مشاور وزیر اقتصاد گفت: یک بازار تخصصی برای پذیرش شرکت های دانش بنیان در فرابورس در نظر گرفته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با اقدامات دولت طی ماه‌های اخیر ثبات خوبی در بازار ارز ایجاد شده که این ثبات ادامه خواهد یافت.
سمینار تخصصی "راهکارهای توسعه بازار افتای ایران" به منظور حمایت از بخش خصوصی و افزایش ایجاد مشارکت در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
یک کارشناس بازار انرژی گفت: با از سرگیری واردات گاز از ترکمنستان، ایران به‌سمت تبدیل شدن و ایجاد هاب گازی در خاورمیانه حرکت خواهد کرد.
شهردار منطقه ۱۴ تهران گفت: ایمنی نسبی بازارگل که مدنظر سازمان آتش نشانی بوده است تاحدی انجام گرفته است.
توافق‌نامه‌های همکاری به ارزش ۵۰۰ میلیون یورو میان معاونت علمی ریاست جمهوری با چندین شرکت نفتی بزرگ به منظور توسعه پروژه‌های دانش‌بنیان نفت و گاز به امضا رسید.
رئیس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از هشت سال است که یک بازار انحصاری سرویس پیامک انبوه بین هشت شرکت متمرکز شده است که مجلس این موضوع را پیگیری می‌کند.
در صحن مجلس گزارش آسیب‌شناسی سازوکار تأمین و تخصیص نیازهای ارزی در حوزه واردات مواد اولیه بررسی و بر ضرورت ایجاد بازار کارآمد ارز تاکید شد.
ایجاد کارخانجات فرآوری برنج با ظرفیت بالای ۱۰۰ هزار تن، انجام کشت‌های قراردادی برای تأمین برنج مورد نیاز کارخانجات و مذاکره برای کشت فراسرزمینی از جمله اقدامات در حال انجام بازار برنج است.
نمایشگاه آبادیران با هدف اتصال شرکت‌های دانش‌بنیان به بازار پروژه‌های محرومیت‌زدایی، کمک به توسعه مناطق محروم و بازار و تسهیل خرید کالا و خدمات‌ شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برگزار می شود.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اقدام به ایجاد ستاد جدید «توسعه اقتصاد دانش‌بنیان غذا و کشاورزی» با هدف حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیانی در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی و تحقق برنامه‌های آتی دولت کرده است. این ستاد به شکل تخصصی قرار است زیست‌بوم نوآوری، فناوری و توسعه بازار اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه غذا و کشاورزی را در کشور توسعه دهد.
در راستای بررسی و ارزیابی آثار قانون مانع‌زدایی از صنعت برق یک نشست کارشناسی با حضور کارشناسان و مسئولین صنعت برق کشور برگزار شد.
دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری از ایجاد بازار اختصاصی بورس برای دانش‌بنیان‌ها خبر داد و گفت: در این بازار تابلو، شاخص و هیات پذیرش اختصاصی تعریف شده است.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: اجرای تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت جهاد کشاورزی و شهرداری تهران، باعث ایجاد آرامش در بازار ماه رمضان خواهد شد.
لایحه ایجاد سازمان بازرگانی و تنظیم بازار برای انجام تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال شد.
جنبش مردمی عراق تأکید کرد که آمریکا قادر نیست عراق را از چین، روسیه و ایران دور نگه دارد و به همین دلیل از ایجاد بحران در بازار ارز به عنوان ابزاری برای فشار بر بغداد استفاده می‌کند.
قائم مقام سابق وزارت صمت گفت: شورای رقابت می‌تواند طبق معیارهای مد‌نظر خود برای ایجاد یک بازار رقابتی بر معاملات خودرو در بورس نظارت داشته باشد و حتی در صورت لزوم مصوباتی هم اعمال کند تا اگر ایرادی در روند بازار وجود دارد، برطرف شود.
بانک ها و موسسات اعتباری موظفند درزمان ایجاد یاتمدید گواهی ثبت‌آماری به میزان تعیین شده نسبت به مسدودسازی معادل ریالی مبلغ ارزی درحساب های متقاضی نزدبانک به عنوان سپرده تخصیص ارز اقدام کنند.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: بخشی از مشکلی که در آبان و آذر به وجود آمد، اشتباه در تخصیص ارز در یکی از زیرمجموعه های بانک مرکزی بود و موجب شد واردات برای کالاهایی که با درهم باید وارد می شود محدودیت ایجادشود و این القا شودکه گویا کشور ارز کم دارد.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: بخشی از مشکلی که به وجود آمده در آبان و آذر اشتباه در تخصیص ارز در یکی از زیرمجموعه های بانک مرکزی بود و موجب شد واردات برای کالاهایی که با درهم باید وارد می شود محدودیت ایجادشود و این القا شودکه گویا کشور ارز کم دارد.
سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در گفت‌وگوی تلویزیونی با اشاره به سیاست دولت در تثبیت بازار ارز گفت: تثبیت بازار ارز به معنای تثبیت نرخ ارز نیما در قیمت ۲۸,۵۰۰ تومان نیست.
رئیس کل بانک مرکزی از تداوم سیاستهای بانک مرکزی برای تعادل بخشی به بازار ارز خبر داد و گفت: خوشبختانه صادرکنندگان عرضه‌های خوبی دارند که تداوم خواهد داشت.
دبیر ستاد توسعه فناوری نانو گفت: تدوین استاندارد و ترجمه آن به زبان کشورهای مختلف می تواند بازاری برای شرکت های دانش بنیان ایرانی باشد.
ایجاد بارگاه‌های بهداشتی دست دلالان را از بازار زرشک کوتاه می‌کند
حجت الاسلام مصباحی مقدم به تشریح برخی موفقیت‌ها و همچنین ضعف‌های اقتصادی دولت سیزدهم در یک سال نخست فعالیت آن پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ