زن جوان وقتی در شب بارانی مقابل خانه‌اش رفت که پیمان را ببیند، تصور بلایی که به سرش آمد به ذهنش هم خطور نمی‌کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه شیراز به ماجرای هتاکی به یک بانوی محجبه در نارنجستان قوام شیراز اشاره و بیان کرد: این کتک خوردن برای ما خیلی سخت بود. از آنجا که جلوی بچه، مادر را زدند، لذا هر تحلیلی باید در این باره کنار گذاسته شود، در این ماجرا، دست روی زن بلند کردن در مقابل چشم فرزندش، بسیار رنج‌آور بود.
آرژانتینی‌ها از برخورد پلیس اروگوئه با هواداران بوکا جونیورز به شدت خشمگینند و می‌گوید هواداران این تیم علاوه بر کتک خوردن در بیمارستان‌ها به حال خود رها شده‌اند.
در تمرین مس رفسنجان برای بازیکنان تازه وارد این تیم مراسم ویژه‌ای گرفته شد.
گفته می‌شود این شهروند که در فیلم‌های منتشره از دوربین‌های مداربسته به وضوح در حال کتک خوردن دیده می‌شود، از فعالان رسانه‌ای و منتقدان شهردار شاهرود بوده است.
بازیکنان پورتو برای تبریک تولد مهدی طارمی، تونل وحشت تشکیل دادند.
بازیکنان پورتو برای تبریک تولد مهدی طارمی، تونل وحشت تشکیل دادند.
کلیپی پربازدید از ورود سارقان مسلح به یک فروشگاه در اکوادور که با کتک خوردن توسط مردم ناکام ماندند.
پس از عملکرد قابل قبول سجاد شهباززاده در بازی با نساجی، او به شکل جالبی مورد استقبال هم تیمی هایش قرار گرفت.
توکلی تصریح کرد: زمانی که کارشناسان اورژانس در حال خدمت رسانی بودند ناگهان عده‌ای از تماشاگران حادثه! به بهانه تاخیر اورژانس با کارشناسان درگیری فیزیکی پیدا می‌کنند و منجر به جراحت شدید پرسنل خدوم اورژانس و آسیب به آمبولانس می‌شوند.
بازیکن مصدوم تیم فوتبال استقلال در محل تمرین آبی‌پوشان حضور یافت، اما در گوشه‌ای نظاره‌گر تمرین هم‌بازی‌های خود بود.
بیتا برای آنکه از کتک خوردن‌های همسرش خلاص شود، برای رسیدن به خواسته‌اش به هر ترفندی متوسل می‌شد تا اینکه برای بار چندم ماجرای کتک خوردن از همسرش را با فرشاد در میان گذاشت. افکار پلیدی ذهن او را درگیر کرده بود؛ نقشه کشید که فرشاد همسرش را بی‌سروصدا گوش مالی دهد.
بعد از تیر خوردن شاه، میرزا رضا را به تهران آوردند و زندانی کردند و زنجیر کلفتی را به گردن او انداختند. بر تن میرزا جز پیراهنی کهنه و پاره پاره چیزی نمانده بود. دست‌هایش را هم از بازو به عقب بستند. از بس کتک خورده بود تا شب بی‌هوش افتاده بود. یک گوشش را در حرم حضرت عبدالعظیم با چاقو بریده و دستمالی به سرش بسته بودند.
آزادیخواه نماینده مجلس در واکنش به اظهارات وزیر صمت درباره کتک خوردن معاونش گفت: آقای فاطمی امین نشر اکاذیب نکنید، کدام قاضی ضرب و شتم معاون شمارا تائید کرده است؟
کتک خوردن سارق‌ها و زورگیر‌ها از زنان رزمی‌کار ایرانی!
زبیر نیک نفس برای فرار از کتک خوردن به دست هم تیمی هایش، راهکار جالب و خنده داری به خرج داد.
در اتفاقی عجیب، کمک داور بازی لیورپول و آرسنال، ضربه ای را به صورت مدافع لیورپول وارد کرد.
ستاره سابق فوتبال برزیل در مورد ابتدای دوران حضورش در زندان نکته جالبی را با رسانه‌ها در میان گذاشت.
معصومه ابتکار: امام (ره) از ابتدا با نگاه‌های سخت‌گیرانه به حجاب درگیر بودند/ همسرم از آمرین به معروف کتک خورد/، چون باورمان شده کسی هستیم، خطا می‌کنیم و عذرخواهی نمی‌کنیم/ آیا به مشکلات اقتصادی زنان همپای حجاب، توجه می‌شود؟ / پایه جهاد تبیین، گفتگو و درک حق اعتراض است/ اتفاقات ماه‌های اخیر، انباشت سال‌های طولانی مطالبات و اعتراضات زنان بود/ هیچ راهی نداریم جز اینکه اصلاحات مبنایی داشته باشیم
گویا تهدید بازیکنان چوکا به کتک خوردن در رختکن که فیلمش در فضای مجازی پیچید، جواب داده است و این تیم سرانجام به اولین برد خود رسید.
گویا تهدید بازیکنان چوکا به کتک خوردن در رختکن که فیلمش در فضای مجازی پیچید، جواب داده است و این تیم سرانجام به اولین برد خود رسید.
دیدار تیم‌های ملی حفاری و نفت اهواز از هفته هشتم لیگ برتر نوجوانان کشور با اتفاقات تکراری این روزهای فوتبال خوزستان همراه بود.
بعضی می‌پرسند خواسته پزشکان چه بود؟ خواست پزشکان اجرای نص صریح قانون است. تمام مواردی را که شما برشمردید، جزو قانون است، یعنی خواسته نیست؛ خواسته یعنی موضوع جدیدی که بخواهی اجرا شود و اگر کسی اجرا نکند، یعنی کار غیرقانونی می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ