مرکز مدیریت حوادث اضطراری ترکیه اعلام کرد که شمار جان باختگان زلزله اخیر در این کشور از ۵۰ هزار نفر فراتر رفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی چندی پیش مأموریت تاریخی خود در گردش به دور کره زمین را با طی بیش از ۶۵ هزار کیلومتر مسیر دریایی و پس از ۸ ماه دریانوردی با موفقیت به پایان رسانده بود.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: با شیوه‌ای که ما در پیش گرفته‌ایم. با این که خود را نیازمند اقناع آحاد مردم نمی‌دانیم، معلوم نیست فردایی که بخواهیم به توجیه مردم کلمات را شمار کنیم، گوش شنوایی خواهیم یافت یا خیر. همین امروز هم کلی دیر شده است چه رسد به فردا‌هایی که در راه است و به ازای هر روز به اندازه چند روز اعتماد عمومی تراش می‌خورد.
کرج-رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به موفقیت به‌دست آمده در اتمام مسیر رفت قطعه ۲ آزادراه تهران-شمال گفت که در ساخت این طرح به طور کامل از ظرفیت نیروها و تجهیزات بومی استفاده شد.
کیانپور گفت:پروژه باند غربی منطقه دوم آزاد راه تهران- شمال توسط متخصصان ایرانی ارتقا پیدا می کند.
ساری- استاندار مازندران از سفر رئیس جمهور به استان برای افتتاح فاز دوم آزاد آه تهران -شمال خبر داد.
رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شمار مسمومان با الکل متانول در هرمزگان به ۳۰ نفر در شهرستان‌های حاجی آباد و بندرعباس افزایش یافت.
سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام کرد: شمار مسمومان الکلی حاجی آباد به ۲۲ نفر افزایش یافت.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: تردد از محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) و آزاد راه تهران- شمال امروز (شنبه ۱۲فروردین ماه) تا اطلاع بعدی ممنوع است.
آنتی‌اکسیدان، ترکیبات پلی فنولیک و ویتامین C فراوان موجود در سیب باعث خنثی‌کردن رادیکال‌های آزاد (free radicals) در بدن می‌شود که از عوامل اصلی ایجاد سرطان و پیری به شمار می‌آیند؛ بنابراین، می‌توان گفت سیب ضد سرطان است.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه از شهر کانتینری مستقر در آدیامان بازدید کرد و با زلزله زدگان دیدار کرد. دولت باغچه لی رهبر حزب حرکت ناسیونالیست ترکیه، اردوغان را در این بازدید همراهی کرد. سازمان مدیریت حوادث غیرمترقبه ترکیه (آفاد) اعلام کرد که شمار جان‌باختگان زلزله شدید در جنوب این کشور به ۴۴ هزار ۳۷۴ نفر رسیده است.
مدیریت حوادث غیرمترقبه ترکیه (آفاد) پیشتر بامداد جمعه، شمار قربانیان زلزله در جنوب این کشور را ۳۸ هزار و ۴۴ نفر کشته اعلام کرد. این مرکز افزود که در این زمین لرزه تا بامداد روز جمعه بیش از ۱۰۸ هزار نفر نیز زخمی شدند.
مرکز مدیریت حوادث اضطراری (آفاد) ترکیه اعلام کرد که شمار جان باختگان زلزله اخیر در این کشور به ۳۶ هزار و ۱۸۷ نفر رسید.
مرکز مقابله با حوادث غیرمترقبه «آفاد» ترکیه اعلام کرد که تا ساعت ۱۵:۵۵ امروز (یکشنبه) به وقت محلی بر اثر زلزله "قهرمان‌ماراش" ۲۹ هزار و ۶۰۵ نفر در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.
وزیر صمت ضمن اشاره به اینکه طرح دولت در حوزه خودرو نهایی شده است، گفت: خودروهایی که در مناطق آزاد تردد دارند می توانند در داخل کشور هم شماره گذاری شوند.
این حادثه در اثر ریزش داربست عملیات بتن ریزی تونل ۲۰ در روبروی پایگاه هلال احمر شهرستانک رخ داد.
دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تهران شمال دچار آتش سوزی شد.
گفته میشود فرد حمله کننده ابتدا وارد دانشگاه شده و با پرتاب کوکتل مولوتف به سمت دفتر این دانشگاه این فاجعه را به بار آورده است.
همزمان با هفتمین روز بزرگداشت شهادت شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع)، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار "حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی" همزمان در تهران و سایر استان‌ها برگزار شد. سخنران این مراسم سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور بود و سپس راهپیمایان به سمت دانشگاه تهران، میعادگاه نماز جمعه حرکت کردند.
همزمان با هفتمین روز بزرگداشت شهادت شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع) ، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار "حماسه ایستادگی ، مقاومت و استکبارستیزی" همزمان در تهران و سایر استان‌ها برگزار شد.رئیسی با بیان اینکه چند ساعت قبل متوجه شدم رییس جمهور آمریکا سخنانی را گفته است، درباره ایران که شاید از حواس پرتی این‌ها را گفته باشد، افزود: او پشت تریبون رسمی گفته است که بنا داریم ایران را آزاد کنیم! آقای رییس جمهور، ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد
همزمان با هفتمین روز بزرگداشت شهادت شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع) ، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار "حماسه ایستادگی ، مقاومت و استکبارستیزی" همزمان در تهران و سایر استان‌ها برگزار شد.رئیسی با بیان اینکه چند ساعت قبل متوجه شدم رییس جمهور آمریکا سخنانی را گفته است، درباره ایران که شاید از حواس پرتی این‌ها را گفته باشد، افزود: او پشت تریبون رسمی گفته است که بنا داریم ایران را آزاد کنیم! آقای رییس جمهور، ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد
همزمان با هفتمین روز بزرگداشت شهادت شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع) ، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار "حماسه ایستادگی ، مقاومت و استکبارستیزی" همزمان در تهران و سایر استان‌ها برگزار می شود.
روز گذشته نیز افرادی قصد حمله به مقبره شهدای دانشگاه را داشتند و صحنه‌هایی زشت رقم خورد. امروز هم همان افراد دانشگاه را با باشگاه مشت‌زنی اشتباه گرفتند و حملات به دانشجویان شرکت کننده در مراسم شهدا را آغاز کردند‌.
سرهنگ پیمان کرمی اظهار داشت: اکنون ممنوعیت تردد از محدوده شهرستانک تا مرزن آباد اجرا شده است.
شاهرود- مدیرکل محیط زیست استان سمنان ضمن تأیید خبر جان باختن توله یوز یک ساله توران شاهرود در محدوده میامی-عباس آباد، گفت: پایش این محدوده با تعداد بیشتر و محدوده وسیع‌تر انجام خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ