تعداد نفتکش‌های حامل نفت و مواد شیمیایی که امسال به دلیل عدم گذراندن بازرسی در سنگاپور توقیف شده‌اند، افزایش پیدا کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار کاهشی شد، قیمت این خودرو 500 میلیون تومان شد،  افزایش سرمایه ۱۲۵۸ درصدی یک نماد، نمادهایی با بیشترین ورود پول حقیقی،؛ بررسی درآمد ۱۸ قطعه ساز در تیرماه | رشد عجیب درآمد خنصیر!؛ پیش بینی مهم بازارهای موازی بورس در کوتاه مدت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بیشتر تحقیقات در مورد می‌هیرونگ‌ها بر روی آناتومی و روابط تکاملی آن‌ها با پرندگان زنده بوده است. یکی از دیرین زیست شناسان در دانشگاه کیپ تاون در آفریقای جنوبی می‌گوید: اطلاعات کمی در مورد زیست شناسی این حیوانات، مانند مدت زمانی که طول کشیده است تا رشد کنند و بالغ شوند، وجود دارد؛ بنابراین چینسامی توران و همکارانش در دانشگاه فلیندرز در آدلاید، استرالیا از ۲۰ استخوان فسیل شده پای این حیوانات در مراحل مختلف زندگی، نمونه برداری کردند.
بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، خرید دنبال کننده فیک در "تردز"، به رشد یک حساب یا موفقیت یک تولیدکننده محتوا کمک چندانی نخواهد کرد.
ماهی سه پا در آب های تاریک اعماق آب زندگی می کند و این عمق می تواند تا 6000 متر نیز برسد. طول این ماهی به طور معمول 30 سانتیمتر است اما می تواند تا 43 سانتیمتر نیز رشد کند.
پیش از انقلاب نوسنگی، نخود فقط در جنوب شرقی ترکیه رشد می‌کرد؛ منطقه‌ای که از شدت سرسبزی شاید الهام‌بخش افسانه باغ عدن باشد. امروزه نوادگان نخود در سراسر جهان رشد می‌کنند. اما پرسش مهم این است که نخود چگونه به وجود آمد. پاسخ این پرسش روشن نیست.
مهم نیست که چقدر خرس‌های قطبی در محیط‌های یخ زده رشد می‌کنند، سقوط در آب‌های سرد تجربه خوشایندی نیست. اما زمانی که شرایط خطرناک به نظر می‌رسد، موجودات باید از هوشمندی خود برای عبور ایمن استفاده کنند. به همین دلیل، همانطور که این ویدیو نشان می‌دهد، خرس قطبی به جای تسلیم شدن و برگشتن، وزن خود را برای جلوگیری از شکستن یخ تقسیم می‌کند. اندام خود را باز می‌کند و می‌خزد تا زمانی که دوباره چهار دست و پا راه برود.
روزنامه کیهان نوشت: بنابر گزارش‌های منتشر شده، سرمایه‌گذاری خارجی در دولت سیزدهم در مقایسه با مدت مشابه فعالیت دولت قبل حدود ۸۵ درصد رشد داشته که تقریباً ۲ برابر دوران اوج برجام است.
از دستاورد‌های عجیب و غریب خود سخن می‌گویند. از جمله اینکه می‌گویند تحریم‌ها را خنثی کرده‌اند، فروش نفت در بالاترین اندازه‌هاست، روابط اقتصادی عالی است، دشمنان نیز خاضع شده‌اند، تازه موشک هم شلیک می‌کنیم. ولی کسی نیست که جواب دهد اگر چنین است، چرا رشد اقتصادی معادل سال پایانی روحانی است؟ چرا تورم کمتر که نشده، بیشتر شده؟ چرا رشد اشتغال وجود ندارد؟ چرا وعده مسکن چنان است؟
لیگ برتر بیست و دوم نسبت به فصل گذشته از نظر آمار گل‌های زده رشد فوق‌العاده‌ای داشت.
چند روز قبل رئیس‌جمهور، نشستی با عنوان دیدار با دانشمندان یک درصد برتر جهان برگزار کرد. یکی از مدعوین در اظهاراتی عجیب و بی‌اساس، زبان برنامه نویسی پایتون را برای رئیس‌جمهور شبکه‌ای جهانی توصیف کرد که سرطان را پیش‌بینی می‌کند، آینده منطقه را ترسیم می‌کند و حتی رشد تورم را هم متوقف می‌کند! این سخنان باعث شد تا ویدیوی این نشست جدی، دستمایه سرگرمی مردم شده و تبدیل به یکی از پربازدیدترین‌های فضای مجازی شود.
قرن پانزدهم میلادی، شروع اکتشافات دریایی ماجراجویان و بازرگانان دریایی و رشد شبکه تجارت جهانی اقیانوسی بود. کشتی‌های تجاری، ماه‌ها در سفر بودند تا ابریشم، ادویه، نمک و چای را از طریق دریا‌ها جابجا کنند. بعد از فاجعه غرق شدن ۴ کشتی در سیسیل ایتالیا در سال ۱۷۰۷، دریانوردان دریافتند که به شیوه‌ای دقیق برای تعیین طول جغرافیایی در مواقعی که دور از خشکی هستند نیاز دارند.
امروز مطالبی همچون رشد چشمگیر ارزش سهام عدالت، اولین نرخ دلار در مرکز مبادله ارز و طلا کشف شد، خبر خوش خاندوزی برای بازار سرمایه، پیش بینی بورس فردا | دلایل صعود بورس امروز چه بود؟، پیش بینی قیمت بیت کوین و طلا تا قبل از جلسه‌ی بازار آزاد فدرال، خبر‌های مهم برای بورس فردا ۳ اسفند، فروش ربع سکه در بورس کالا متوقف شد، پژو ۲۰۷ در بورس کالا باچه قیمتی فروش رفت؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بیشترین رشد بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری اما، نکات عجیب و کم‌سابقه کم ندارد؛ به عنوان مثال بودجه فرهنگی این سازمان از ۵/۳ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ به یک‌باره با جهشی سرسام‌آور به رقمی بیش از ۸ هزار میلیارد تومان افزایش یافته و بیشترین رشد عددی را در ردیف‌های بودجه‌ای به خود اختصاص داده است. رقمی که معلوم نیست شهرداری با آن می‌خواهد چه عملیات بزرگ فرهنگی را در شهر راهبری کند؟ موضوعی که تعدادی از اعضای شورا نیز تلویحا به آن اعتراض کرده‌اند.
در یک کهکشان میله‌ای، نواری از غبار و گاز در مرکز آن تشکیل شده است که اغلب در تصاویر به‌صورت نواری روشن دیده می‌شود. محققان می‌گویند که این ساختار با بالارفتن سن کهکشان رشد می‌کند؛ زیرا غبار و گاز به‌سمت مرکز کهکشان کشیده می‌شود. بنابراین دیدن یک کهکشان میله‌ای از دوران اولیه که جهان تنها 25 درصد از سن کنونی خود را داشته، قابل‌توجه است.
امروز مطالبی همچون شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را پرداخت نکرده اند کدامند؟ + فیلم، رشد چشمگیر ارزش سهام عدالت در معاملات امروز، ۱۰ خبری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، خبر‌های مهم برای شرکت‌های پتروشیمی، مجمع دسبحان ۱۴۰۱ | آیا افزایش سرمایه تصویب شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
انتشار آگهی‌هایی با مضمون معاوضه کالا با برنج و روغن در سایت‌های درج رایگان آگهی، در واقع اعلام آمادگی برای یک خرید و فروش عادی نیست.
جمعیت مصر با رشد عجیبی در حال افزایش است به طوری که فقط ظرف ۵۶ روز افزایش ۲۵۰ هزار نفری داشته است.
شاید عجیب به نظر برسد که در هزاره سوم و در عصر گسترش اطلاعات و رشد آگاهی جوامع، هنوز رمالان و فالگیران می‌توانند از طریق ارائه خدماتی، چون طلسم‌بندی و طلسم‌گشایی، فال‌گیری، باز کردن سرکتاب و ارائه اذکار مشکل‌گشا به کسانی که از حل مشکلاتشان عاجزند، برای خود کسب درآمد کنند.
بازار امروز به علت تغییرات مدیریتی در راس آن به صورت خاکستری بوده و با خبرهای عجیبی درباره تغییر ریاست سازمان بورس همراه شد.
بهادری جهرمی گفته است: «در طول هشت سال گذشته شبکه ملی اطلاعات کمتر از ۱۰ درصد پیشرفت داشته، اما در یک سال اول دولت ۳۰ درصد رشد و در مجموع ۴۰ درصد رشد داشته است.» او درحالی این ادعا را طرح کرده است که در یک ماهه گذشته دو بار وزیر ارتباطات دولت سیزدهم درباره میزان پیشرفت شبکه ملی اطلاعات سخن گفته و تاکید کرده است سهم دولت قبل از این پیشرفت بیش از ۳۰ درصد بوده است و در این دولت شبکه ملی اطلاعات بین ۴۵ تا ۵۰ درصد است.
شاخص کل در معاملات امروز با رشد ۴۵ هزار واحدی مواجه شد.
در 88 مسابقه برگزار شده لیگ برتر 56 کمک داور پرچم زده‌اند؛ تعدادی که نسبت به فصول گذشته رشد داشته است.
مدیرعامل خبرگزاری دولت (ایرنا)، اشتباه این خبرگزاری در ارائه آمار مربوط به جهش سرمایه گذاری در دولت رئیسی را پذیرفت.
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از شکست تیمش برابر سپاهان گفت: رکوردهای استقلال برایم مهم نیست و باید تلاش کنیم در دیدارهای آینده رشد داشته باشیم و عملکردمان بهتر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ