اصفهان - سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان بعد از شکست در دربی نصف‌جهان گفت: باید واقع بین بود و گفت زورمان به سپاهان نرسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌هن می‌گوید باید این تیم فرصت بیشتری داده شود.
گویی حسین شریعتمداری اصلاً در ایران نیست و سروکاری هم با اخباری که این روز‌ها فضای مجازی و حقیقی را در نوردیده و آبرویی برای مدیران به‌ویژه مدیران فرهنگی و قشر روحانی باقی نگذاشته... ندارد. وقت آن رسیده که دلسوزان کشور و مقاماتی که زورشان به این روزنامه و مدیرمسئول آن می‌رسد، ترمز این ماشین پرسرعت تخریب را بگیرند وگرنه با این روند و...، ته‌مانده‌های امید به آینده‌ای که روشنایی آن چندان هم محسوس نیست، کاملاً از بین خواهد رفت.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: در این دوره، سطح مسابقات، بسیار بالا بود و فینالی که مقابل فرانسه برگزار کردیم یکی از بهترین مسابقاتی بود که تاکنون در آن شرکت کرده بودیم.
سخاوی لیبرو والیبال دانشجویان: زورمان به لهستان نرسید
یک جرم‌شناس گفت: پرخاشگری درجات مختلفی دارد. از قهر و بی‌محلی نابجا تا توهین، ناسزا و قتل… در حال حاضر تمام افراد جامعه ما پرخاشگری و خشم را تجربه کرده‌اند. افراد از مسائل مختلف ناراحت هستند و در جایی که بتوانند و زورشان برسد آن خشم و پرخاشگری را بروز می‌دهند. ببینید، راهکار‌های مقابله با خشم در حال حاضر در جامعه ما از معنا خارج شده است. چون مسوولان باید به این موضوعات توجه کنند که متاسفانه توجهی نمی‌کنند.
وقتی به سراغ‌شان رفتیم با هم درگیر شدیم ضربه‌ای چاقو به حمید زدیم، اما قصدمان کشتن او نبود و وقتی ازآنجا فرار کردیم او زنده بود بعد به سراغ دوستش رفتیم که در نزدیکی آنجا بود گوشش را بریدیم بعد عکس گوش بریده شده را برای اینکه زورمان را نشان دهیم در پیج استوری خود گذاشتیم.
مربی تیم ذوب آهن ابراز امیدواری کرد هیچ تیمی از ایران از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشود.
رئیس سازمان لیگ ضمن دفاع از اعمال محدودیت برای تماشاگران و منع حضور تماشاگران مهمان در سالن‌ها گفت: چون زورمان نمی‌رسید ناچار به اتخاذ این تصمیمات شدیم تا بتوانیم محیطی آرام داشته باشیم.
رئیس سازمان لیگ ضمن دفاع از اعمال محدودیت برای تماشاگران و منع حضور تماشاگران مهمان در سالن‌ها گفت: چون زورمان نمی‌رسید ناچار به اتخاذ این تصمیمات شدیم تا بتوانیم محیطی آرام داشته باشیم.
مهدی مهدوی، پاسور شهداب معتقد است این تیم در یک بازی آسان به پیروزی رسیده است.
عضو هیئت مدیره استقلال می‌گوید در جریان چند و چون بیانیه منتشر شده کانون مربیان فوتبال ایران علیه ریکاردو ساپینتو قرار نگرفته است.
حالا که خانم معلم به مدرسه برمی گردد معلوم شده تا اتفاقی می‌افتد کار به دستان به جای حل و بررسی نگران‌اند خودشان متهم شناخته نشوند و زورشان به پایین دست می‌رسد و انگار هنری جز برخورد ندارند در حالی که مدیر کل هم یک کارمند است و اخراج کارمند دیگر در زمره اختیارات او نیست. اگرچه تازه روشن شده کارمند نبوده اصلا!
رضا عنایتی می‌گوید نبود اعتماد به نفس و داوری دو مانع نفت مسجد سلیمان برای نتیجه‌گیری مقابل استقلال بوده است.
مدیران رئال مادرید معتقد هستند که شانس زیادی برای برنده شدن در رقابت جذب جود بلینگام، ستاره دورتموند، ندارند.
مهدی ترابی می‌گوید صحنه‌های داوری دیدار با آلومینیوم نیازی به VAR نداشته است.
سرمربی تیم ذوب آهن می‌گوید که تیم او می‌توانست در نیمه اول دروازه پرسپولیس را باز کند.
سرمربی تیم ملی هندبال اسلوونی گفت: تیم ایران بازی خوبی ارائه کرد و در نیمه اول تلاش بسیار خوبی را از سوی تیم این تیم شاهد بودیم.
معاون وزیر امور خارجه گفت: آمریکایی‌ها امروزه استفاده از زورشان بیشتر از استفاده از قدرتشان است، یعنی قدرت آمریکا دیگر کارایی ندارد.
دانشمندان ناسا به دنبال بررسی داده‌های فضاپیمای OSIRIS-Rex دریافتند که نور و گرمای خورشید می‌تواند باعث پیری زودرس سیارک‌ها شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ