رئیس جمهور در جریان بازدید از تحریریه جرس صدا و سیما گفت: نهضت به سامان رساندن پروژه‌های نیمه تمام در دستور کار دولت قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سازمان ملی زمین ومسکن گفت: ۲۴ هزار هکتار در مرحله الحاق به طرح نهضت ملی مسکن است.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از اختصاص ۳۳ هزار هکتار از زمین‌های وزارت راه و شهرسازی برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
دبیر انجمن سیمان با اشاره به رشد ۱۳ درصدی تولید سیمان و ۳.۲ درصدی کلینکر، بر آمادگی کامل این صنعت برای تامین سیمان مورد نیاز نهضت ملی مسکن تاکید کرد.
رئیس سازمان ثبت از صدور اسناد بزرگترین طرح ملی نهضت ملی مسکن در استان یزد به مساحت ۳۳۰ هکتار خبر داد.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: براساس توافق به عمل آمده بخشی از زمین های بنیاد مستضعفان در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار گرفت.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست شورای مدیران این سازمان طرح نهضت ملی مسکن را به عنوان اولویت‌ اول سازمان برشمرد.
رئیس سازمان نهضت سواد آموزی از چاپ ۸۵ کتاب محیط‌زیستی و توسعه همکاری با سازمان حفاظت محیط‌زیست خبر داد.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از تامین ۳۰ هزار و ۵۲۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به تامین ۲۹ هزار هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن و انجام روند الحاق ۱۹ هزار هکتار زمین، از آمادگی برای الحاق اراضی بخش خصوصی به منظور ساخت مسکن خبر داد.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن درباره طرح نهضت ملی مسکن، گفت: در خصوص تامین زمین و همچنین اجرا برای سال آینده برنامه ویژه‌ای داریم و از دیگر موضوعات مهم برای سال آینده بحث آماده‌سازی است.
طی تفاهمنامه‌ای که امروز دوشنبه توسط سازمان ملی زمین و مسکن با شرکت‌های پیشران ۴ استان منعقد می‌شود، با واگذاری بیش از ۲ هزار و ۶۱۸ هکتار زمین، ۸۴ هزار واحد مسکونی ساخته خواهد شد.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن درباره وضعیت تأمین زمین در نهضت ملی مسکن گفت: تاکنون بیش از ۲۴ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن تأمین شده است.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از انجام بیش از ۷ هزار و ۶۰۰ نفر ساعت کار در نهضت تامین زمین خبر داد و گفت: در نتیجه این اقدامات ۲۳ هزار و ۸۰۰ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن تامین شده است.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در این شهرک‌ها ساخت واحدهایی با طبقات کم در اولویت است
سرپرست معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن از توافق با نیروهای مسلح برای تأمین زمین به منظور استفاده از طرح نهضت ملی مسکن خبر داد که در مراحل تغییر کاربری قرار دارند.
عضو هیأت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، مساحت اراضی تأمین شده در حریم و محدوده شهر برای طرح نهضت ملی مسکن را حدود ۵۷ هزار هکتار اعلام کرد.
عضو هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن گفت: از مجموع ۶ هزار هکتار اراضی شناسایی شده دستگاه‌های اجرایی، ۸۰۹ هکتار به وزارت راه برای نهضت ملی مسکن منتقل شده است.
خرم‌آباد- رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تاکید بر نهضت خدمت رسانی به مردم در قوه قضاییه گفت: نظام پرداخت کاداستر را به استان‌ها ابلاغ کرده‌ایم و در پرداخت اعتبارات مشکلی نداریم.
رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور گفت: تاکنون ده‌ها سامانه الکترونیکی در دستگاه‌های دولتی نظیر گمرک، مالیات و بانکها بعنوان نمونه‌هایی از گلوگاه‌های فساد راه اندازی شده است.
عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان استان تهران از امضای تفاهم نامه احداث ۳۰ هزا رواحد مسکن مصرفی برای خانه اولی های تهرانی در راستای اجرای نهضت ملی مسکن با شهرداری تهران خبر داد.
سرپرست معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن از آغاز دور جدید تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: این دور با بررسی آخرین وضعیت تامین زمین در استان قم آغاز شد.
مدیر عامل سازمان زمین ومسکن گفت: تا پایان سال زمین حدود سه میلیون واحدمسکونی برای طرح نهضت ملی مسکن تأمین می‌شود.
سرپرست معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن گفت: این سازمان موفق به تأمین زمین در تمامی هزار و ۳۱۲ شهری که طرح نهضت ملی زمین و مسکن در آنها اجرا می‌شود شده است.
عضو هیات‌ مدیره سازمان ملی زمین و مسکن از تامین ۲۲ هزار هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: ۳۵ هزار هکتار از اراضی مستعد، در حال بررسی برای الحاق به طرح نهضت ملی مسکن قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ