رئیس جمعیت هلال احمر گفت: برخی از مسئولان صلیب سرخ به پیاده‌روی و شعور حسینی علاقه‌مند شدند و دیگر از ترکیب «تجمع انبوه» برای توصیف آن استفاده نمی‌کنند بلکه آن را «راهپیمایی اربعین» می‌دانند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه تاکنون به ۳۳ هزار متقاضی طرح جوانی جمعیت زمین واگذار شده است، از برنامه افتتاح حداقل ۵۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در هفته دولت خبر داد.
عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه از مصوبه این کمیسیون برای انحلال نهضت سوادآموزی خبر داد و گفت: با تصویب کمیسیون، نهضت سوادآموزی به شکل سابق ادامه کار نمی‌دهد.
این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در این جلسه کمیسیون تصویب کرد که نهضت سوادآموزی به شکل سابق منحل شده و ادامه کار ندهد. براین اساس طبق مصوبه کمیسیون تلفیق، سیستم سابق تحت عنوان معلم نهضت سوادآموزی نداریم.
رئیس جمهور در جریان بازدید از تحریریه جرس صدا و سیما گفت: نهضت به سامان رساندن پروژه‌های نیمه تمام در دستور کار دولت قرار دارد.
مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از ۱۴ تا ۱۷ مرداد ماه میزبان مجموعه نشست‌هایی با موضوع نهضت مشروطه است.
رشت- سرپرست فرمانداری رشت برلزوم استفاده از ظرفیت رسانه ها در حوزه جوانی جمعیت تاکید کرد و گفت: برای دستیابی به اهداف نیازمند ایجاد نهضت اطلاع رسانی در راستای آگاه سازی مردم هستیم.
رشت- سرپرست فرمانداری رشت برلزوم استفاده از ظرفیت رسانه ها در حوزه جوانی جمعیت تاکید کرد و گفت:برای دستیابی به اهداف نیازمند ایجاده نهضت اطلاع رسانی در راستای آگاه سازی مردم هستیم.
اهواز- معاون عمرانی استاندار خوزستان از تشکیل قرارگاه جهادی مسکن در استان با هدف شتاب در نهضت ملی مسکن خبر داد.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: باید نهضتی نهادی و جهادی را محقق کنیم؛ به گونه‌ای که نتیجه این نهضت را مردم در امنیت، آرامش و احساس امنیت روز افزون حس کنند.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: به دنبال این هستیم طی ۳ سال آتی در محلات فرسوده و ناکارآمد مشکلی تحت عنوان معابر خاکی وجود نداشته باشد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر لزوم ایجاد نهضت گسترش زبان فارسی در جهان، گفت: دولت باید با بنیادهای فعال در امر آموزش و گسترش زبان فارسی در جهان همکاری کند.
عباسی‌اصل گفت: برگزاری دوره‌های آزمون ورودبه حرفه مهندسی درفواصل کوتاه سبب خواهدشدکه دراجرای سیاست نهضت ملی باکمبودنیروی کارروبه رونباشیم.
بی تردید اجرای موفق پروژه کاشت یک میلیارد اصله نهال در قالب طرح های جنگلداری، جنگلکاری، مرتعداری، بیابان زدایی، آبخیزداری از جمله اقدامات بسیار تاثیرگذار در حفاظت از خاک است.
شاهرود- مشاور رئیس سازمان منابع طبیعی با اشاره به طرح نهضت جهادی نهال کاری در کشور، گفت: سالانه ۲۵۰ میلیون اصله نهال در قالب این طرح کاشته خواهد شد.
شاهرود- مشاور رئیس سازمان منابع طبیعی با اشاره به طرح نهضت جهادی نهال کاری در کشور، گفت: سالانه ۲۵۰ میلیون اصله نهال در قالب این طرح کاشته خواهد شد.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن ضمن تبریک عملیات قهرمانانه ملت فلسطین علیه اشغالگران صهیونیست، گفت: اطمینان دارم که نهضت جهادی در فلسطین نقش مهمی در تسریع زوال رژیم صهیونیستی ایفا خواهد کرد.
شوش- نماینده مردم شوش در مجلس با انتقاد از وضعیت کُند روند اجرای نهضت ملی مسکن در این شهرستان گفت: شورای مسکن به ویژه مسئولان متولی باید توجه جدی‌تری به این امر داشته باشند.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: نهضت ملی مسکن به مرحله پرداخت وام، نرسیده است. بخشی از شرایط دریافت وام منوط به این است که فرد متقاضی باید آورده‌ای داشته باشد.
سمنان- معاون عمرانی استاندار سمنان از سرعت گرفتن نهضت ملی مسکن در استان خبر داد و گفت: پروژه ۲۳.۵ هکتاری شهری سمنان با یک هزار و ۳۰۰ واحد تعیین تکلیف شد.
محمدرضا طالقانی کشتی گیر پیشکسوت و چهره مردمی و محبوب ورزش ایران که برای شرکت در زیارت اربعین ۱۴۴۴ به عراق رفته است، در نجف اشرف به زیارت امیرالمؤمنین علی (ع) مشرف شد. محمدرضا طالقانی در سال ۱۳۴۶ وقتی که پانزده ساله بود کشتی را شروع کرد و تا سال ۱۳۶۰ که تشک را بوسید و خداحافظی کرد، افتخارات زیادی به همراه آورد؛ از جمله کسب ۸ مدال جهانی، ۳ بار پهلوان پایتخت و بستن بازوبند پهلوانی و ۷ سال حضور در تیم ملی بود. طالقانی چند سال نیز رییس فدراسیون کشتی بود که در زمان مدیریت او، ورزشکاران این رشته مدال‌های زیادی را برای ایران به ارمغان آوردند. او همچنین از همراهان نهضت امام خمینی (ره) بود و تصاویر ایشان هنگام حفاظت از امام راحل در روز ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ بسیار معروف است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در آستانه آغاز سال جدید تحصیلی، نیروهای جهادی، نهضت نوشت‌افزار راه‌اندازی کرده‌اند و خیرین نیز در این خصوص همکاری دارند.
آزادگان ایران اسلامی دانش‌آموختگان مکتب و نهضت حسینی هستند؛ آزادگان ما در اسارتگاه‌های رژیم بعثی علی‌رغم همه شکنجه‌ها و سختی‌ها، همچنان ایثارگری و ازخودگذشتگی می‌کردند و عزت و حریّت را در آن اسارتگاه‌ها معنا کردند و حتی به مأموران صلیب سرخ جهانی نیز درس آزادگی و شرافت می‌دادند
آزادگان ایران اسلامی دانش‌آموختگان مکتب و نهضت حسینی هستند؛ آزادگان ما در اسارتگاه‌های رژیم بعثی علی‌رغم همه شکنجه‌ها و سختی‌ها، همچنان ایثارگری و ازخودگذشتگی می‌کردند و عزت و حریّت را در آن اسارتگاه‌ها معنا کردند و حتی به مأموران صلیب سرخ جهانی نیز درس آزادگی و شرافت می‌دادند
رئیس شورای عالی مالیاتی کشور گفت: ۵۰ درصد اقتصاد کشور از معافیت و شبه‌معافیت مالیاتی برخوردار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ