سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی روز جاری در مناطقی از شمال شرق، شرق، جنوب غرب، نوار مرزی غربی، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد شدید و خیزش گردوخاک رخ می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، افزایش نسبی دما در غالب نقاط کشور و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان‌ها را شاهد خواهیم بود.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، افزایش نسبی دما در غالب نقاط کشور و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان‌ها را شاهد خواهیم بود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: در شرق و شمال شرق، جنوب شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی وزش باد شدید رخ می‌دهد که در برخی نقاط سبب خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی روز جاری در شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی و مناطقی از اردبیل، گیلان و غرب مازندران شاهد بارش باران خواهیم بود.
سازمان هواشناسی روز جمعه با پیش بینی وزش باد و خیزش گردوخاک، برای ۵ استان هشدار نارنجی و زرد صادر کرده است.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و خیزش و نفوذ گردوخاک در برخی استان‌ها از فردا تا شنبه ۲۷ خرداد هشدار سطح زرد صادر کرد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و خیزش و نفوذ گردوخاک در برخی استان‌ها از فردا تا شنبه ۲۷ خرداد هشدار سطح زرد صادر کرد.
در شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، ارتفاعات و دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی، ارتفاعات استان‌های گلستان، سمنان و کرمان افزایش ابر و رگبار پراکنده با احتمال رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط خیرش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
طی چند روز آینده به تناوب در برخی نقاط به‌ویژه نواحی شمالی و ارتفاعات بارش‌های پراکنده رگباری گاهی رعدوبرق و در مناطق جنوبی استان وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
خیزش گردوخاک در نیمه جنوبی استان تهران
اداره کل هواشناسی استان تهران گفت: خیزش گردوخاک در نیمه جنوبی براثر وزش باد شدید و آغاز روند افزایش دما از امشب، پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد و گفت: خیزش گردوخاک در نقاط مختلف پیش بینی می شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، خیزش گردوخاک در نیمه غربی و جنوبی طی ۱۶ تا ۱۸ فروردین همچنین افزایش دما تا پنج‌شنبه (۱۷ فروردین) پیش‌بینی می‌شود.
خیزش گردوخاک در غرب و جنوب تهران از فردا
خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در ۲۲ استان
سازمان هواشناسی کشور نسبت به خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در ۲۲ استان هشدار داد.
ضیائیان بیان کرد: روز‌های پنج‌شنبه و جمعه در دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های تهران، البرز و سمنان برخی ساعات وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در اکثر مناطق کشور جوی پایدار همراه با ماندگاری هوای سرد پیش‌بینی می‌شود که سبب آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهد شد.
کارشناس سازمان هواشناسی برای فردا در خراسان جنوبی و رضوی، کرمان، یزد، فارس، هرمزگان، شمال سیستان و بلوچستان، جنوب بوشهر، بارش باران، رعدوبرق، باد شدید پیش‎بینی کرد که به گفته وی در برخی نقاط با بارش تگرگ و در نقاط مستعد نیز با خیزش گردوخاک همراه خواهد شد.
افزایش سرعت باد و خیزش گردوخاک در تهران
صادق ضیائیان اظهار کرد: امروز در گیلان، مازندران و گلستان بارش باران، در برخی مناطق به‌ویژه ارتفاعات، رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی با صدور هشداری نارنجی‌رنگ از رشد ابر‌های همرفتی همراه با رخداد رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و احتمال خیزش گردوخاک از ظهر تا اواخر وقت دوشنبه (۲۸ شهریورماه) در جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان خبر داد.
به گفته ضیاییان در پنج روز آینده در شرق کشور و برخی نقاط جنوب غرب کشور تداوم وزش باد شدید گاهی گردوخاک را خواهیم داشت و شرق دریای عمان نیز در این مدت مواج خواهد بود.
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی ۲ روز آینده در برخی ساعات به دلیل وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در کشور عراق و انتقال آن به مرز‌های غربی و جنوبی کشور پدیده گردوغبار و کاهش کیفیت هوا روی می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ