رنجرز 6 دقیقه بعد به گل دوم رسید. جیمز تاورنیر از روی نقطه پنالتی در دقیقه 53 توانست گل دوم را بزند و رنجرز را 2-1 پیش بیندازد.
نیمار ستاره برزیلی با پرواز شخصی راهی ریاض شد تا به تیم جدیدش الهلال عربستان ملحق شود.
میلاد عبادی‌پور و فرزند تازه متولد شده‌اش در اردوی تیم ملی والیبال را در ارومیه ببینید.
تلسکوپ فضایی جیمز وب تصاویری خیره‌کننده از آخرین مراحل زندگی ستاره‌ای در دوردست‌ها را با جزئیاتی بدیع و بی‌سابقه به ثبت رسانده است. این تصاویر ساختاری دوناتی شکل را از گاز درخشان با عنوان سحابی حلقه به نمایش می‌گذارد که در فاصله دوهزار و ششصد سال نوری از زمین قرار دارد.
تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که ریاض محرز، ستاره منچسترسیتی، در اردوی الاهلی حضور پیدا کرده است.
در نمای ظاهری این مرسدس بنز جز زیباترین پروژه‌های تیونینگ محسوب می‌شود، زیرا بستر کار در حالت استاندارد جز بهترین سدان‌های دنیا است و تیونر نیز با استفاده از کیت بدنه فیبر کربن بر این زیبایی افزوده است.
آندرس اینیستا ستاره اسبق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا که در پنج سال اخیر در تیم ژاپنی ویسل کوبه توپ زد پس از جدایی از این تیم در ژاپن مانده و لحظات خوشی را در کنار خانواده‌اش سپری می‌کند. اینستای ۳۹ ساله با انتشار تصاویری که او و همسر و فرزندانش را در لباس سنتی ژاپنی نشان می‌دهد نوشت: تجربه عالی با خانواده ام، آشنایی با فرهنگ و سنت‌های ژاپن در چنین مکان‌های دیدنی.
در دیدار اخیر تیم ملی پرتغال مقابل ایسلند، روبن دیاز، ستاره منچسترسیتی، مثل یک بادیگارد از کریستیانو رونالدو محافظت کرد و مانع از نزدیک شدن یک جیمی‌جامپ به او شد.
رامین رضاییان تصاویر عجیبی را از خودش در تعطیلات منتشر شده؛ او با حضور یک باغ وحش در قفس ببر و فیل‌ حضور یافت.
دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پایان بازی با ملوان با هم جرو بحث کردند.
آخرین تمرین تیم ملی پیش از دیدار برابر روسیه برگزار شد.
تصاویر آلخاندرو گارناچو با چوب زیر بغل بعد از مصدومیت او در دقایق پایانی دیدار امشب منچستریونایتد مقابل ساوتهمپتون، هواداران این تیم را به شدت نگران کرده است.
تصاویر عجیبی از لئون بیلی، ستاره استون ویلا، منتشر شده که او را در حال مصرف گاز خنده نشان می‌دهد.
درحالیکه ریچارلیسون، مهاجم تاتنهام، به دلیل درگیری‌اش با دروازه‌بان آرسنال زیر ذره‌بین قرار دارد تصاویر جدید نشان می‌دهد او با تومیاسو، ستاره ژاپنی آرسنال، هم درگیری فیزیکی پیدا کرده است.
دیوید بکام ستاره سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه‌های منچستریونایتد و رئال مادرید که برای تماشای بازی پسرش در تیم ذخیره‌های برنتفورد به ورزشگاه رفته بود، مجبور شد از دست طرفدارانش فرار کند. منبع: فارس
ستاره پرسپولیس بخاطر درگیری لفظی با مدافع نساجی کارت قرمز مستقیم گرفت.
شادی سوفیان بوفال با مادرش پس از حذف تیم ملی پرتغال بازتاب زیادی داشته است.
ستاره سرشناس سینمای ایران و یکی از بازیگران اسطوره‌ای نقش‌های قهرمان در سال‌های دهه ۶۰ و ۷۰ شمسی، امروز روی سن قهرمانی جام‌جهانی پرورش اندام ظاهر شد.
ستاره تیم ملی کرواسی با وجود علاقه زیادش به سیگار، رکورددار دوندگی در تاریخ جام‌های جهانی است!
یاسین بونو با درخشش در ضربات پنالتی به عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار مراکش و اسپانیا انتخاب شد تا تیمش به جمع ۸ تیم برتر جهان راه یابد.
یورگن کلینزمن ستاره اسبق فوتبال ایران در اظهاراتی عجیب، از سبک فوتبال ایرانی‌ها به شدت انتقاد کرد.
در کنار بازیکنانی که راهی جام جهانی خواهند شد، هستند نفراتی که خودشان را شایسته حضور در قطر می‌دانستند، ولی کیروش ترجیح داد آن‌ها را خط بزند و یا اصلا به اردو‌های تیم ملی دعوت نکند.
هتل پنج ستاره و لوکس «الرَیان» قطر که میزبان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی پیش رو است، برای گردشگران فوتبالی هر شب بیش از ۳۰ میلیون تومان هزینه خواهد داشت.
تماشای فیلم زندگی وحید هاشمیان؛ سردار برای موفقیت در بوندسلیگا یک الگوی بزرگ پیش چشم خود دارد.
ستاره شناسان با استفاده از تلسکوپ زمینی آتاکاما موفق به شناسایی سیاره‌ای فرا خورشیدی شدند که با کمتر از ۱.۶ میلیون سال قدمت، جوان‌ترین سیاره شناخته شده کهکشان راه محسوب می‌شود.