اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وقوع باد و گردوخاک محلی در مناطق شرقی استان و غبارآلودی هوا در مرکز اصفهان خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ضیاییان گفت: طی پنج روز آینده برای مناطقی از شمال شرق و شرق و در دو روز آینده در بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، در بعضی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: در شرق و شمال شرق، جنوب شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی وزش باد شدید رخ می‌دهد که در برخی نقاط سبب خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.
امروز برای خراسان جنوبی، جنوب شرق خراسان رضوی و شمال سیستان و بلوچستان وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک پیش بینی و هشدار نارنجی صادر شده است.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از فعالیت سامانه بارشی و رشد ابر‌های همرفتی، رگبار باران و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با گردوخاک از چهارشنبه تا شنبه (۲۸ تا ۳۱ تیر) خبر داد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای روز جاری در نواحی شمال شرق، شرق، جنوب شرق وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و خیزش گردوخاک انتظار می‌رود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای روز جاری در نواحی شمال شرق، شرق، جنوب شرق وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و خیزش گردوخاک انتظار می‌رود.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم گرمای هوا در استان طی روزهای پیش‌رو خبرداد و گفت: باد و گردوخاک‌تا پایان هفته پدیده غالب شرق، شمال و مرکز استان است.
سازمان هواشناسی امروز برای شمال سیستان و بلوچستان و شرق خراسان جنوبی هشدار نارنجی صادر کرده است.‌
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی روز جاری در مناطقی از شمال شرق، شرق، جنوب غرب، نوار مرزی غربی، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد شدید و خیزش گردوخاک رخ می‌دهد.
در شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، ارتفاعات و دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی، ارتفاعات استان‌های گلستان، سمنان و کرمان افزایش ابر و رگبار پراکنده با احتمال رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط خیرش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره باد و گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در مناطق شمال، شرق، جنوب و مرکز استان طی ۲۴ ساعت آینده هشدار سطح زرد صادر کرد.
دوشنبه (۲۲ خردادماه) نیز در ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و بخش‌هایی از مرکز کشور افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود، لازم به ذکر است از امروز تا جمعه (۱۸ تا ۱۹ خردادماه) در نوار شرقی به ویژه منطقه زابل و جنوب غرب کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید همراه با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود و امروز (۱۸ خردادماه) در نیمه شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.
صادق ضیائیان با اشاره به وضعیت جوی کشور طی پنج روز آینده گفت: امروز (۱۵ خردادماه) در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در مناطقی از کرمان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان و برخی نقاط واقع در سمنان، یزد، اصفهان، مرکزی، قم، تهران، البرز، قزوین، زنجان، اردبیل، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش‌ رگبارهای بهاری و وقوع باد و خیزش گردوخاک در مناطق نیمه شمالی و شرقی استان طی دو روز پیش‌رو خبرداد.
اصفهان-رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: سرعت وزش باد طی ۲۴ساعت اخیر در شهر اصفهان به ۵۰ کیلومتر بر ساعت رسید و گردوخاک در شرق استان شعاع دید را کاهش داد.
رئیس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با تاکید بر اینکه امروز (۲ فروردین ماه) در نیمه غربی کشور، مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های البرز و روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۲ و ۳ فروردین ماه) در نواحی شرق و شمال شرق کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود، گفت: از امروز تا پنجشنبه (۲ تا ۳ فروردین ماه) در نیمه شرقی، مرکز، جنوب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و یکشنبه (۶ فروردین ماه) در جنوب غرب افزایش سرعت وزش باد و در مناطق مستعد گردوخاک و کاهش دید افقی انتظار می‌رود.
ضیاییان گفت: امروز در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، جنوب و شرق اصفهان، شمال و شرق فارس، خراسان جنوبی و پنج‌شنبه کرمان و سیستان و بلوچستان وزش باد شدید و گردوخاک و در مناطق مستعد وقوع توفان گردوخاک و کاهش دید افقی انتظار می‌رود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در اکثر مناطق کشور جوی پایدار همراه با ماندگاری هوای سرد پیش‌بینی می‌شود که سبب آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهد شد.
در ادامه این هشدار سازمان هواشناسی از وزش باد شدید موقت، خیزش گردوخاک و نفوذ گردوغبار فردا (۴ آبان ماه) در جنوب شرق خراسان رضوی، جنوب و شرق سمنان، نوار شرقی خراسان جنوبی، البرز و جنوب تهران و پنج‌شنبه (۵ آبان ماه) اردبیل، آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، کردستان، همدان، کرمانشاه، غرب اصفهان، مرکزی و لرستان خبرداد.
سازمان هواشناسی با صدور هشداری نارنجی‌رنگ از رشد ابر‌های همرفتی همراه با رخداد رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و احتمال خیزش گردوخاک از ظهر تا اواخر وقت دوشنبه (۲۸ شهریورماه) در جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان خبر داد.
امروز جمعه در خوزستان، ایلام، جنوب غرب لرستان، غرب کرمانشاه، خراسان جنوبی، جنوب شرق خراسان رضوی، شمال سیستان و بلوچستان و نوار شرقی کرمان هشدار زرد برقرار است.
به گزارش سازمان هواشناسی در شرق و برخی مناطق جنوب‌غرب، تداوم وزش بادهای شدید توام با گردوخاک پیش‌بینی شده که در منطقه زابل به شکل طوفان شن و خاک است.
به گفته ضیاییان در پنج روز آینده در شرق کشور و برخی نقاط جنوب غرب کشور تداوم وزش باد شدید گاهی گردوخاک را خواهیم داشت و شرق دریای عمان نیز در این مدت مواج خواهد بود.
از امروز تا سه‌شنبه (۲۱ تا ۲۵ مردادماه) در بخش‌هایی از نیمه‌جنوبی سیستان و بلوچستان و هرمزگان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رشد ابر‌های همرفتی رگبار و رعدوبرق گاهی وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. طی این مدت در سایر مناطق جوی نسبتا پایدار حاکم خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ