وحید امیری به گلایه از هییت مدیره پرسپولیس پرداخت و از برآورده نشدن انتظارات‌شان پس از کسب دبل قهرمانی صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیدحسین حسینی بعد از غیبت در بازی برگشت پارسال روز چهارشنبه بار دیگر در نقش جهان به میدان می رود.
داوید سوریا، دروازه‌بان ختافه، اعتراض ژاوی به داوری را بی‌دلیل و توجیه نتیجه نگرفتن تیمش دانست.
افشای بودجه پارسال سپاهان ؛ بالای نیم همت!
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد از فصل گذشته 201 میلیارد تومان به بازیکنان بدهکار هستند.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد از فصل گذشته 201 میلیارد تومان به بازیکنان بدهکار هستند.
آردا گولر را تا پارسال کمتر کسی بیرون ترکیه می شناخت اما او پس از هیهوی بسیار الان بازیکن رئال مادرید است در حالی که در همان ابتدا مصدوم شده و مشخص نیست چه زمانی به میادین بر می گردد.
وزارت صمت پارسال وعده داده بود که خودروهای اقتصادی با دامنه قیمتی ۷ تا ۱۰ هزار دلار آن هم با فوریت وارد کشور خواهد شد اما با گذشت یک سال هیچ اتفاقی در این حوزه نیفتاده است.
تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید، در کنفرانس خبری پیش از دیدار فرداشب مقابل منچسترسیتی گفت رئالی‌ها از سیتی نمی‌ترسند و با حداکثر انگیزه به میدان می‌روند.
نماینده تبریز باز هم تاکید دارد که با تایید اصل واگذاری اتومبیل توسط دولت، حالا دیگر اقدام او نیز خلاف مسئولیت نمایندگی نبوده زیرا تنها سوال پرسیده که چه ارتباطی بین واگذاری شاسی‌بلند با توقف استیضاح در پاییز پارسال وجود داشته:«هیات رییسه بیایند جواب بدهند که هیچ ارتباطی وجود نداشته.»
معاون توسعه نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی در خصوص میزان تسهیلات اعطایی به شرکتهای دانش بنیان در سال ۱۴۰۱ توضیح داد و گفت: در سال جدید میزان تسهیلات افزایش می یابد.
عارف غلامی نسبت به پرداخت نشدن مطالبات سال گذشته خود بشدت ناراحت است.
جمهوری اسلامی نوشت: سال گذشته در اثر افزایش ۵۷ درصد حداقل حقوق کارگران، نه‌تنها مشکل معیشتی آنان حل نشد، بلکه بیش از ۸۰۰ کارخانه تعطیل شد و بسیاری از کارگران بیکار شدند و خانواده‌های آنان دچار گرفتاری‌های شدید گردیدند.
ساری - فصل شالیکاری در دشت‌های مازندران از سر گرفته شد و شالیکاران بی رمق تر از سال‌های قبل به شالیزارها پاگذاشتند چرا که وعده های پارسال امسال سراب بود.
بازی های لیگ در این فصل بسیار سخت است و تیم ها فاصله امتیازی کمی نسب به هم دارند اما امیدوارم که در پایان فصل، رتبه خوبی کسب کنیم.
وزیر خارجه روسیه ضمن انتقاد تند از جنگ ترکیبی غرب علیه این کشور، غم‌انگیزترین «کلمه» سال ۲۰۲۲ را انتخاب کرد.
رئیس جمهور سابق آمریکا یکی دیگر از رقبای احتمالی وی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور را هدف حمله قرار داد؛ این‌بار اما «نژادپرستانه!»
معاون استقلال: پارسال حق پرسپولیس را خوردند ولی امسال ما اجازه نمی‌دهیم
معاون اجرایی باشگاه نساجی می‌گوید چطور ممکن است که باشگاه استقلال پیش از اعلام مکان میزبانی،در کرمان هتل رزرو کند؟
با توجه به آثار مالی و خسارت های قرارداد ویلموتس برای فدراسیون فوتبال، سونامی کمترین توصیف برای این قرارداد و بحران های ناشی از آن می باشد.
بهرام شکوری رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران گفت: بورس کالا یک مجموعه قانونی است که قوانین مشخصی برای معاملات دارد و مشخص نیست با چه ایده‌ای قرار است اختیارات این مجموعه به وزارت صمت واگذار شود.
اصفهان- ذوب آهن در دیدار تدارکاتی با تیم دسته یکی خیبر خرم آباد به پیروزی رسید.
بمب پارسال استقلال و مجیدی، در گل‌گهر ماندنی شد
پیرو تقلبی گسترده در کنکور سراسری علوم تجربی ۱۴۰۰ که صدها نفر را به رشته‌های پزشکی، دندان‌پزشکی و داروسازی دانشگاه‌های برتر دولتی رسانده و کار به امتحان دوباره سازمان سنجش، ده‌ها شکایت قضایی و چندین جلسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی هم رسیده اما نتیجه نتوانسته معترضان به تقلب را راضی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ