رئیس جمهور به مناسبت سومین قهرمانی متوالی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در جهان پیام تبریک صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد- «حسن موحدیان» برای سومین بار به عنوان رئیس شورای شهر مشهد انتخاب شد.
مشهد _ حسن موحدیان برای سومین بار به عنوان رئیس شورای شهر مشهد انتخاب شد.
رئیس جمهور در سومین مقصد از سفر به قاره آفریقا و در پاسخ به دعوت رسمی رییس جمهور زیمبابوه دقایقی پیش وارد فرودگاه هراره پایتخت این کشور شد.
رئیس جمهور در سومین مقصد از سفر به قاره آفریقا و در پاسخ به دعوت رسمی رییس جمهور زیمبابوه دقایقی پیش وارد فرودگاه هراره پایتخت این کشور شد.
رئیس جمهور در مراسم افتتاحیه بیست و سومین نشست سران سازمان شانگ‌های گفت: در کنار نظامی‌گری، آنچه بسترساز نظام سلطه غربی شده، سلطه دلار بوده است و لذا هرگونه تلاش برای شکل‌دهی به یک نظام عادلانه بین‌المللی، نیازمند حذف دلار است.
سخنرانی رئیس‌جمهور کشورمان که به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در بیست و سومین نشست سران شانگهای که به شکل ویدئوکنفرانس در دهلی‌نو هند برگزار می‌شود، آغاز شد.
رئیس جمهور به عنوان یکی از اعضای اصلی سازمان همکاری شانگهای در بیست و سومین اجلاس سران این سازمان که به شکل ویدئوکنفرانس در دهلی‌نو برگزار می‌شود، سخنرانی میکند.
با حکم رئیس فدراسیون انجمن‌های فدراسیون ورزش‌های رزمی سرمربی تیم ملی کیک بوکسینگ ایران برای سومین سال متوالی در سمت خود ابقا شد.
سومین جلسه هیئت رئیسه در سال ۱۴۰۲، شنبه برگزار می‌شود.
رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال که تنها نامزد رای گیری برای انتخاب رئیس چهار سال آینده این فدراسیون بود، با کسب آرای اعضا برای سومین دوره متوالی رئیس فیفا ماند.
نمایندگان کنگره ملی خلق چین امروز(جمعه) به اتفاق آرا شی جین پینگ را برای سومین دوره به عنوان رئیس جمهور این کشور انتخاب کردند.
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: ایران اکنون در میان کشورهای صادر کننده به ارمنستان رتبه سوم را بعد از روسیه و چین در اختیار دارد.
رئیس جمعیت هلال احمر از بارگیری محموله ۵۵ تنی شامل اقلام زیستی و امدادی برای کمک به زلزله‌زدگان ترکیه خبر داد.
در کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا در بحرین، شیخ سلمان، رئیس بحرینی AFC در سمت خود ابقا شد و مهدی تاج نیز برای دومین دوره در سمت نایب رئیس این کنفدراسیون باقی ماند.
مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس بعدازظهر امروز (سه شنبه) با حضور مسئولان کشور، شخصیت‌های جبهه مقاومت و قشرهای مختلف مردم در محل مصلی تهران برگزار شد. سخنران اصلی مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، رئیس جمهور است.
رئیس‌جمهور در آیین گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: خون شهید سلیمانی را از یاد نبرده و نمیبریم. دشمنان علی رغم ادعا هنوز ملت ایران را نشناخته است.
مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس بعد از ظهر امروز (سه شنبه )با حضور مسئولان کشور، شخصیت‌های جبهه مقاومت و اقشار مختلف مردم در محل مصلی تهران برگزار شد.سخنران اصلی مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، رئیس جمهور است.
در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار رشید و پرافتخار اسلام‌ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ساعتی پیش حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه وارد استان کرمان شد.
رئیس فدراسیون فوتبال سومین مشاور خود را انتخاب کرد. افرادی که علی‌رغم تفکر موجود، در تصمیمات نقش دارند.
سومین نشست مشترک نمایندگان مجلس شورای اسلامی با سید ابراهیم رئیسی و برخی از وزرا و مسئولان دولتی فردا (یکشنبه سیزدهم آذر ماه) به مناسبت روز مجلس برگزار می‌شود.
سومین جلسه کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا به ریاست نایب رئیس ایرانی این کنفدراسیون در کویت برگزار شد.
مهدی تاج حالا با انتخاب رئیس هیئت فوتبال خوزستان دست بالا را در مجمع کلی فدراسیون فوتبال دارد.
شیخ سلمان با کسب ۴۷ رای برای سومین دوره پیاپی به عنوان رئیس کنفدراسیون آسیا انتخاب شد.
محمدباقر قالیباف برای سومین سال پیاپی رئیس مجلس شورای اسلامی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ