مانده کل سپرده‌ها در پایان آبان‌ماه سال ۱۴۰۱، بالغ بر ۶۵۳۱۷.۰ هزار میلیارد ریال شده است که نسبت به مقطع مشابه سال قبل ۱۵۸۴۰.۰ هزار میلیارد ریال (۳۲ درصد)است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افزایش دوبرابری خطر زوال عقل در افسرده‌ها؛ کاهش ۳۲ درصدی خطر سرطان با ۴ دقیقه ورزش روزانه؛ حتی مقدار اندک نوشیدنی الکلی، فشار خون را بالا می‌برد؛ برای دورکردن ریه‌ها از سرطان چکار کنیم؟
کردی با تأکید بر اینکه برنامه‌های مدیریت مصرف برق در مرداد با قدرت بیشتری ادامه دارد، افزود:در خرداد و تیر با وجود افزایش دما نسبت به سال گذشته شاهد صرفه جویی ۳درصدی مشترکان بخش خانگی بودیم.
مقامات کره جنوبی از افزایش قربانیان بارش‌های سیل‌آسا و رانش زمین در این کشور به ۳۲ نفر خبر دادند.
رادان با اشاره به افزایش کشت ۳۲ درصدی تریاک در افغانستان گفت: این آمار یک زنگ خطر است چراکه افزایش کشت مواد مخدر یعنی درگیری مردم به‌ویژه جوانان با مواد مخدر افزایش پیدا می‌کند.
قیمت سکه امامی نسبت به هفته پیش با افزایش قیمت ۲ میلیون تومانی همراه شده است.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت:تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان طرف قرارداد با سازمان فناوری اطلاعات به ۳۲ شرکت رسید.
وزارت بهداشت روسیه در خصوص حادثه انفجار در سنت پترزبورگ اعلام کرد که ۳۲ نفر در پی حادثه انفجار در رستوران زخمی شدند و یک نفر جان خود را از دست داد. وضعیت جسمانی ۱۰ نفر از زخمی‌شدگان وخیم است ۱۶ نفر دیگر از جمله یک دختر ۱۴ ساله نیز جدی گزارش شده است و حال پنج زخمی دیگر نیز مساعد است و همگی در بیمارستان بستری هستند. یکی از زخمی‌ها نیز حاضر به بستری شدن در بیمارستان نشد.
اسکندر مومنی گفت: طبق گزارش دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد، سطح زیر کشت خشخاش در افغانستان ۳۲ درصد افزایش یافته و پیش سازهای شیمیایی به یک تجارت دو سویه تبدیل شده است.
دولت در لایحه بودجه امسال  ۴۰ درصد از مالیات بر ارزش افزوده را به وزارت آموزش و پرورش اختصاص دهد. همچنین مدارسی که الگوی مصرف را رعایت می‌کنند از  پرداخت هزینه های برق, گاز و آب معاف هستند.
رصد بازار اقلام اساسی در هفته پایانی دی حکایت از افزایش ۳۱درصدی قیمت قزل آلا نسبت به ابتدای دی دارد. همچنین چسبندگی نرخ برنج با وجود رفع ممنوعیت واردات نشان از ضعف نظارت ها دربازار داخل است.
مقدار تولید گوشت انواع طیور در کشتارگاه‌های رسمی کشور در آذر ۱۴۰۱ نسبت به ماه قبل ۳۲ درصد و نسبت به مشابه سال قبل ۸ درصد افزایش یافت.
براساس اطلاعات رسیده به «اعتماد» غلظت دی‌اکسید گوگرد در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۹۸ بیش از ۳۲درصد افزایش یافته است
اطلاعات و نقشه‌هایی که «استارتاپ فضایی تیزنگر» دراختیار ما قرار داده، اما از افزایش بیش از ۳۲درصدی غلظت این آلاینده در هوای کشور آن هم در فاصله تنها سه سال حکایت دارد. براساس این تصاویر و برابر با پایش ماهواره‌ای سامانه سهم و در مقایسه شرایط سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۳۹۸، اگرچه سطح محدوده‌های با غلظت بالای دی‌اکسید گوگرد کشور ۱۸.۹درصد کاهش یافته، اما میزان غلظت آن ۳۲،۲درصد افزایش یافته است.
معاملات توافقی ارز در چهارمین روز هفته با افزایش حجم معاملات همراه بود. این در حالی است که در بازار غیررسمی، خبر‌ها حکایت از افزایش قیمت دلار در کانال سی و سه هزار تومانی است.
علی‌رغم تحریم‌های آمریکا و اروپا علیه مسکو، حجم تجارت بین مسکو و چین نسبت به پارسال ۳۲ درصد افزایش یافته است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: پیشنهاد داده ایم که مستمری مددجویان ۳۰ درصد افزایش پیدا کند و پیش بینی ما موافقت مجلس و دولت است.
تماس‌های ویدئویی رمزگذاری شده واتساپ اکنون با حداکثر ۳۲ کاربر در حال آزمایش است و کاربران می‌توانند پیوند مستقیمی برای تماس‌های خود به اشتراک بگذارند.
بهای معاملات آتی نفت برنت با ۱۷ سنت یا ۰.۲ درصد افزایش به ۸۶.۳۲ دلار در هر بشکه رسید
ژاپن با اجرای دقیق قوانین مالیاتی توانسته است درآمدهای مالیاتی خود را افزایش دهد به‌گونه‌ای که نسبت تولید ناخالص داخلی به مالیات در سومین اقتصاد جهان به ۳۲ درصد افزایش پیدا کرده است.
یزد- فرمانده انتظامی استان یزد از کلاهبرداری ۴ میلیارد تومانی از یزدی‌ها به واسطه خرید و فروش‌های اینترنتی خبر داد.
وزارت بهداشت فلسطین از شهادت و زخمی شدن شماری دیگر از فلسطینی ها درحمله رژیم صهیونیستی به غزه خبر داد.
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: آمار شهدا به ۳۲ نفر افزایش یافته است که در بین آن‌ها شش کودک و دو زن از جمله یک زن سالخورده وجود دارد.
گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد با برنامه‌ریزی در حمل و تحویل به موقع خودروها به مشتریان، میزان حمل موثر از کارخانه تا محل نمایندگی‌ها را در چهار ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان ۳۰ درصد افزایش دهد.
منابع خبری از آغاز رزمایش مشترک رژیم صهیونیستی و آمریکا در دریای سرخ خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ