در حالی که هشت ماه پیش حمید سوریان بر خلاف میل علیرضا دبیر از سمت نایب‌رئیسی فدراسیون کشتی استعفا کرد، اما او همچنان حضور کم رنگی در فدراسیون دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا بیگی که پیش از این خبرداده بود اولین جلسه دادگاهش به دلیل نقص در پرونده و عدم ثبت شکایت توسط شاکی از سوی رئیس دادگاه به بازپرسی برگشته است، امروز به «شرق» گفت که رأی دادگاه بدوی او مبنی بر صدور یک سال حبس صادر شده است.
دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس بعد از ماجرای مربوط به فسخ قرارداد، اکنون با قراردادی جدید در فصل جدید برای این تیم کار را دنبال خواهد کرد.
مدیران باشگاه استقلال در تلاشند ماجرای مذاکره با علیرضا بیرانوند را طوری جلوه دهند که انگار جواد نکونام سفت و سخت از آن‌ها خواسته بود با این دروازه‌بان برای حضور در استقلال مذاکره کنند.
بازیکن اسبق استقلال به انتقاد از انتخاب‌های غلط برای مدیریت این باشگاه پرداخت.
وکیل بیرانوند نقش اصلی را در ماجرای فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس برعهده داشت و تاکید او این بود که این فسخ قانونی است، اما با تماس‌هایی که از سوی فدراسیون با این دروازه‌بان گرفته شد، بیرانوند فهمید که بابت اعتماد بیش از حد به وکیلش اشتباه بزرگی مرتکب شده است.
سخنگوی قوه قضاییه نسبت به پیشنهاد استقلال به علیرضا بیرانوند واکنش نشان داد.
در روز مذاکره استقلال با علیرضا بیرانوند، همه منتظر روشن‌شدن تکلیف جنجالی‌ترین بازیکن نقل و انتقالات هستند.
در روز مذاکره استقلال با علیرضا بیرانوند، همه منتظر روشن‌شدن تکلیف جنجالی‌ترین بازیکن نقل و انتقالات هستند.
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس درحالی با پیشنهادی از سوی استقلال روبه‌رو شده که یک هوادار متمول آبی‌ها حاضر شده بخشی از دستمزد بیرانوند را بپردازد.
در حالی که هشت ماه پیش حمید سوریان بر خلاف میل علیرضا دبیر از سمت نایب‌رئیسی فدراسیون کشتی استعفا کرد اما او همچنان حضور کم رنگی در فدراسیون دارد.
مهاجم پرسپولیس با انتشار پستی به ماجرای علیرضا بیرانوند و رضا درویش ورود کرد.
مهاجم پرسپولیس با انتشار پستی به ماجرای علیرضا بیرانوند و رضا درویش ورود کرد.
احمد علیرضا بیگی در توییتی نوشته است که امروز ساعت دوازده «در اولین جلسه دادگاه رسیدگی به شکایت وزیر سابق صمت که دایر بر نشر اکاذیب مطرح گردیده، در شعبه ۱۰۵۷ کارکنان دولت حاضر خواهد شد.»
احمد علیرضا بیگی عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور گفت: میکروفن من بسته شده و اجازه نطق به من داده نمی‌شود. در این شرایط انتظار داریم که مجلس و هیات رئیسه در دفاع از حقوق نماینده ملت ایران ورود پیدا کند.
رئیس فدراسیون هندبال در واکنش به انتقادهای علیرضا دبیر خود را به «ندانستن» زد.
ایران کمی بیش از سه سال پس از دستگیری اکبری هویت جاسوس را اعلام کرد. اکبری بدون اطلاع و حضور نزدیکانش در بهشت زهرا به خاک سپرده شد. خانواده‌اش گفتند که مقامات تنها فیلمی از شستن جسد و و کفن کردن آن طبق آداب اسلامی به آن‌ها نشان دادند. مریم صمدی، همسر اکبری گفته هرگز تصورش را نمی‌کردیم، من هم مسائل سیاسی پشت پرده آن را درک نمی‌کنم».
علیرضا جهانبخش بازیکن و کاپیتان تیم ملی از ماجرای حضور و جدایی لوکادیا در پرسپولیس و فوتبال ایران گفت.
اخیراً نامه‌ای از سوی معاون سازمان بازرسی خطاب به علیرضا زالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در فضای مجازی منتشر شده که در آن به موضوع جذب غیرقانونی دو تن از نزدیکان بهرام عین‌اللهی؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اشاره شده است.
زیدآبادی گفت: با علنی شدن ماجرای علی‌رضا اکبری هم بعید است دبیر شورای عالی امنیت ملی در سمتش دوام بیاورد!
علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به انتقادات پیشکسوتان و ورزشکاران سایر رشته‌ها درباره پرداخت پاداش و حواله خودرو به بازیکنان تیم ملی پاسخ داد.
دبیر که خودش یکی از سیاسی‌ترین چهره‌های کشتی ایران است و حتی سابقه عضویت در شورای شهر تهران را دارد، پیش‌تر از سوی منتقدانش مورد نقد قرار گرفته بود که کشتی‌گیران تحت امر او در ماجرای اتفاقات اخیر در ایران، در فضای مجازی واکنشی نشان نداده‌اند. این موضوع دلیلی شد تا او در مراسم تقدیر از تیم‌های ملی که در حضور اسپانسر برگزار شد، بگوید حرف سیاسی‌زدن از طرف کشتی‌گیران شرعا ایراد دارد
بعد از استعفای من خیلی از رسانه‌ها به این سمت و سو رفتند که مشکلی بین من و علیرضا دبیر وجود دارد، اما ما همچنان مثل سابق دوست هستیم و تصمیمم برای خروج از فدراسیون کشتی فقط برای رسیدگی به امور شخصی بود.
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی گفت: سجاد غلامی با نقل قول دروغ از کادرفنی، پزشک را فریب داد و سرم زد.
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپوليس در ۳۱ شهریور وارد ۳۰ سالگی خواهد شد تا شایعات درباره مشمول سربازی شدن وی شکل گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ