تبریز- هواداران تراکتور در بازی برابر پرسپولیس، ورزشگاه تبریز را پر کرده اند و تشویق معروف «بیر، ایکی، اوچ» به معنی یک، دو و سه را اجرا کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شبکه های اجتماعی با آژانس ملی جرم و جنایت انگلیس(NCA) همکاری می کنند تا پست های قاچاقچیان انسان را ردیابی و پناهجویان را به گذر از کانال  مانش با قایق تشویق می کنند.
طرح «گذرگاه ورزش» با هدف ترغیب و تشویق بیشتر مردم به فعالیت های ورزش از روز جمعه در پارک های تهران آغاز شد.
علیرضا بیرانوند شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی صحبت های جالبی را مطرح کرد.
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین گفت که مسکو روابط خوب بین ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی را تشویق می کند.
حجت الاسلام رئیسی رییس جمهوری در جشنواره بین المللی خوارزمی گفت: چهره های برتر باید به صورت جدی مورد تشویق و حمایت قرار گیرد.
کارشناس مسکن گفت: ابلاغیه تشویقی بافت های فرسوده از گذشته تا به امروز بوده است و این باعث افزایش ساخت و ساز در بافت های فرسوده نخواهد شد.
با اعلام فدراسیون تکواندو ترکیه، رقابت های آزاد (ترکیش اوپن) به دلیل زلزله اخیر در این کشور به تعویق افتاد.
بودجه عمرانی در لایحه بودجه ۱۴۰۲ نسبت به بودجه ۱۴۰۱ رشد ۲۶ درصدی پیدا کرده است و این برای تشویق حضور پیمانکاران در برنامه های عمرانی خواهد بود.
متا (شرکت مادر فیس بوک) و یوتیوب (متعلق به گوگل) اعلام کردند محتوایی که حمله  معترضان ضد دموکراسی به ساختمان های دولتی برزیل را تشویق یا پشتیبانی می کند را از پلتفرم هایشان حذف کرده اند.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
گزارشی از فعالیت‌های گروهک های کومله؛ از اعتراض های عادی تا تغییر فاز و تشویق مردم به اغتشاشات و آسیب به اموال دولتی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در دیدار تیم ملی فوتبال کرواسی برابر بلژیک شاهد یک صحنه خاص بودیم که در رسانه های عربی بازتاب داشت .
در جلسه معاونان وزرای راه و شهرسازی و میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بر لزوم همکاری مشترک جهت ایجاد امکان استفاده از تسهیلات بانکی به منظور مرمت واحدهای با ارزش تاریخی تاکید شد.
ری- فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: اغتشاشات اخیر حاصل چهار ضلع توطئه آمریکایی‌ها, سرمایه سعودی, تشویق منافقان و گروهک‌های مورد حمایت انگلیس و صهیونیست ها است.
تعدادی از خانواده های بازیکنان تیم ملی ایران در محل برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ حاضر شدند.
روز گذشته و در رقابت های لیگ برتر کشتی، انبوه سازان هوتن در دو دیدار رفت و برگشت در استادیوم امامعلی حبیبی و در مقابل هواداران، تیم نیروی زمینی را شکست داد. نکته جالب حضور هواداران خردسال این تیم و تشویق آنها بود.
سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه نیروهای در صحنه ما خویشتنداری می کنند،گفت:منشا آشوب رسانه های مغرض بیگانه بودند که دست به تشویق و تهییج و تحریک زدند.
سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه نیروهای در صحنه ما خویشتنداری می کنند،گفت:منشا آشوب رسانه های مغرض بیگانه بودند که دست به تشویق و تهییج و تحریک زدند.
شهردار منطقه یک گفت: طرح موضعی – موضوعی اراضی معروف به گلابدره و آبک با هدف تشویق ساکنان محلی‌ به ساخت و ساز قانونی و توسعه سرانه های خدماتی تهیه شد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: در شورای عالی شهرسازی و معماری به تصویب رسید که به انبوه سازانی که در بافت های فرسوده اقدام به نوسازی می کنند، دو طبقه تراکم و پارکینگ اضافه داده شود.
تعداد سایت های شرط‌بندی در بستر فضای مجازی در حال افزایش است و گردانندگان آنها با تبلیغات فریبنده‌ و نمایش زندگی لاکچری خود افراد را به فعالیت در این سایت ها ترغیب و تشویق می کنند و با توجه به اینکه در فضای مجازی برخورد با قمار به سهولت امکان پذیر نیست و گروه‌های قمار با فعالیت در خارج از کشور به مردم آسیب‌های مالی زیادی وارد می‌کنند
شاخص کل بورس شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۲۰۱۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۱۸ هزار و ۲۸۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول در سمینار تخصصی نسل پنجم ارتباطات که در کیش برگزار شد، ضمن تشریح فعالیت‌های همراه اول روی شبکه راه‌اندازی شده 5G توسط این اپراتور، در حضور مدیران ارتباطی کشور و رگولاتور ارتباطی به ظرفیت‌ها و چالش‌های پیش‌روی توسعه این فناوری به شکل تجاری تا افق 2025 پرداخت.
در گناه بی حجابی سه گروه گناهکار هستند اول کسانی که بی حجابی می‌کنند، در هر کجای کشور بی حجابی به منزله ضربه زدن به امنیت روانی جامعه است و خیانت به مردم به شمار می‌رود. دوم افرادی که بستر این گناه را فراهم می‌کنند و سوم آن‌هایی که به بی حجابی تشویق می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ