سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: در شرق و شمال شرق، جنوب شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی وزش باد شدید رخ می‌دهد که در برخی نقاط سبب خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی امروز و فردا کیفیت هوا در نواحی جنوبی کشور کاهش می یابد.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: چهارشنبه و پنج‌شنبه کاهش کیفیت هوا و احتمال توفان شن در شرق و جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و نوار شرقی کرمان پیش‌بینی می‌شود.
وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود که در بعضی ساعات به‌ویژه ساعات عصر و شب دوشنبه تا چهارشنبه (۲ تا ۴ مردادماه) در بیشتر نواحی استان با وزش باد نسبتا شدید، در ارتفاعات و نیمه جنوبی وزش باد شدید گاهی خیلی شدید و در نواحی مستعد با خیزش موقت گردوخاک کاهش کیفیت هوا و کاهش دید همراه است.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد:در مناطقی از شرق کشور و جنوب استان‌های خراسان رضوی سمنان، تهران و البرز و استان‌های اصفهان، قم و مرکزی وزش باد و خیزش گرد و خاک سبب کاهش کیفیت هوا می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روز جاری رگبار و رعدوبرق در ۸ استان و کاهش کیفیت هوا در نواحی شرقی کشور پیش بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی روز جاری در شرق کشور به ویژه منطقه زابل پدیده غالب وزش باد خواهد بود که احتمال کاهش کیفیت هوا نیز وجود دارد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: باد و گردوخاک تا اواسط هفته آینده پدیده غالب استان است که در مناطق مرکزی کاهش کیفیت هوا را بدنبال خواهد داشت.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: در روز جاری در شمال شرق، شرق و جنوب‌غرب سرعت وزش باد و گرد و خاک افزایش می‌یابد که سبب کاهش کیفیت هوا در آن مناطق خواهد شد.
طی روز‌های پنجشنبه و جمعه (۱۷ و ۱۸ فروردین) وزش باد شدید تا خیلی شدید پیش‌بینی می‌شود و مهمترین پدیده جوی طی این دو روز به‌ویژه در ارتفاعات شمال غرب، ارتفاعات زاگرس و البرز و شمال شرق کشور است.
خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در ۲۲ استان
سازمان هواشناسی کشور نسبت به خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در ۲۲ استان هشدار داد.
کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد تهران طی امروز
اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار آلودگی سطح نارنجی و با اشاره به ادامه پایداری هوا و تشدید آلودگی هوا اعلام کرد که آلودگی هوا از روز شنبه (۸ بهمن‌ماه) آغاز می‌شود و تا ظهر یکشنبه (۹ بهمن‌ماه) پایان می‌یابد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: بارش باران و برف در استان‌های خراسان جنوبی، کرمان، یزد و سیستان و بلوچستان ادامه دارد.
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از تدوین برنامه‌ای در شهرداری تهران به‌منظور کاهش آلودگی هوای پایتخت خبر داد و گفت: در این برنامه، راهکارهای کاهش آلودگی هوا کاملا مشخص شده است.
سازمان هواشناسی با اشاره به افزایش بارندگی در نواحی شمالی کشور اعلام کرد: افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی پیش‌بینی می‌شود.
مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: تصمیم روز گذشته مبنی بر تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس اگر تا انتهای هفته ادامه داشت و مردم از شهر خارج می‌شدند شاید تأثیر اندکی بر کاهش آلودگی هوا داشت، اما تعطیلی مدارس تنها برای حفظ سلامت مردم است و راهکاری برای کاهش آلودگی هوا نیست.
مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: تعطیلی مدارس تنها برای حفظ سلامت مردم است و راهکاری برای کاهش آلودگی هوا نیست
از عصر شنبه تا روز چهارشنبه هفته آینده به دلیل جو نسبتاً پایدار و عدم وزش باد قابل ملاحظه در مناطق پرتردد شهری افزایش آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از اولیای دانش‌آموزان و سایر شهروندانی که از وسایل نقلیه شخصی استفاده می‌کنند، خواست تا با انجام معاینه فنی وسیله نقلیه خود در مراکز مکانیزه، از بروز آسیب‌ها و صدمات بیشتر به فرزندان خود و سایر دانش‌آموزانی که سال جدید تحصیلی را آغاز کرده‌اند، جلوگیری کنند.
رگبار باران، رعدوبرق، وزش بادهای شدید و کاهش کیفیت هوا
از امروز تا سه‌شنبه (۲۱ تا ۲۵ مردادماه) در بخش‌هایی از نیمه‌جنوبی سیستان و بلوچستان و هرمزگان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رشد ابر‌های همرفتی رگبار و رعدوبرق گاهی وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. طی این مدت در سایر مناطق جوی نسبتا پایدار حاکم خواهد بود.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار و رعد و برق، و گرد و خاک در شرق کشور و نفوذ توده گرد و خاک از عراق به نواحی غربی و کاهش کیفیت هوا در غرب کشور خبر داد.
کارشناس بازار سرمایه گفت: با اضافه شدن حق رای غیردولتی‌ها در صندوق‌های پالایش و دارا یکم قطعا جذابیت این صندوق‌ها برای سهامداران و سرمایه گذاران بیشتر خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ