فوزیه ۱۷ ساله نزدیک به یک ماه است که در کابل مخفیانه زندگی می‌کند. این دانشجوی سال اول پزشکی در یک تماس ویدیویی از کابل، به روزنامه ال‌پائیس گفت که در ۲۹ سنبله ناگهان به بهانه یک امتحان به دانشگاه خواسته شد. زمانی که او فقط زنان جوان و طالبان را در آنجا دید، متوجه شد که این یک دام بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در اثر انفجار بمب اتمی، نور و گرمای بسیار قوی‌ای تولید می‌شود. اشیاء و افرادی که در مسیر این نور و گرما قرار دارند، آن را جذب کرده و بر روی اشیایی که در پشت‌سرشان قرار دارند، تصویری سایه مانند از خود به جا می‌گذارند. نور محیط اطراف، باعث سفید شدن بتن یا سنگ اطراف آن شده و «سایه» ایجاد می‌شود.
معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل ربودن زن جوان در شمال پایتخت خبر داد.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو فوتبالیست که اقدام به ربودن یک ترانسفر کرده بودند، خبرداد.
جاسوس های دو جانبه!/ شلیک های خونین در انتقام از پدر و پسر همسایه/ پاندای شعبده باز در قفس پلیس!/ قتل؛ پایان درگیری ۲ مرد همسایه/ جاساز ۳۸ کیلو شیشه در وانت عبوری/ شیطان در جلد میهمان خانه مردی با دخترش/ محموله بزرگ لوازم سرقتی در مخفیگاه روستایی/ جنایت خونین با دیدن فیلم سیاه زن تهرانی
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دختر و پسری که در جریان یک رابطه عاشقانه سه ضلعی مرتکب جنایت شده بودند، خبر داد.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ هزار دلاری که خود را نماینده تام الاختیار دستگاه قضائی معرفی کرده بود، خبر داد.
تلاش‌های کارآگاهان جنایی البرز پس از ۱۰ ماه سرانجام به ثمر نشست و رد پای قاتلان فراری در ۵ استان و شهرستان کشور شامل کرمان، مازندران، تهران بزرگ، ورامین و کرج دیده شد.
رهبرانقلاب در مراسم روز درختکاری فرمودند: مسئولین باید موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را با جدیت دنبال کنند و عوامل این جنایت به اشد مجازات برسند.
رهبر معظم انقلاب با تاکید براینکه مسئولین باید موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را با جدیت دنبال کنند، بیان داشتند: این یک جنایت بزرگ و غیر قابل اغماض است.
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص مسمومیت دانش‌آموزان فرمودند: مسئولین باید موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را با جدیت دنبال کنند؛ این یک جنایت بزرگ و غیر قابل اغماض است.
رهبر انقلاب در حاشیه مراسم روز درختکاری گفتند: مسئولین باید موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را با جدیت دنبال کنند؛ این یک جنایت بزرگ و غیر قابل اغماض است.
رهبر انقلاب صبح امروز در حاشیه مراسم روز درختکاری: این یک جنایت بزرگ و غیر قابل اغماض است. اگر مسمومیت دانش‌آموزان اثبات شود، باید عوامل این جنایت به اشد مجازات برسند. در مورد این افراد هیچ عفوی نخواهد بود. مسئولین باید موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را با جدیت دنبال کنند
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل جنایت در بازار تهران خبر داد و گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل جنایت در بازار تهران خبر داد و گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به دشمنی دشمنان امت اسلامی با قرآن کریم از لابی صهیونیست به عنوان بزرگترین دشمن اسلام و مسلمین نام برد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن محکومیت شدید جنایت صهیونیست ها در اردوگاه جنین و به شهادت رساندن 9 فلسطینی،تأکید کرد که درگیری با صهیونیست ها در سراسر خاک فلسطین به سوی انفجار بزرگ پیش می رود.
آخرین آمار کرونا در ایران/ انهدام شبکه بزرگ تولید دارو‌های تقلبی/ قتل برادر با ضربات چاقو در محله خزانه تهران/ محاکمه نگهبان به اتهام قتل همکارش/ دختر و پسر فراری مرد میان سال را کشتند/ شکایت از مادر به اتهام آدم‌ربایی/ ماجرای دستبرد به ۲۱۰ کیلو زعفران صادراتی/ ۳ سال حبس مجـازات قتل همسر با ماهیتابه/ چمدان زیر خاکی راز جنایت همخانه‌ای را فاش کرد
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۳۰ باند مجرمان جرایم جنایی خبر داد و گفت: در مرحله‌ای از طرح رعد ۸۴۱ سارق و مالخر دستگیر شدند.
قالیباف گفت: بی‌تردید اقدام جنایتکارانه‌ی رئیس جمهور وقت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، مصداق بارز و قطعی «تروریسم دولتی» است. ترامپ، و کلیه همدستان و معاونانش در این اقدامِ ضدبشری، در قبال این جنایت بزرگ «مسئولیت قطعی بین‌المللی» داشته و باید در مقابل محاکم صالحه‌ی مربوطه و وجدان بشری مسئول و پاسخگو گردند.
سفیر سابق ایران در عراق گفت: اقدام آمریکایی‌ها در ترور سردار سلیمانی یک جنایت بزرگ بود که در تاریخ ثبت شده است و این پرونده باید از ابعاد مختلف بررسی شود.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای به شهادت «ناصر ابو حمید» اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی که در اثر کوتاهی عامدانه در رسیدگی به وضعیت وی رخ داد، واکنش نشان داد.
خبرگزاری قوه قضائیه نوشت: بازسازی صحنه جنایت منتهی به شهادت شهید آرمان علی وردی با حضور بازپرس پرونده، تیم تشخیص بررسی صحنه جرم قوه قضاییه و پلیس آگاهی تهران بزرگ صبح امروز یکشنبه (۲۷ آذر) در شهرک اکباتان انجام شد. در جریان بازسازی صحنه شهادت آرمان علی‌وردی، متهمان پرونده به تشریح اقدمات خود در شب حادثه پرداختند تا نقش هرکدام از آن‌ها در وقوع این جنایت مشخص گردد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از پیشنهاد طرح کارآگاه خصوصی خبر داد و گفت: وقوع جرایم جنایی نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد کاهش داشته است.
سرلشکر باقری گفت: اغتشاشگران و فریب‌خوردگان نیز که بی‌شک در گناه این جنایت بزرگ شریک هستند بدانند، که امنیت، آرامش و حفظ جان و مال مردم شریف ایران خط قرمز نیروهای مسلح صبور، مقتدر و جان بر کف ایران اسلامی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ