یک مقام سوری اعلام کرد: در پی تصمیم صادره از سوی عربستان، حدود یک هزار و ۲۰۰ کامیون یخچال‌دار همچنان در مرز نصیب سرگردان هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال‌احمر به آمادگی لازم برای پوشش پیاده‌روی اربعین اشاره کرد و از استقرار ۱۲۰۰ نیروی درمان اضطراری در مسیر پیاده‌روی خبر داد.
بهارستان- دادستان عمومی و انقلاب بهارستان از کشف یک هزار و ۲۰۰ لیتر مشروبات الکلی از یکی از متهمان بازداشت شده در این شهرستان خبر داد.
رئیس مرکز وکلا،گفت: ۱۲۰۰ خدمات معاضدتی توسط کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضاییه به مردم ارائه شد.
یک موسسه حقوق بشری در صنعا از جنایات و تعرض‌های صورت گرفته از سوی ائتلاف عربی در حق اسرای یمنی خبر داد.
فرمانده انتظامی بم از کشف یک هزار و ۸۰۰ قطعه مرغ قاچاق که به سمت مرزهای شرقی کشور حمل می‌شد، از یک دستگاه کامیون توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.
سخنگوی دولت اعلام کرد: بیش از ۱۲۰۰ تاجر معتبر، رئیس اتاق‌های بازرگانی، وزرا و مقامات صنعت و تجارت از ۷۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران حضور دارند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از توقیف کامیون حامل ۴۰ فوت محموله قاچاق قطعات یدکی خودروهای سبک به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
سرهنگ مومنی با بیان اینکه در راستای ایجاد نظم و امنیت ترافیکی و برخورد با تخلفات حادثه ساز به منظور افزایش ایمنی و کاهش حوادث رانندگی طرح توقیف ساعتی در معابر بزرگراهی تهران در حال اجرا است اعلام کرد: پلیس راهور تهران بزرگ در طرح نوروزی ۱۴۰۲ تاکنون با ۱۲۱۳ توقیف ساعتی و ۱۶۳۲ فقره اعزام به پارکینگ با متخلفان برخورد کرده است.
اصفهان- مدیرکل امور اجتماعی استانداری اصفهان گفت: تاکنون افزون بر ۱۲۰۰ مادر کمتر از چهل سال دارای بیش از پنج فرزند با رصد سامانه‌های بهداشتی در استان اصفهان شناسایی شدند.
سرپرست جدید شرکت پخش سها هلال از تهیه حدود ۱۲۰۰ قلم داروی حیاتی و کمیاب توسط این شرکت خبر داد.
مشهد ـ مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر ۱۲۰۰ واحد مسکونی افتتاح و تحویل مددجویان کمیته امداد در سطح استان می شود.
امروز مطالبی همچون نوسان دلار توافقی در کانال ۳۹ هزار تومان، پیش بینی بورس | فردا بورس نزولی است یا صعودی؟، با نوسان قیمت سکه، حباب سکه چه تغییری کرد؟، عملکرد چند ماهه شرکت‌های مهم بر روی کدال، فردا منتظر یک عرضه اولیه در بورس باشید، در عرضه اولیه فروژ به هر صندوق و هر کد معاملاتی چند سهم رسید؟، عرضه اولیه شرکت ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی، خریداران کامیون کشنده امروز در بورس کالا چقدر سود کردند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: حدود یک هزار و ۲۰۰ دفتر خدمات الکترونیک قضایی با بالغ بر ۶ هزار کادر در کنار قوه قضاییه مشغول به فعالیت هستند.
معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه ۱۴۰۰ شرط صدور مجوز ناهنجار است، گفت: تقریباً حدود ۱۲۰۰ شرطی که رویه داخلی یا سندی نداشته را از شروط دریافت مجوز توسط مردم در هیأت مقررات‌زدایی حذف خواهیم کرد.
در بودجه ۱۴۰۱ شاهد افزایش ۲۵ تا ۲۸ درصدی عوارض نرخ پارک حاشیه‌ای هستیم که بر اساس مدت زمان توقف نیم‌ساعت اول رایگان و تا دوساعت توقف برای خودرو‌های سواری و وانت‌بار از ۱۲۵۰ تومان در سال جاری به ۱۶۰۰ تومان و بعد از دوساعت از ۱۶۰۰ به ۲هزار تومان افزایش نرخ خواهیم داشت و برای کامیون و مینی‌بوس نیز این نرخ ۲۵ تا ۲۸ درصد افزایش می‌یابد.
سیزده تشکل صنفی حوزه فناوری و ۱۲۰۰ فعال در نامه‌ای از ابراهیم رئیسی خواسته‌اند تا با اختیارات خود محدودیت‌های اینترنت را رفع کند.
معاون درمان وزیر بهداشت گفت: روزانه حدود هزار و دویست نفر در بیمارستان‌های کشور به دلیل بیماری‌های تنفسی در کشور بستری می‌شوند که بیش از ۵۰ درصد از آن‌ها را مبتلایان به آنفلوآنزا تشکیل می‌دهند و کمتر از ۱۰ درصد آن را کرونا و مابقی آن‌ها را سایر بیماری‌های تنفسی تشکیل می‌دهند.
سرپرست مرکز توسعه تجارت الکترونیکی گفت: حجم تجارت الکترونیک در سال ۱۴۰۰، ۱۲۰۰ هزار میلیارد تومان بوده است.
۱۲۰۰ اسیر فلسطینی از عصر امروز پنج شنبه در اقدامی هماهنگ که با حضور همه گروه‌های فلسطینی انجام می‌شود، اعتصاب غذای خود در زندان های رژیم صهیونیستی را آغاز خواهند کرد.
مشهد ـ مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: هزار و ۲۰۰ نفر نیروی هلال احمر خراسان رضوی برای امداد رسانی دهه صفر خدمت رسانی می‌کنند.
معاون گمرک از کشف ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر شیشه از سقف کابین کامیون تانکر افغانستانی خبر داد.
معاون حقوقی و نظارت گمرک ایران افزود: پس از بررسی‌های فیزیکی و برش نقاط مورد نظر، تعداد یکصد بسته به وزن تقریبی صد کیلوگرم مواد مخدر شیشه کشف شد.
یک مقام مسئول با اشاره به استفاده درست از دریا گفت: به عنوان مثال اسکله‌های تفریحی و دریایی می‌توانند حداقل ۲۰۰ شغل مستقیم و بیش از ۱۰۰۰ شغل غیرمستقیم ایجاد کنند.
در حال حاضر بیش از صد شهر در فرانسه وجود دارد که دیگر آب آشامیدنی ندارند و آب مورد نیاز آن‌ها با کامیون منتقل می‌شود زیرا لوله‌های آب خشکیده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ