فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: استقرار ارتش جمهوری اسلامی در مرزها به معنای وجود عوامل تهدیدکننده امنیت نیست، بلکه برای اشراف اطلاعاتی بیشتر و امنیت پایدارتر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق به اخبار مربوط به استقرار سامانه ضدهوایی در پایتخت این کشور واکنش نشان داد.
سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق به اخبار مربوط به استقرار سامانه ضدهوایی در پایتخت این کشور واکنش نشان داد.
سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق به اخبار مربوط به استقرار سامانه ضدهوایی در پایتخت این کشور واکنش نشان داد.
مقام ارشد لهستان گفت که در صورت تشدید شرایط در پی استقرار نیروهای ارتش خصوصی «واگنر» در بلاروس، ورشو مرز مشترک خود با مینسک را خواهد بست.
وزیر دفاع لهستان اعلام کرد که در واکنش به استقرار نیروهای ارتش خصوصی «واگنر» در بلاروس، ظرفیت ارتش ورشو را دوبرابر می‌کند.
منابع محلی در حومه استان دیرالزور از استقرار اشغالگران آمریکایی و نیروهای کرد وابسته به آنها در این مناطق خبر دادند.
منابع فلسطینی ضمن اعلام ازسرگیری درگیری‌ها در اردوگاه جنین میان مبارزان مقاومت و نظامیان صهیونیست، تصاویری جدید از استقرار تک‌تیراندازهای صهیونیست در این اردوگاه منتشر کردند.
فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا از استقرار جنگنده‌های «اف ۲۲ رپتور» این کشور در سوریه به بهانه مقابله با جنگنده‌های روسیه خبر داد.
ارتش رژیم صهیونیستی از بیم آغاز حملات موشکی گسترده از سمت نوار غزه، سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین را در سراسر اراضی اشغالی مستقر کرد.
نیرو‌های ارتش جمهوری آذربایجان با استقرار در نوار مرزی ارمنستان، بار دیگر مسیر ارمنستان به مرکز قره‌باغ کوهستانی یعنی شهر استپاناکرت (خانکندی) را مسدود کردند.
ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین، روز دوشنبه (۷ فروردین) در دیدار از مواضع ارتش در خط مقدم زاپوریژیا جوایزی را به سربازان و مقامات پلیس اهدا کرد. سفر زلنسکی به منطقه و محل استقرار بزرگترین نیروگاه هسته‌ای اروپا در کنار رافائل گروسی، رئیس آژانس انرژی اتمی سازمان ملل انجام شد.
نیرو‌های ویژه به افرادی گفته‌می‌شود که در آموزش‌های نظامی عمومی و تخصصی، شاخص‌بوده، و در عملیات‌های خاص، حضور می‌یابند. این نیرو‌ها در قالب تیپ‌های واکنش‌سریع در همه‌ی ارتش‌های دنیا سازمان‌دهی و تجهیز می‌شوند و با توجه به شرایط اقلیمی و وضعیت‌های خاص فرامنطقه‌ای، به صورت راهبردی اجرای عملیات می‌کنند. تیپ ۶۵ نیرو‌های ویژه واکنش سریع، مشهور به نوهد (نیرو‌های ویژه هوابرد) یا تیپ کلاه‌سبزها، از قدیمی‌ترین تیپ‌های ویژه در نیروی زمینی ارتش است. در این گزارش جهت یابی (کار با نقشه قطب نما و جی پی اس)، گشتی شناسایی برد کوتاه، متوسط و بلند، تیراندازی با سلاح‌های سبک و نیمه سنگین، اجرای هلی برن و نحوه استقرار در زمین، اجرای تاکسیرد، هدف زنی در شب و روز.
فرمانده کل ارتش طی دستوری به فرمانده نیروی زمینی بر استمرار کمک رسانی به مردم زلزله زده درخوی و مناطق سردسیر وصعب العبور تاکید کرد.
رئیس ستاد بحران ارتش از استمرار اقدامات مردم‌یاری و امدادرسانی ارتش به مردم روستاهای محاصره در برف چهارمحال و بختیاری خبر داد.
فرمانده کل ارتش طی دستوری به فرمانده نیروی زمینی بر استمرار کمک رسانی به مردم زلزله زده درخوی و مناطق سردسیر وصعب العبور تاکید کرد.
در دوره جنگل، نیروهای ویژه هوابرد آشنایی با مناطق جنگلی و نحوه زیست و استقرار در آن‌ها، راهپیمایی بُُرد بلند، نحوه‌ی اجرای عملیات رزم، جهت‌یابی و برخی موارد دیگر آموخته و تمرین می‌شود.
روسیه استقرار اولین موشک‌های بالستیک قاره‌پیمای سارمات را در نیروهای ارتش خود آغاز کرد.
نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار استقرار نیروهای گشتی سازمان ملل در مناطق مختلف کرانه باختری برای رصد و مستندسازی اقدامات ارتش و شهرک نشینان صهیونیست شد.
نخست‌وزیر عراق دستور استقرار فوری نیروهای ارتش عراق در مرزهای مشترک با ایران و ترکیه را صادر کرد.
ارتش اوکراین حجم وسیعی از تانک‌ها و خودروهای زرهی را در نزدیکی منطقه خِرسون مستقر کرد.
کرمانشاه- معاون اجرایی ارتش از وضعیت استقرار موکب ها و نحوه خدمات دهی و ایستگاه های صلواتی و درمانی در پایانه خسروی بازدید کرد.
سخنگوی رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش گفت: واحدها و یگان‌های عملیاتی رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش در کمترین زمان ممکن وارد منطقه عمومی نصرآباد اصفهان شدند.
هدف از استقرار گسترده ارتش عراق، تامین امنیت زائران طی روز‌های آتی تا اربعین امام حسین علیه‌السلام است.
رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان از استقرار ارتش این کشور در شهر راهبردی لاچین در منطقه قره‌باغ کوهستانی خبر داد و افزود روستا‌های زابوخ و سوس تحت کنترل درآمدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ