تصاویری جذاب از کشور دبی توسط هوش مصنوعی منتشر شده که بعد از انتشار فیلم باربی به رنگ صورتی درآمده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جیمز وب در چند وقت گذشته تصاویر و داده‌های باارزشی را به دانشمندان ارائه کرده است. کشف دو ستاره نادر حاصل از ماده تاریک و تصویری از یک سحابی سیاره‌ای ازجمله دستاوردهای این تلسکوپ تحقیقاتی در چند وقت گذشته بوده‌اند.
تلسکوپ فضایی جیمز وب تصاویری خیره‌کننده از آخرین مراحل زندگی ستاره‌ای در دوردست‌ها را با جزئیاتی بدیع و بی‌سابقه به ثبت رسانده است. این تصاویر ساختاری دوناتی شکل را از گاز درخشان با عنوان سحابی حلقه به نمایش می‌گذارد که در فاصله دوهزار و ششصد سال نوری از زمین قرار دارد.
در یک کشف خیره کننده، اخترشناسان ناسا اخیراً ساختار عجیبی را که در قلب یک کهکشان قرار دارد، کشف کرده‌اند. این یافته قابل توجه تخیل دانشمندان و عموم مردم را به خود جلب کرده است و سوالاتی را در مورد منشاء، اهمیت و پیامدهای بالقوه آن برانگیخته است.
فضاپیمای اروپایی بپی‌کلمبو از فاصله باورنکردنی و بسیار نزدیک ۲۳۶ کیلومتری از سطح سیاره عطارد عبور کرد و تصاویر خیره‌کننده‌ای از آن به زمین فرستاد.
اوپرت یکی از آن مناطقی است که با شنیدن نامش و دیدن تصاویرش ممکن است با خودمان بگوییم وای چه بهشتی، کاش اینجا ایران بود و می توانستیم به آن سفر کنیم. منطقه‌ای بین استان سمنان و مازندران با طبیعتی زیبا و خیره کننده. دیواره‌ای از کوه که مسیر حرکت ابرها را سد می کند، این دیواره اوپرت نام دارد. منبع: خبرفوری
در این گزارش تصاویر هوایی خیره‌کننده از سیاره زمین را می بینید.
چه چیزی باعث بوجود آمدن این نورهای مارپیچ درخشان و عجیب در آسمان آلاسکا بزرگترین ایالت آمریکا شد؟
تروجان‌های مشتری بدنی تیره نزدیک به قرمز و طیفی بی‌محتوا دارند. هیچ‌گونه گواه روشنی از حضور آب یا هر ترکیب ویژه دیگری در سطح آن‌ها به دست نیامده است، اما گمان می‌رود که آن‌ها دارای پوششی از تولین باشند که پلیمر‌های آلی هستند که در اثر تابش خورشیدی تشکیل شده‌اند.
این موجود رنگین‌کمانی که نه گیاه است و نه حیوان، سرشار از شگفتی‌های خیره‌کننده است.
این طراحی منظره‌ای خیره کننده از جنگل بارانی را برای ساکنین به ارمغان می‌آورد. در نهایت، طبقه دوم یا "طبقه خصوصی" شامل اتاق خواب و حمام است که برای صرفه جویی در فضا و ایجاد حریم خصوصی بیشتر تنها از طریق نردبان قابل دسترسی است.
چینی‌های باستان فکر می‌کردند خورشید گرفتگی به این معنی است که اژد‌ها سعی می‌کند خورشید را بخورد. اینکا‌ها نظریه مشابهی داشتند مبنی بر اینکه موجودی در تلاش است ستاره ما را نابود کند.
این سه کهکشان برخورد کننده که ستاره شناسان آن را با نام SDSSCGB ۱۰۱۸۹ می‌شناسند یک ترکیب به نسبت نادر از سه کهکشان بزرگ ستاره ساز است که در فاصله تنها حدود ۵۰ هزار سال نوری از یکدیگر قرار دارند.
عکاس حیات وحش سال توسط موزه تاریخ طبیعی لندن برگزار شده است. اگر می‌خواهید از نزدیک این تصاویر زیبا و تصاویر دیگر را ببینید، می‌توانید تا ۲ ژوئیه ۲۰۲۳ به دیدن این نمایشگاه در موزه کنزینگتون جنوبی لندن بروید.
با افزودن حافظه اس‌اس‌دی، زیک درایو به سریع‌ترین سامانه ذخیره‌سازی جهان تبدیل می‌شود که امکان انتقال و دسترسی به داده‌ها با سرعت‌هایی خیره کننده را فراهم می‌کند.
فضاپیمای اوریون که تحت ماموریت آرتمیس یک به دور ماه رفته بود و چندی پیش به سلامت به زمین بازگشت، تصاویر خیره‌کننده را برای ما به ارمغان آورده است. همان زمان که این فضاپیمای کوچک بدون سرنشین در فضا بود هم این تصاویر به زمین مخابره می‌شد. اما طلوع زمین از پشت ماه تصویری خیره‌کننده و جذاب است که می‌توانید آن را در ویدئوی زیر مشاهده فرمایید.
تیم ملی فوتبال مراکش پس از پایان رقابتهای جام جهانی با استقبال خیرکننده مردم به کشورش برگشت.
پس از ماه‌ها انتظار، قدرتمندترین موشک ناسا، فضاپیمای بدون خدمه اوریون را چهارشنبه گذشته به ماه پرتاب کرد. از آن زمان، اوریون مجهز به ۱۶ دوربین در نمای بیرونی و داخلی خود در کنار سطح ماه پرواز کرده و تصاویر خیره کننده مختلفی از ماه و زمین گرفته است.
لوسی نخستین تصویر از دو عکس زمین را روز ۱۳ اکتبر گرفت، در حالی که حدود ۱.۵ میلیون کیلومتر از سیاره ما فاصله داشت و تصویری از زمین کوچک و شبیه به یک تیله شیشه‌ای را که در تاریکی فضا شناور است، ثبت کرد.
تلسکوپ فضایی جیمز وب ناسا عکسی خیره کننده از ستون‌های آفرینش را که در آن ستارگان جدید در ابر‌های متراکم از گاز و غبار در حال شکل گیری هستند، ثبت کرده است.
انتشار تصاویر تمرین امروز استقلال، نکته جالبی دارد و آن، شیرجه خیره کننده ارسلان مطهری است.
یک مدل سه بعدی خیره کننده از سحابی چشم گربه ممکن است به ما در گشودن راز‌های آن کمک کند.
تلسکوپ جیمز وب در یک دستاورد خیره کننده دیگر تصویری خیره کننده و زیبا از حلقه‌های سیاره دورست نپتون به ثبت رساند.
قوی ترین تلسکوپ خورشیدی جهان تصاویری دیده نشده از چهره خورشید منتشر کرده است.
فضاپیمای جونو ناسا اخیراً تصاویری از سیاره مشتری را به ثبت رسانده که رنگ‌های پیچ در پیچ مشتری را به خوبی نمایان می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ