رئیس جمهور ترکیه که برای بازدید از روند امدادرسانی به زلزله زدگان به مناطق بحران زده استان قهرمان ماراش سفر کرده است، شمار جانباختگان زلزله را تاکنون هشت هزار و ۵۷۴ نفر و شمار مجروحان زلزله در ۱۰ استان جنوب ترکیه را ۴۹ هزار و ۱۳۳ نفر اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمعی از گردشگران کشور ایتالیا، با حضور در جماران از بخش‌های مختلف بیت، حسینیه و نگارستان امام خمینی بازدید کردند.
در ادامه برنامه‌های سفر رسمی به ونزوئلا، دکتر سید ابراهیم رئیسی، به منظور بررسی ظرفیت‌های موجود در ونزوئلا جهت عرضه کالا‌های تولید ایران، در فروشگاه ایرانی «مگاسیس» حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این فروشگاه با مدیران آن گفتگو کرد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح یکشنبه (۲۱ خردادماه ۱۴۰۲) از نمایشگاه دستاورد‌های صنعت هسته‌ای کشور در حسینیه امام خمینی (ره) بازدید کردند.
«قربانقلی بردی محمد اف» رهبر ملی و رییس شورای مصلحت ترکمنستان که به تهران سفر کرده است، ظهر چهارشنبه (۱۰ خرداد ۱۴۰۲) از کارخانجات گروه تولیدی مپنا بازدید کرد.
بازدید از این مقبره با رزرو قبلی ممکن است. این مقبره در طبقه دوم یک گورستان عمودی منطقه ای خارج از شهر " سائوپائولو" برزیل و جایی مشرف به ورزشگاه "ویلا بلمیرو" باشگاه فوتبال "سانتوس" برزیل، واقع شده است.
بازدید از این مقبره با رزرو قبلی ممکن است. این مقبره در طبقه دوم یک گورستان عمودی منطقه ای خارج از شهر " سائوپائولو" برزیل و جایی مشرف به ورزشگاه "ویلا بلمیرو" باشگاه فوتبال "سانتوس" برزیل، واقع شده است.
تصاویر قدیمی از بازدیدهای رهبر انقلاب از سی و سه دوره نمایشگاه کتاب تهران که برای اولین‌بار توسط ایرنا منتشر شد. تا کنون سی و سه دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شده است. رهبر انقلاب در بیش از ۲۰ دوره از این نمایشگاه‌ها حضور داشته‌اند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) با حضور در مصلای امام خمینی(ره) از سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب بازدید کردند.
میلیون‌ها نفر بین قرن ۱۶ تا سال ۱۹۶۰ فریب «صنعت نمایش انسان» را خوردند و در باغ وحش‌های انسانی به انسان‌های درون نمایشگاه‌ها خیره شدند.
سردخانه‌ها برای بازدید عموم باز بودند تا افراد بتوانند اجساد بستگان خود را شناسایی کنند و اجساد ناشناس در ویترین مغازه‌ها به نمایش گذاشته می‌شد تا همه بتوانند آن‌ها را ببینند. از سوی دیگر مردان و زنان زیادی هم با هدف به تماشای این اجساد می‌آمدند تا احساسات خشونت آمیز و ناخشنود قوی خود را تجربه کنند و یا درباره کشته شدگان در تصادفات یا جنایت‌ها، اظهار نظر کنند. همچنین در صورتی که جسدی موفق به تحت تاثیر قرار دادن مردم می‌شد، به مدت ۳ روز به نمایش گذاشته می‌شد. اما باقی اجساد قبل از ۳ روز دفن می‌شدند.
رئیس جمهور سوریه که به روسیه سفر کرده است، از بنای یادبود سرباز گمنام مسکو بازدید کرد و بر آن تاج گل قرار داد.
«حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه که به ترکیه سفر کرده است؛ عصر جهارشنبه (۱۷ اسفند ۱۴۰۱) از مناطق زلزله‌زده ترکیه و اردوگاه اسکان موقت جمهوری اسلامی ایران در شهر آدیامان بازدید کرد.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه از شهر کانتینری مستقر در آدیامان بازدید کرد و با زلزله زدگان دیدار کرد. دولت باغچه لی رهبر حزب حرکت ناسیونالیست ترکیه، اردوغان را در این بازدید همراهی کرد. سازمان مدیریت حوادث غیرمترقبه ترکیه (آفاد) اعلام کرد که شمار جان‌باختگان زلزله شدید در جنوب این کشور به ۴۴ هزار ۳۷۴ نفر رسیده است.
اردوغان در استان زلزله هاتای گفت: شهروندانمان که در شهرک‌های چادری و کانتینری اسکان داده شده‌اند را ظرف یک سال آینده به اقامتگاه‌های دائمی منتقل خواهیم کرد.
رئیس اقلیم کردستان عراق روز سه شنبه برای دیدار با آسیب دیدگان زلزله ویرانگر در جنوب ترکیه وارد غازی عینتاب شد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) از نمایشگاهی که به مناسبت شعار سال برپا شده بود و در آن صنایع مختلف و دانش بنیان‌ها توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشته بودند، بازدید کردند. در این نمایشگاه وزرا و مسئولان مربوطه توضیحات لازم را در هر بخش ارائه کردند
رئیس جمهور اوکراین در جریان سفر به شهر خرسون، خطاب به نیرو‌هایی که در مقابل ساختمان اداری در میدان اصلی این شهر ایستاده بودند، گفت: ما در حال حرکت به جلو هستیم. ما برای صلح، صلح برای همه کشورمان آماده‌ایم.
پوتین به عنوان بخشی از رژه تاریخی در سال ۱۹۴۱، زمانی که سربازان شوروی در طول جنگ جهانی دوم به سمت خط مقدم حرکت کردند، از نمایشگاه نظامی در میدان سرخ مسکو دیدن کرد.
براساس تصاویری که خبرگزاری رسمی کره شمالی منتشر کرده کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در مراسمی به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد مدرسه انقلابی Mangyongdae و مدرسه انقلابی Kang Pan Sok در پیونگ یانگ حضور یافته است.
سید ابراهیم رئیسی در ادامه فرآیند نظارت ستادی به دستگاه‌های اجرایی، به محل موزه ملی ایران رفت. عزت الله ضرغامی وزیر گردشگری و میراث فرهنگی رئیس جمهور را در این بازدید همراهی کرد.
بانوی اول ترکیه به همراه زراعتخان هاشموا همسر رئیس جمهور ازبکستان از شهر ابدی که در آن تاریخ و سنت زنده می‌شود بازدید کرد.
جو بایدن در جریان بازدید از نمایشگاه بین المللی خودرو در دیترویت سوار چند خودرو شد.
زلنسکی رئیس جمهور اوکراین از شهر ایزیوم در منطقه خارکف که پس از درگیری با نیروهای روسی توسط پس گرفته شد بازدید کرد.
مهران- سردار سلامی فرمانده سپاه در بازدیدی با بالگرد از وضعیت شهر و پایانه مهران در جریان آخرین روند تردد زوار قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ