شایان مصلح امشب در یک رقابت دشوار برابر یکی از آماده‌ترین بازیکنان لیگ برتر قرار می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یحیی گل‌محمدی در روز جهانی عکاس، دوربین پیام پارسایی را گرفت و تصویر جالبی از این دو ثبت شد.
طلایی پوشان اصفهان این فرصت را دارند تا در سه هفته ابتدایی لیگ از شهرشان خارج نشوند.
۷۲ ساعت بعد از وعده مدیرعامل ذوب‌آهن، هنوز خبری از اعلام سرمربی این تیم نیست.
کمیته انضباطی برای گرفتن موقعیت گل قطعی از تیم‌های مقابل جریمه نقدی لحاظ می‌کند.
لیست بزرگسالان پرسپولیس با آنچنان بی‌نظمی و ناهمگونی مواجه شده که شاید سامان‌بخشی به آن کار ساده‌ای در پنجره پیش رو نباشد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران به علت بهره‌مندی از موقعیت ژئوپلیتیک، مورد توجه اعضای اصلی بریکس است.
در صورت انتقال نوراللهی به لیگ عربستان، او به اولین لژیونر ایرانی تبدیل می‌شود که به لیگ این کشور منتقل شده است. روابط ایران و عربستان بعد از سال‌ها به حالت عادی برگشته و این مسأله باعث شده در فوتبال هم اخباری در این زمینه مطرح شود.
منچستریونایتد در پی استخدام یک نفر است تا جام‌های باشگاه را تمیز کند و جلا بدهد، اما شرط گرفتن این شغل، داشتن مدرک دانشگاهی است.
ثبت سه گل یا بیشتر برابر استقلال یک اتفاق ویژه محسوب می‌شود که اکنون در جدال پیش‌رو مدافع گرجستانی شانس شکل دادن آن را پیش‌رو خواهد داشت.
آینده سرمربی پرافتخار آ اس رم با موفقیت در بازی شب گذشته بار دیگر مورد سوال قرار گرفت.
جنگ با ایران، در مقام ایده، محتمل و ممکن به نظر می‌رسد، اما عملیاتی کردن آن به شدت هزینه‌بردار و همراه با تبعات غیرقابل پیش‌بینی است. ایران نه عراق جنگ اول خلیج فارس است و نه رژیم بعث ۲۰۰۳. موقعیت ژئوپلیتیک و توانمندی‌های نظامی ایران هر گونه نقشه برای تهاجم نظامی را تا حدود زیادی نامحتمل می‌کند. شاید آغاز جنگ آسان باشد، اما پایان دادن به آن بسیار دشوار خواهد بود. علاوه بر توانمندی‌های متمرکز، بال‌های منطقه‌ای ایران در قالب نیرو‌های نیابتی، توانمندی‌ای ویژه است که می‌تواند هزینه‌های بزرگی را بر متهاجمان وارد کند.
موقعیت ویژه جغرافیایی ایران و قرار گرفتن در کریدورهای بین‌المللی شمال-جنوب و شرق-غرب و اتصال دهنده خاورمیانه، آسیا و اروپا جایگاه ویژه‌ای برای کشورمان در حوزه ترانزیت فراهم کرده است.
اتحاد و یک‌دستی ویژه بازیکنان درون و بیرون زمین روی موقعیت تک به تک سردار آزمون حسابی به چشم آمد.
دکتر معتمدی با توجه به موقعیت ویژه‏ ایران در منطقه گفت: غفلت از دشمن و توطئه‏ او برای جمهوری اسلامی در این روزها منطقی نیست و نباید مشکلات را فقط درونی دید. به هر حال منطقه در موقعیت حساسی است و نقش ‏آفرینی جمهوری اسلامی به هیچ وجه خوشایند جهان نیست.
دیدار استقلال و آلومینیوم دربردارنده یک تقابل ویژه بین سرمربی تیم اراکی با کاپیتان آبی‌های تهران است.
پس از گذشت ۹ هفته از لیگ برتر، سرمربی پرتغالی آبی‌ها تقریبا به شناخت کاملی از تیم خود رسیده‌ است.
معاون اول رییس گفت: ایران به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و همسایگی با پانزده کشور و همچنین همجواری با دریای خزر در شمال و خلیج فارس در جنوب، جایگاه ویژه ای به لحاظ ترانزیت دارد.
قاسمی با اشاره به نشست وزرای عشق‌آباد در ترکمنستان گفت: وزرای عشق‌آباد مربوط به کشورهای محصور در خشکی است، در این نشست همچنین ایران، چین، روسیه و کشورهای عربی هم حضور داشتند. در این نشست همه پذیرفتند که ایران می‌تواند به لحاظ ژئوپلیتیکی مهم‌ترین نقش ترانزیتی جهان را داشته باشد. به دلیل کریدورهای شمالی و جنوبی. ما باید بتوانیم از این موقعیت ایران در جهان استفاده کنیم.
اپلیکیشن «ایران من» در خدمت زائران اربعین حسینی قرار دارد تا خدمات رایگانی از جمله اعلام موقعیت در کشور عراق، دریافت QR کد ویژه زائران و خودروها و ... را در اختیار آنها قرار ‌دهد.
اپلیکیشن «ایران من» در خدمت زائران اربعین حسینی قرار دارد تا خدمات رایگانی از جمله اعلام موقعیت در کشور عراق، دریافت QR کد ویژه زائران و خودروها، دسترسی به سامانه جامع زیارت ائمه معصومین و… را در اختیار عاشقان امام حسین (ع) قرار ‌دهد.
سوپر اپلیکیشن روبیکا در ایام اربعین حسینی، تماس صوتی، پیام متنی، پیام صوتی و ارسال موقعیت مکانی را با اینترنت رایگان ارائه می‌دهد.
سوپراپلیکیشن روبیکا امکانات ویژه خود نظیر برقراری تماس صوتی، ارسال پیام متنی و صوتی و اشتراک گذاری موقعیت مکانی رایگان را برای زائران اربعین معرفی کرد.
با جذب شیخ دیاباته، لیست پرسپولیس برای فصل دشوار و رقابتی بیست و دوم تکمیل شد.
دروازه‌بان تیم نساجی پیش از شروع بازی امروز خوش‌وبش گرم و ویژه ای با سرمربی جوان تیم حریف داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ