هافبک جوان استقلال بعد از گل تساوی مقابل پرسپولیس شادی غیر قابل وصفی را به نمایش گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال توانست در یک دیدار دوستانه و به لطف درخشش سبحان خاقانی، با سه گل از سد پیکان عبور کند.
امام جمعه اهواز گفت: غالب طلاق‌های ایران در یک سال نخست ازدواج رخ می‌دهند و این مساله به این معنی است که با فرهنگ ناب اسلام آشنا نشده‌ایم؛ زمانی که زندگی پیوند می‌خورد برای جدایی نیست.موسوی‌فرد بیان کرد: خداوند سبحان، عالم هستی را خلق کرده و راهنمایانی برای انسان قرار داده تا بتوانند به سعادت راه یابند اما متاسفانه این ریل‌گذاری پیامبر (ص) را منحرف کرده‌اند.
سبحان خاقانی یکی از بازیکنانی است که به احتمال فراوان از استقلال جدا می شود.
از نظر اخلاقی ساخت آپارتمان صحیح نیست چراکه امکان ارتباطات همسایگان را فراهم نمی‌کند و بچه‌ها در این محیط محبوس شده‌اند. مسکن باید به صورت ویلایی احداث شود.
با پیگیری‌های سرپرست باشگاه استقلال مشکل سبحان خاقانی هافبک جوان این تیم برای بازی کردن رفع شده است.
سجاد شهباززاده، ابوالفضل جلالی، سبحان خاقانی و علیرضا رضایی چهار بازیکنی هستند که در دیدار با پرسپولیس حضور ندارند. رضایی مدتی است به دلیل مصدومیت دور از میادین است و خاقانی نیز امسال برای آبی‌پوشان به میدان نرفته است.
سبحان خاقانی وضعیت عجیبی را در استقلال سپری می‌کند؛ او در تمرینات حضور دارد اما حق بازی ندارد!
هیچ ارزشی در اسلام به اندازه ارزش آزادی نیست. علی (علیه السلام) می‏ فرماید: «من ترک الشهوات کان حرّاً» [۶]آزاد کسی است که شهوت‌ها را ترک کند. راه تشخیص بنده بودن یا آزاد بودن این است که اگر به دلخواه خود عمل می‏ کنیم معلوم می ‏شود در قفس آز و طمع زندانی هستیم؛ و اگر به خواستهٴ خدای سبحان عمل کنیم، آزاد هستیم.
این مرجع تقلید شیعیان بیان داشتند: نباید به دنبال این باشیم که سنی را شیعه و شیعه را سنی کنیم. تقریب با حفظ تمام مذاهب است؛ لانّ ما یجمعنا اکثر مما یفرقنا. مشترکات را بیان کنید و مفترقات را در دانشگاه‌ها و مراکز علمی بیان کنید و بحث کنید. نباید در میان عوام به بیان مختلفات بپردازید. بنابر این دقت کنید که در تقریب اصول مذهب حفظ شود. نه چیزی کم شود و نه چیزی اضافه گردد.
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد خطاب به ملت ایران و دوستداران انقلاب در سراسر جهان عنوان کرد: مطمئن باشید و با اقتدار حرکت کنید. انقلابی با این عظمت به یاری خدای سبحان از تنگناهای اقتصادی با اقتدار عبور خواهد کرد. پیروزی پرافتخار در میدان جنگ نظامی را در میدان جنگ اقتصادی تکرار خواهیم کرد.
در شرایطی که ساپینتو به خاقانی اعلام کرده برای نیم فصل دوم به او نیاز دارد، اما مدیران استقلال به دنبال کاهش مبلغ قرارداد این بازیکن هستند.
آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید در غم از دست دادن همسرش عزادار شد.
آیت‌الله سبحانی با اشاره به آیه‌ای از سوره مبارکه ممتحنه بیان کرد: برخی از کشور‌های دنیا با کشور ما دشمنی و عداوت دارند و برخی دیگر ندارند و باید نحوه ارتباط با آن‌ها بر اساس شکل تعامل آن‌ها با ما تنظیم شود.
سبحان خاقانی به تمرینات گروهی استقلال اضافه شده و می تواند از بازی های بعدی، تیمش را همراهی کند.
سبحان خاقانی که در تمرین استقلال دچار پارگی رباط شده بود، بعد از عمل جراحی و پشت سر گذاشتن دوران نقاهت کار را در زمین را آغاز کرده است.
وزارت اطلاعات اعلام کرد: عنصر پشتیبانی کننده‌ی صحنه‌ی عملیات در شیراز، فردی افغانستانی به‌نام «محمد رامز رشیدی» با نام مستعار «ابوبصیر» و عامل تیراندازی در حرم مطهر به‌نام «سبحان کُمرونی» با نام مستعار «ابوعایشه» که تبعه‌ی تاجیکستان بود.
سبحان خاقانی بازیکن جوان استقلال تمرینات سبک کار با وزنه را آغاز کرده است.
متهم ردیف اول در دفاع از خودش گفت: ما همگی با هم فامیل هستیم و به شغل قصابی و خرید و فروش دام مشغول بودیم، اما اختلاف‌مان به خاطر ۱۰ میلیون تومان پول بود. در این حادثه برادرم حفیظ و برادر همسرم به نام سبحان نیز به قتل رسیدند. من قبول دارم که در نزاع شرکت کردم و با چاقو ضربه‌ای به سبحان زدم، اما عمدی در کارم نبود، تنها می‌خواستم از خودم دفاع کنم.
این مرجع تقلید با اشاره به منویات و تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای توجه به تولید و صنعت در کشور تصریح کرد: اگر مشکلات بخش تولید حل شود وضعیت معیشت و تورم در کشور به سامان می‌رسد.
محمد انصاری پیشکسوت فوتبال و عضو اسبق تیم پرسپولیس، نیما نکیسا دروازه بان اسبق تیم ملی، هومن افاضلی، محمد سیفی، ابراهیم شکوری، سبحان خاقانی، مهدی رحمتی دروازه بان اسبق استقلال...
پیرمرد ۶۷ ساله گفت: دخترم نیز مانند برادرش آبروریزی می‌کرد تا پول مصرف مواد مخدر را از من بگیرد، ولی مصرف آن‌ها به شدت افزایش یافته بود و حقوق بازنشستگی من هم کفاف هزینه‌های آن‌ها را نمی‌داد. در این وضعیت سبحان برای تامین بخشی از هزینه‌های اعتیادش به جمع آوری ضایعات پرداخت و خواهرش را نیز تشویق به این کار کرد، ولی پسرم زباله‌ها و ضایعاتی را که از سطل‌های زباله بیرون می‌آورد با همان بوی تعفن وکثیف به درون پارکینگ آپارتمان منتقل می‌کرد که اعتراض شدید همسایگان را برانگیخت.
دفاع وسط ملوان انزلی می گوید باید در ابتدا تکلیف سیاوش یزدانی مشخص شود تا باشگاه درباره ارنج نهایی و نیازهای دفاعی تصمیم بگیرد.
سبحان خاقانی وینگر جوان آبی‌پوشان پایتخت که به تازگی زانوی خود را عمل کرده، در محل برگزاری این تمرین حاضر شد و با استقبال گرم ساپینتو و هم تیمی‌هایش روبه‌رو شد.
رسول الله (ص) فرموده است: «همه اعمال نیک فرزند آدم به خودش بر‌مى‏‌گردد، غیر از روزه که براى من است و من به او جزا خواهم داد» و در جای دیگر می‌فرماید: «هرکس ماه رمضان را روزه بگیرد و در آن از حرام و بهتان دورى کند، خداوند از او راضى شده و بهشت را بر او واجب مى‏‌کند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ