منابع سعودی تصاویری منتشر کردند که طی آن جنگنده های سعودی در حال همراهی بمب افکن آمریکایی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق ادعای اسپورت بیلد آلمان، رئال مادرید قصد دارد در روزهای پایانی نقل و انتقالات، پیشنهادی 120 میلیون یورویی برای کیلیان امباپه ارائه کند.
اسکای اسپورت ایتالیا اعلام کرد باشگاه ناپولی در آستانه امضای قرارداد جدید با ویکتور اوسیمن قرار دارد.
چندی پیش تصویری از اسکورت سنگین فرماندار تاکستان برای افتتاح یک پروژه حسابی جنجال به راه انداخت و حالا ویدیویی از آن منتشر شده که نشان میدهد رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس، ناگهان از ماشین فرماندار سبقت می‌گیرد تا ماشین نخست باشد. جالب اینکه در همان ایام پسر آقای نماینده هم با انتشار یک استوری اینستاگرامی به حضور فرماندار پشت سر پدرش واکنش نشان داده بود.
دیاریو اسپورت در خبری اختصاصی مدعی شد بارسلونا در تماس‌هایی با لیورپول برای به خدمت گرفتن تیاگو آلکانترا ابراز علاقه کرده است.
یک هیئت روسی با اسکورت ویژه میهمان رستوران علی دایی شدند. این ویدیو را مهتاب فلاحتی از کارکنان این رستوران منتشر کرده است.
فوتبالیست‌های متمول اروپایی همچنان می‌تازند! به تازگی امباپه، ستاره فوتبال فرانسه به کامرون سفر کرد. سفری که با یک اسکورت غیر معمول همراه بوده است.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن، تحت تدابیر شدید امنیتی، به کامرون سفر کرده است.
گاتزتا دلو اسپورت در گزارشی تایید کرد باشگاه میلان پیشنهاد رسمی 40 میلیون یورویی برای خرید روملو لوکاکو به چلسی ارائه داده است. لوکاکو به صورت قرضی در اینتر بازی می‌کند.
فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان بعد از دیدار با همتای ایرانی در محل وزارت خارجه، برای ملاقات با رئیسی راهی پاستور شد./منبع: عصرایران
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه نیروی دریایی ارتش، توان اسکورت نفتکش‌های کشورمان را دارد، گفت: نیروی دریایی، اقتدار دریایی کشور را نمایش می دهد.
جنگنده روسی بمب افکن‌های آمریکایی را برای دور شدن از حریم هوایی روسیه بر فراز دریای بالتیک اسکورت کرد.
ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا توسط افسران واقعی که در کنار ماشین او در خیابان‌های لندن می‌دوند و همچنین دوچرخه سواران اسکورت می‌شود.
جنگنده‌های اماراتی هواپیمای حامل بشار اسد رئیس جمهور سوریه را اسکورت کردند.
ریکاردو ساپینتو که به دلیل محرومیت این بازی را از دست داده، از جایگاه ویژه بازی تیمش را مشاهده می کند.
کادیلاک یک (Cadillac One) معروف به هیولا (The Beast) توسط جنرال موتورز تنها برای استفاده به عنوان خودروی ریاست جمهوری آمریکا طراحی شده است.
خروج داوران مسابقه با اسکورت نیروی انتظامی از داخل چمن ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر
باشگاه عربستانی به جز دستمزد سالانه دویست میلیون یورویی، امکانات ویژه دیگری نیز برای کشاندن رونالدو به ریاض فراهم کرده است.
ویدیو جالب از فرود هواپیما شی جین پینگ رئیس جمهور چین در فرودگاه ریاض عربستان که از یکی از هواپیماهای تهاجمی سبک نیروی هوایی سلطنتی عربستان گرفته شده است.
هواپیمای تیم ملی لهستان که برای حضور در جام جهانی قطر به این کشور پرواز کرد در آسمان لهستان توسط دو جنگنده اف‌16 اسکورت شد.
در حالی که فراخوانی برای بدرقه تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی قطر از سوی مردم ، توسط فدراسیون و وزارت ورزش منتشر نشده بود، امروز عکس هایی از همراهی اتوبوس تیم ملی با ماشین های شخصی و اهتزار پرچم منتشر شد!
سرمربی استقلال از استادیوم سردار سلیمانی با اسکورت یگان ویژه استادیوم خارج شد.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، بعد از شکست دیروز تیمش مقابل مونزا توسط پلیس تا اتوموبیل خود اسکورت شد چرا که احتمال می‌رفت هواداران خشمگین به او حمله‌ور شوند.
منابع سعودی تصاویری منتشر کردند که طی آن جنگنده های سعودی در حال همراهی بمب افکن آمریکایی هستند.
شبکه عبری زبان کان اعلام کرد که دو بمب‌افکن آمریکایی از نوع «B-۵۲» در مسیر خلیج فارس از حریم هوایی اراضی اشغالی عبور کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ