواشناسی صادر شده است.
سازمان هواشناسی نسبت به وزش بادهای ۱۲۰ روزه در شرق کشور، وقوع رگبار و رعد و برق در شش استان و افزایش ارتفاع موج در خلیج فارس هشدار داد.
طبق پیش بینی هواشناسی ۷ استان کشور شاهد رگبار باران، رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید خواهد بود.
سازمان هواشناسی برای کاهش آسیب‌ها و مخاطرات ناشی از این شرایط جوی ممنوعیت شنا و تفریحات دریایی، اتخاذ تمهیدات لازم در ترددهای دریایی به‌ویژه تردد با شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی، تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناورهای سبک و تفریحی و فعالیت‌های دریایی فراساحل را توصیه می‌کند.
منطقه اثر آن نیز در روز جمعه استان‌های سمنان، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، یزد، کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، ایلام، خوزستان و بوشهر و در روز شنبه شرق و جنوب سمنان، خراسان رضوی، ایلام، خوزستان و بوشهر است.
سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل ها، جاری شدن روان آب، آبگرفتگی معابر، صاعقه، خسارت به سازه‌های موقت و سقوط اشیاء از ارتفاع از مخاطرات این پدیده جوی است.
فرماندار فیروزکوه تاکید کرد: همچنین به کشاورزان و دامداران توصیه می‌کنیم تا از قرار دادن محصولات باغی، زراعی و نهاد‌های دامی در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از هشدار سازمان هواشناسی در ۴ استان کشور و آماده‌باش امدادگران و نجاتگران در این استان‌ها خبر داد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد:‌ لازم است که مردم نیز یکسری نکات را مدنظر قرار دهند که از جمله آن می‌توان به پرهیز از کوهنوری و صعود به ارتفاعات، اسکان در حاشیه رودها و مسیل‌ها و ... در حین بارش شدید اشاره کرد.
به دنبال هشدار سازمان هواشناسی کشور و احتمال بارش‌های شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در ۷ استان کشور، امدادگران هلال‌احمر به حالت آماده‌باش درآمدند.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع سیل در ۷ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی از سامانه بارشی جدید در چندین استان از امروز (چهارشنبه ۲۳ فروردین) و تا روز پنج‌شنبه (۲۴ فروردین) با شدت زیاد خبر داد.
سازمان هواشناسی برای شنبه تا دوشنبه هفته آینده، هشدار سطح زرد بارش برف و باران صادر کرده است.
سازمان هواشناسی نسبت به رشد ابر‌های همرفتی همراه، رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و احتمال گردوخاک در سه استان هرمزگان، فارس و کرمان هشدار داد.
هشدار سازمان هواشناسی برای ۳ استان
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز جمعه در برخی استان‌های کشور به علت رگبار باران و وزش باد شدید و گردوخاک هشدار زرد برقرار است.
شهروندان در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و خراسان شمالی منتظر بارش باران باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ