حبشی به عنوان مشاور خانواده گفت: در این پدیده فرد به جای آنکه به ازدواج به عنوان گذر از فردیت نگاه کند، ترجیح می‌دهد زیر بار مسوولیت تشکیل خانواده نرود و مجرد بماند و به خودش متکی باشد و برای خودش زندگی کند. شما فکر می‌کنید چرا آمار ازدواج روز به روز پایین‌تر می‌آید؟ آیا همان‌طور که می‌گویند دلیل آن مسائل اقتصادی است؟ اگر اینچنین است چرا آمار ازدواج بیشتر از همه بین طیف طبقه مرفه جامعه کاهش پیدا کرده تا طبقه متوسط و کم بضاعت جامعه؟ دلیل آن رشد همین فردیت‌گرایی، به خصوص در بین طبقه متوسط به بالاست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت نفت دیروز، هفتمین رشد هفتگی متوالی خود را به ثبت رساند و در لحظه تنظیم این گزارش با قیمت 86.73 دلار در هربشکه وارد بازارهای بین‌المللی شد.
قیمت نفت دیروز، هفتمین رشد هفتگی متوالی خود را به ثبت رساند و در لحظه تنظیم این گزارش با قیمت 86.73 دلار در هربشکه وارد بازارهای بین‌المللی شد.
طی هفته ای که گذشته قیمت طلا و سکه تمام همچنان روند نزولی خود را حفظ کرد و از آن طرف قیمت نیم سکه، ربع سکه و سکه یک گرمی ثابت ماند. همچنین حباب سکه در بازار ۵ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان است.
تمرین عصر روز گذشته تیم ملی کشتی آزاد در حالی برگزار شد که همچنان ناراحتی و شوک آسیب‌دیدگی کامران قاسم‌پور بر چهره و تمرینات تیم احساس می‌شد.
با انجام قرعه کشی روز پنجم رقابت‌های جهانی تکواندو باکو 2023، نمایندگان سبک وزن ایران حریفان خود را شناختند.
قیمت سکه امامی امروز به زیر ۳۱ میلیون تومان ریزش کرده و به قیمت ۳۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده تا کاهش قیمت بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی را نسبت به هفته قبل شاهد باشیم.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با افت قیمتی ۸۰۰ هزار تومانی همراه شده و به قیمت ۳۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.
قیمت سکه نسبت به دیروز با کاهش قیمت همراه شده اما نسبت به هفته قبل همچنان در قیمت های بالا معامله می شود.
روز گذشته در معاملات جهانی قیمت طلا حدود ۱۰ دلار کاهش یافت، اما همچنان بالای ۲ هزار دلار معامله می‌شود.
قیمت طلا امروز (سه‌شنبه) کاهش یافت زیرا معامله‌گران مسیر سیاست پولی فدرال رزرو را پس از آن که داده‌ها نشان داد رکود در فعالیت‌های تولیدی ایالات‌متحده و کاهش تولید اوپک پلاس باعث ایجاد ریسک‌های تورمی شده است، ارزیابی کردند.
طلای جهانی همچنان می‌تازد
قیمت سکه و طلا همچنان روند نزولی داشته و این بازار نسبت به هفته قبل افت‌های قابل توجه را ثبت کرده است.
از صبح امروز قیمت‌ها در بازار طلا و سکه تهران به دلیل افت نرخ ارز و نبود خریدار، با کاهش همراه شده است.
انس طلا در هفته ای که گذشت توانست نسبت به هفته قبل با کندل مثبت بسته شود.
بازار طلا در تلاش است تا قیمت ۱۸۰۰ دلار در هر اونس را حفظ کند زیرا معامله‌گران به قدرت قابل‌توجه در بازار کار ایالات‌متحده واکنش نشان می‌دهند که همچنان انتظارات کاهش قریب الوقوع را به چالش می‌کشد.
قیمت طلا حفظ شد زیرا فروش مسکن موجود در ایالات‌متحده در ماه اکتبر ۵.۹ درصد کاهش یافت که تقریباً مطابق با انتظارات است.
قیمت طلا امروز (جمعه) با کاهش ارزش دلار افزایش یافت اما همچنان به اولین کاهش هفتگی خود در سه ماه اخیر ادامه داد زیرا سیگنال‌های بانک مرکزی ایالات‌متحده مبنی بر اینکه افزایش بیشتر نرخ بهره در راه است، کاهش یافته است.
قیمت طلا امروز(چهارشنبه) نزدیک به بالاترین حد خود در سه ماه گذشته ثابت ماند، زیرا نشانه‌هایی از کاهش تورم در ایالات‌متحده شرط‌ها را برای افزایش نرخ بهره کمتر، افزایش داد.
آخرین قیمت طلا و سکه برای امروز ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که حکایت از روند صعودی نرخ ها نسبت به روز گذشته دارد.
با شکست یزدانی و نخودی ایران هردو فینال رقابت‌های روز دوم را مقابل کشتی‌گیران نامدار آمریکایی از دست داد.
در ادامه این رقابت‌ها، حسن یزدانی نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک در مبارزه‌ای حساس تا دقایقی دیگر مقابل دیوید تیلور دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک به میدان می‌رود. امیرحسین زارع نیز در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز برای کسب مدال برنز جهان مقابل آمارور دسی از کانادا برای کسب مدال برنز جهان به میدان خواهد رفت.
طلاب و فضلای حوزه علمیه قم طرح بانکداری اسلامی را دارای اشکالات متعددی دانستند که همچنان مشکلات گذشته بانکداری را رفع نکرده است.
دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن تشریح علل نوسانات نرخ طلا و سکه طی روزهای گذشته، گفت: حباب سکه یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است که نسبت به روزهای قبل حدود ۲۰۰ هزار تومان بزرگ شد.
ساخته رابرت بنتون یکی از مهم‌ترین درام‌ها با مضمون طلاق است که پس از چندین دهه همچنان سرپا ایستاده و تماشاگر را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ اثری فراتر از آنچه انتظار می‌رفت که سکوی پرتاب همه آنهایی شد که در تولیدش به نحوی مشارکت داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ