رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: از امروز تمدید گذرنامه‌هایی که کمتر از شش ماه اعتبار دارند یا از ششم شهریور سال ۹۱ صادر شده و نسبت به تعویض آن اقدامی انجام نشده، آغاز شده است. این تمدید به صورت رایگان و صرفا برای سفر به کشور عراق و عتبات عالیات در ایام اربعین انجام می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگرچه فدراسیون تیروکمان مرحله دوم همکاری با مربی کره‌ای را پس از اما و اگرهای بسیار آغاز کرد اما به نظر می‌رسد این فدراسیون نسبت به تمدید دوباره قرارداد بی میل نیست.
از دقایقی دیگر جلسه تمدید قرارداد با دو ستاره محبوب هواداران پرسپولیس برگزار خواهد شد.
مسئولان باشگاه پرسپولیس از آغاز مراحل تمدید قرارداد کریم باقری خبر می‌دهند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد نقل و انتقالاتی باشگاه در جذب بازیکن و تمدید قراردادها به هیچ وجه راضی نیست.
با اعلام فرشید سمیعی این باشگاه امروز از ساپینتو خواسته تا اسامی بازیکنان مدنظر برای فصل بعد را اعلام کند.
نیروهای مسلح سودان با تمدید آتش بس ۷۲ ساعت اضافی دیگر با گروه نظامی واکنش سریع موافقت کرد .
کایسری اسپور بدون حضور بازیکنان ایرانی خود دیدار مقابل آدانا دمیراسپور را آغاز می‌کند.
بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت نام در این آزمون نشده اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود. همچنین داوطلبانی که قبلاً ثبت نام نموده اند امکان ویرایش اطلاعات برای آن‌ها میسر نمی‌باشد.
سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرده این باشگاه به زودی تلاش خود را برای تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو آغاز خواهد کرد.
باشگاه تراکتور پروژه تمدید قرارداد با بازیکنان موردنظر پاکو خمس را آغاز کرده است.
دستیار کارلوس کی‌روش می گوید که حضور سرمربی پرتغالی روی نیمکت ایران در جام ملت های آسیا، قطعی نیست.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فرآیند ۸ روزه ثبت‌نام آزمون دکتری ۱۴۰۲ از روز یک‌شنبه ۲۲ آبان آغاز شد، تا امروز یکشنبه ۲۹ آبان ماه ادامه داشت که با توجه به تصمیم جدید سازمان سنجش آموزش کشور، این مهلت تا پایان روز پنجشنبه سوم آذرماه تمدید شده است.
هاشم کارگر در خصوص اعتبار کارت هوشمند ملی گفت: با توجه به اینکه صدور کارت‌های هوشمند ملی به صورت فراگیر از سال ۱۳۹۳ آغاز و تاریخ اعتبار آن هفت سال در نظر گرفته شده بود اکنون تاریخ انقضا و پایان اعتبار برخی از آن‌ها فرا رسیده است.
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از آغاز مذاکرات ایران با عراق درباره تداوم صادرات گاز به این کشور خبر داد.
محدویت‌های پرواز در ۱۱ فرودگاه روسیه که پس از آغاز عملیات نظامی این کشور در اوکراین اعمال شده تا ۲۴ آبان تمدید شد.
وضعیت فوق‌العاده در مجارستان که پس از آغاز درگیری‌ها در اوکراین اعلام شده بود، تمدید شد.
یک روزنامه فرانسوی مدعی است پاری سن ژرمن قصد دارد تا پیش از پایان مدت قرارداد لیونل مسی در تابستان آینده او را به تمدید دو ساله قراردادش راضی کند.
پاری سن ژرمن قصد دارد به هر ترتیبی زمینه تمدید قرارداد با لیونل مسی را فراهم کند.
مهران- سخنگوی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره آغاز موج بازگشت زائران از کشور عراق از بازگشت یک‌میلیون و ۹۶ هزار زائر تاکنون خبر داد.
سردار ذوالقدری، رئیس پلیس گذرنامه گفت: تمدید گذرنامه یک ماهه فقط در ادارات گذرنامه و پلیس‌های امنیت عمومی شهرستان‌ها انجام می‌گیرد.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: از امروز صدور برگ گذر ویژه اربعین آغاز شده است و قیمت آن هم یک دهم قیمت گذرنامه بین المللی است اما این برگ گذر ویژه صرفاً برای اربعین اعتبار دارد.
چلسی مذاکرات با توماس توخل برای تمدید قرارداد او را آغاز کرده و پیشنهادی ارائه داده است که مدت آن دو برابر پیشنهاد قبلی باشگاه لندنی است.
انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ از روز دوشنبه ۱۷ مرداد ماه آغاز شد و براساس اعلام قبلی سازمان سنجش، داوطلبان تا امشب (ساعت ۲۴ شامگاه شنبه) مهلت داشتند که انتخاب رشته کنند که مهلت انتخاب رشته تا شامگاه دوشنبه تمدید شد.
احمد گوهری پیش از آغاز لیگ قرارداد جدیدی با پرسپولیس امضا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ