سخنگوی ستاد انتخابات کشور از پیش‌ثبت‌نام ۲۷ هزار و ۷۳۱ نفر برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی تا پنجمین روز ‌پیش‌ثبت‌نام‌ها خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر چه پیش بینی می‌شود آمار پیش ثبت نام زائران اربعین از یک میلیون نفر فراتر رفته باشد؛ با این حال اختلال در سامانه سماح بسیاری از متقاضیان برای ثبت نام را با مشکل مواجه کرده است.
فعال سیاسی گفت: گرچه 49 هزار نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش ثبت نام کردند اما موضوع مهم برای پرشور شدن انتخابات، تعداد و درصد رأی دهندگان است.
سخنگوی ستاد انتخابات گفت: تا ساعت ۱۱ امروز یکشنبه ۳۹ هزار و ۴۲۱ نفر نفر در سامانه پیش ثبت نام وزارت کشور ثبت نام کرده و مدارک و اطلاعات هویتی خود را بارگذاری کردند.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا ساعت ۱۱ امروز شنبه (۲۱ مرداد ۱۴۰۲) تعداد ۲۵۲۱ نفر در سامانه پیش ثبت نام وزارت کشور ثبت نام کرده و مدارک و اطلاعات هویتی خود را بارگذاری کردند.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: امروز پنجشنبه ۱۷۶۴ نفر تا ساعت ۱۱ ثبت نام کردند که آمار کلی متقاضیان داوطلبی مجلس را به ۲۰۸۸۱ نفر رساند.
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: تا ساعت ۹:۳۰ صبح امروز ۷۸۴ نفر پیش ثبت نام را به طور کامل انجام داده و آمار نهایی ما تا این ساعت به ۱۴۷۰۰ نفر ثبت نام کننده رسیده است.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: با آمار ۷ هزار و ۶۶۹ نفری روز اول پیش ثبت نام‌ها، مجموع متقاضیان داوطلبی انتخابات در پایان روز دوم به ۱۳ هزار و ۹۱۶ نفر رسیده است.
نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: در نظر گرفتن مرحله پیش ثبت نام در قانون جدید انتخابات مجلس باعث می‌شود دیگر شاهد ردصلاحیت‌های گسترده به دلیل نقص مدارک و سوابق نباشیم.
بافت تاریخی شیراز پس از سال‌ها پیگیری‌های فعالان و دوستداران میراث فرهنگی بالاخره لحظاتی پیش در شورای ثبت آثار تاریخی در فهرست ملی قرار گرفت.
پیش بینی می‌شود با رونمایی و راه اندازی رسمی سامانه جست و جوی شغل و ارتقا این سامانه، رصد آمار اشتغال و بیکاری با شفافیت بیشتر انجام شود.
در حالی رونمایی از اطلس ملی جمعیت جهت برنامه ریزی در حوزه جمعیت برای حال و ۱۰ سال آینده رونمایی شد که آمار این اطلس از سرشماری سال ۹۵ بدست آمده است.
ایران یکی از کشور‌های دارای آمار بالای بیماران ثبت شده تالاسمی در جهان است. اضافه شدن سالانه ۳۰۰ بیمار جدید تالاسمی به چرخه بیماری حاکی از آن است که هنوز خیلی از افرادی که قصد ازدواج دارند به آزمایش‌های پیش از ازدواج اعتقادی ندارند.
قرعه‌کشی جام ملتهای آسیا این هفته برگزار خواهد شد و شاید این مراسم به شکلی پیش برود که ایران یک رکورد تاریخی را از دست بدهد...
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال در خراسان رضوی از ابتدای اسفند تاکنون به ۳۴ نفر رسید.
آمار واردات خودرو در یک دهه اخیر نشان می‌دهد، حجم واردات این محصول به دلیل تابعیت از شرایط سیاسی و اقتصادی کلان کشور با نوسانات زیادی همراه بوده است.
مدیرکل ثبت و حریم آثار و حفظ و احیا میراث معنوی و طبیعی گفت: جمهوری اسلامی ایران، آئین پهلوانی و زورخانه‌ای را به طور رسمی سال ۸۹ در فهرست میراث‌فرهنگی ناملموس جهانی یونسکو ثبت کرد.
پیش از شروع جام جهانی 2022 از تیم ملی فوتبال ایران با میانگین سنی 28.9 به عنوان پیرترین تیم شرکت کننده در جام جهانی دوحه یاد شد.
در کمتر از چند ساعت دیگر سوت آغاز جام جهانی 2022 با بازی بین دو تیم قطر، میزبان رقابت ها و اکوادور به صدا درخواهد آمد.
نمایش فراتر از انتظار در کنار ملی‌پوشان جام جهانی کاری کرد تا نام مهاجم جوان استقلال دوباره مطرح شود.
نمایش درخشان ارلینگ هالند، ستاره نروژی، در ترکیب منچسترسیتی به امری همیشگی تبدیل شده است.
رئیس ساتاد مرکزی اربعین حسینی گفت: تا نیم ساعت پیش حدود دو میلیون و ۸۵۰ نفر از زائران از مرزهای کشور خارج شده‌اند و همچنین ۹۰۰ هزار زائران به کشور بازگشتند.
جمعیت کشور رو به سالمندی می رود و کارشناسان عنوان می کنند برای عبور از چاه جمعیتی، فرصت زیادی نداریم. بنابراین، باید از سیاست های تشویقی افزایش جمعیت به بهترین شکل ممکن استفاده نمود.
مدیر کل برنامه ریزی و پذیرش و اعزام عتبات عالیات سازمان حج آخرین آمار پیش ثبت نام و ثبت نام قطعی زائران اربعین را در سامانه سماح تشریح کرد.
معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: از تعداد ثبت نام کنندگان ۶۲ درصد آقایان و ۳۸ درصد بانوان می‌باشند که بیشترین درخواست خروج نیز حدود ۶۲ درصد از مرز زمینی مهران است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ