تبریز- وزیر صمت با بیان اینکه مشکل اصلی واحدهای صنعتی کشور سرمایه در گردش است، گفت: در این خصوص پیشنهادهایی را به هیئت دولت در هفته آینده ارائه می دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی کروات پیشین تیم ملی از شرایط حال حاضر خود در عمان رضایت دارد ولی دل‌تنگ ایرانی‌هاست.
آفت دهان به بیماری‌های سیستم ایمنی بدن تعلق دارد. در این بیماری‌ها، سیستم ایمنی بدن به طور اشتباه بافت‌های آشنا را به عنوان بیگانه تشخیص می‌دهد.
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک ضمن اشاره به اینکه صدور ضمانت نامه جایگزینی برای وثیقه جهت اخذ تسهیلات است می گوید که تامین مالی تبدیل به اصلی ترین مشکل واحدهای صنعتی شده است.
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک ضمن اشاره به اینکه صدور ضمانت نامه جایگزینی برای وثیقه جهت اخذ تسهیلات است می گوید که تامین مالی تبدیل به اصلی ترین مشکل واحدهای صنعتی شده است.
سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان زنان ایران گفت: دوری ۷ ساله بانوان از مسابقات و تعطیلی اردوها سبب شده تا بانوان فوتسالیست از نظر تکنیک فاصله زیادی با حریفان آسیایی داشته باشند.
نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس گفت: مشکل اصلی گرانی و تورم تعارض منافع و ضعف در نظارت است.
ژاوی که حس می کرد بازیکنان بارسا کاملا خسته و بی‌انگیزه هستند، به آنها 72 ساعت مرخصی داد تا سرحال تر برای 10 هفته باقیمانده لالیگا برگردند.
تیراندازان در آستانه بازی‌های آسیایی و المپیک برای آمادگی هر چه بیشتر نیاز به حضور در مسابقات بین‌المللی دارند اما در سال ۱۴۰۱ به دلیل مشکلات مالی بخشی از اعزام‌ها لغو شد.
مسئله اصلی و محوری کشور در سال جاری نیز، اقتصاد است. البته این به معنای نبود مشکل در بخش‌های دیگر نیست. در کشور مشکلات گوناگونی در زمینه‌های فرهنگی و سیاسی وجود دارد اما اگر دولت و مجلس و فعالان اقتصادی و گروه‌های مردمی جوان و پرانگیزه تمام تلاش خود را برحل مشکلات مردم قرار دهند، بسیاری از مسایل دیگر نیز حل خواهند شد.
ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که چلسی با وجود خریدهای گرانقیمتش نتوانسته مشکلش را حل کند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: احزاب در کشور ما قدرتمند نیستند؛ مشکل اصلی خود ما سیاسیون هستیم
مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه داوری ها به ضرر استقلال تمام شده است گفت: امیدوارم داوران با ساپینتو مهربان تر باشند.
ادعای آقای محمد باقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار با همتای الجزایری خود دایر بر این که "در زمان انقلاب الجزایر به عنوان یک جوان انقلابی مسایل مربوط به انقلاب الجزایر را در ایران دنبال می‌کرده" دست‌مایۀ طعنه و طنز به او در فضای سیاسی و رسانه‌ای شده چرا که او متولد ۱۳۴۰ خورشیدی است.
یک کارشناس مسکن گفت: مالکان خانه های فرسوده دغدغه های روزمره خود را اولویت می دانند و نوسازی برایشان جزو اولویت ها نیست.
عیسی کلانتری می‌گوید: تفکر آبی کاوه مدنی هم مثل من بود. وزیر اطلاعات سه بار رسما در دولت گزارش داد که کاوه مدنی جاسوس نیست. ولی مجبور شد از کشور خارج شود. روحانی هم نتوانست کاری کند. وزیر اطلاعات دنبال کارش بود ولی نتوانستند مثل همین محیط‌زیستی‌هایی که در زندان هستند.
عیسی کلانتری می‌گوید: تفکر آبی کاوه مدنی هم مثل من بود. وزیر اطلاعات سه بار رسما در دولت گزارش داد که کاوه مدنی جاسوس نیست. ولی مجبور شد از کشور خارج شود. روحانی هم نتوانست کاری کند. وزیر اطلاعات دنبال کارش بود ولی نتوانستند مثل همین محیط‌زیستی‌هایی که در زندان هستند.
گلزن پرسپولیس در شهرآورد تهران مشکل جدی تیمش در مسیر قهرمانی را ضعف قرمزها در خط حمله می‌داند.
تازه‌ترین نظرسنجی موسسه گالوپ حاکی از آن است که در نیمه دوم سال ۲۰۲۲، کمتر از یک درصد از مردم آمریکا، روسیه را معضل اصلی این کشور (آمریکا) می‌دانند.
نحوه تشخیص سکه تقلبی از اصل برای افراد عادی مشکل است، ولی باید دانست که سکه‌هایی که توسط بانک مرکزی ضرب می‌شود دارای عیار هزار در ۹۰۰ است، در حالی سکه‌های تقلبی این عیار را ندارند، حتی در بعضی از مواقع سکه را با فلزاتی مانند مس و برنج درست می‌کنند و با لایه‌ای مانند طلا روی آن را می‌پوشانند که در واحد‌های غیرمجاز به فروش می‌رسد. تشخصی سکه اصل از تقلبی توسط کارشناس متخصص صورت می‌گیرد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره دانشجویان بازداشتی، گفت: به صراحت می‌گویم هیچ دانشجویی در دانشگاه بازداشت نشده، شاید در بیرون دانشگاه بازداشت شده است.
تیم ملی اروگوئه در آستانه جام جهانی 2022 خود را برای محک زدن ستاره‌های بزرگش مثل لوئیس سوارز، کاوانی، داروین نونیز، فدریکو والورده و رودریگو بنتانکور آماده می‌کند.
اتحادیه مرغداران گوشتی در نامه ای به رهبر انقلاب درباره از دست دادن مزیت پایداری تولید، اشتغال و خودکفایی با حجم زیان بیش از ۲۶۰۰ میلیارد تومانی که در ماه به مرغداران تحمیل می‌شود،هشدار داد.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۴۰۸۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۳۲ هزار و ۳۷۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
در این دیدار که رئیس‌جمهور کشورمان نیز حضور داشت، آقای قاسم ژورمات توکایف، رئیس‌جمهور قزاقستان گفت: مذاکرات بسیار خوبی با جناب آقای رئیسی داشتیم و اسنادی که به امضای دو طرف رسید، می تواند زمینه‌ساز گسترش بیش از پیش روابط دو کشور باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ