معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: از تعداد ثبت نام کنندگان ۶۲ درصد آقایان و ۳۸ درصد بانوان می‌باشند که بیشترین درخواست خروج نیز حدود ۶۲ درصد از مرز زمینی مهران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس ارزیابی صورت گرفته از مدل خروج از کشور زائران اربعین در سالهای گذشته مشخص شده است که ۶۶ درصد زائران از مرز مهران تردد می کنند.
معاون دفتر توسعه روابط علمی و سرمایه انسانی مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری از همکاری علمی با ۶۵۰۰ نفر از متخصصان و محققان ایرانی دانشگاه های برتر دنیا خبر داد.
سازمان بهداشت جهانی از کشته شدن بیش از ۷۰۰ تن در جریان درگیری های مسلحانه در سودان طی یک ماه گذشته و زخمی شدن بیش از پنج هزار تن دیگر خبر داد.
براساس گزارش وضعیت شاخص های آماری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی میزان مشترکین پهن باند سیار بالاترین رشد را در میان شاخص های آماری در یکسال گذشته داشته است.
در چهارمین روز درگیری‌ها در سودان، منابع رسمی جدیدترین آمار قربانیان این ناآرامی‌ها را اعلام کردند.
سرپرست معاونت فناوری وزارت علوم گفت:تا اسفند۱۴۰۱، ۵هزار و ۸۵۷ نیاز در حوزه فنی و مهندسی،۴ هزار و ۵۰۳ نیاز در حوزه علوم پایه و ۱۶۵۸ نیاز در حوزه علوم انسانی در سامانه ایده ها و نیازها ثبت شد.
بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در شبانه روز گذشته ۱۰۱۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند و ۳۲ تن نیز جان خود را از دست دادند.
بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت طی شبانه روز گذشته ۱۱۴۰ بیمار مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند و ۲۹ تن نیز جان خود را از دست دادند.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۵ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۵ هزار و ۲۷۴ رسید.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال طی ٢۴ ساعت گذشته ١٢۴ نفر بودند که ١١٨ نفر به بیمارستان منتقل شدند.
رئیس اورژانس تهران گفت: آمار تجمیعی حوادث چهارشنبه‌سوری در استان تهران که اورژانس در آن ماموریت داشته است، از ابتدای اسفندماه تا کنون منجر به مصدومیت ۹۷ تن شده است.
حجت الاسلام محسنی‌اژه‌ای گفت: تاکنون ۸۲ هزار نفر مشمول عفو شده‌اند که ممکن است این آمار افزایش یابد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۲۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از سیصد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۸۸ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۲۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۷۸ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۲۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۷۸ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۱۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۶۷ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۱۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۶۲ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۱۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۶۹ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۱۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۶۱ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۱۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۵۴ تن از ایشان وخیم است.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در آخرین بازی این تیم پیش از حضور در جام جهانی انگیزه خاصی دارد و می‌تواند آمار گل و پاس گل خود را در پورتو به صد برساند.
مدیر کل برنامه ریزی و پذیرش و اعزام عتبات عالیات سازمان حج آخرین آمار پیش ثبت نام و ثبت نام قطعی زائران اربعین را در سامانه سماح تشریح کرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ عروس چشم به راه!/ مرگ ۴ کارگر فصلی در واژگونی مینی‌بوس/ دستبرد ۳۰۰ میلیون تومانی به حساب دوست قدیمی/ کارگر ساختمانی به قتل با بیل اعتراف کرد/ بازداشت عامل پیش فروش آپارتمان با بیش از ۱۰۰ شاکی/ حبس و ترک ایران مجازات سارقان خانه/ سرقت مسلحانه برای دوربین مخفی!/ بخشیدن ۲ جان به خاطر رضای خدا
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۵۳۸۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۷۹ هزار و ۴۹۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ