کریستیانو رونالدو هرچند در بازی امشب منچستریونایتد برابر چلسی به دلیل تنبیه انضباطی غایب است ولی با انتشار پیامی در استوری اینستاگرامش، برای شیاطین سرخ آرزوی موفقیت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه‌بان تراکتور پیام حمایتی برای همتای خود در استقلال منتشر کرد.
دروازه‌بان تراکتور پیام حمایتی برای همتای خود در استقلال منتشر کرد.
کریستوفر انکونکو، مهاجم فرانسوی چلسی، که امسال تابستان از لایپزیش به این تیم پیوست در اولین تمرین چلسی شرکت کرد و کیلیان امباپه از اولین کسانی بود که برای این هموطنش پیامی حمایتی نوشت.
ممفیس دیپای، بازیکن اتلتیکومادرید، در پیامی از بنجامین مندی حمایت کرد.
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در پاسخ به پیام سردار قاآنی به حمایت های بی دریغ ایران از مقاومت فلسطین اشاره کرد.
بهروز عطایی پس از جدایی از هراز آمل پیام خداحافظی از مردم آمل را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.
رئیس جمهور الجزایر با دریافت پیام ویژه بشار اسد در دیدار با وزیر خارجه سوریه بار دیگر با حمایت از نظام سوریه بر ضرورت دفاع از آرمان فلسطین تاکید کرد.
صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس با انتشار یک استوری از وحید امیری حمایت کرد
فعال سیاسی هم می‌تواند نقش‌آفرین باشد؛ البته فعالیت سیاسی، به نشستن و یافتن نقطه ضعفی در دولت یا دستگاه های دیگر و تمسخر و بزرگ‌نمایی آن در فضای مجازی نیست، بلکه فعالیت سیاسی یعنی تشریح فضای سیاسی دنیا و منطقه و تبیین اهداف دشمنان و جهت‌گیری‌های دوستان.
در آستانه سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، صبح امروز (چهارشنبه) جمعی از مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.مشروح خبر و تصاویر تکمیلی این دیدار متعاقباً منتشر می‌شود.
در آستانه سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، صبح امروز (چهارشنبه) جمعی از مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر عربستان، پیامی را خطاب به تیم زنان این باشگاه منتشر کرد.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر عربستان، پیامی را خطاب به تیم زنان این باشگاه منتشر کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی خطاب به همتایان خود در ترکیه و سوریه، حادثه زلزله را تسلیت و نسبت به حمایت و ارائه کمک‌های لازم از سوی مجلس اعلام آمادگی کرد.
«عبدالمجید تبون» رئیس جمهور الجزایر در پیامی خطاب به مردم فلسطین تاکید کرده که الجزایر با همه توانایی خود در خدمت ملت فلسطین است.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در تداوم حمایت از ناآرامی های ایران ادامه داد: به گفته سازمان‌های معتبر حقوق بشر، مقامات ایرانی از سه ماه پیش که اعتراضات مسالمت‌آمیز آغاز ش،٫ صدها معترض از جمله ده‌ها کودک را کشته‌اند و بیش از ۱۸۰۰۰ نفر را دستگیر کرده‌اند.
خبرنگار اعزامی روزنامه هاآرتص در گزارشی به بررسی موضوع حمایت شدید هواداران فوتبال از فلسطین، در جریان برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اشاره کرده است.
سرمربی پرتغالی استقلال، عصر امروز در یک استوری اینستاگرامی به حمایت از تیم ملی فوتبال کشورش پرداخت.
پرسنل کیمپبه مدافعِ پاری سن ژرمن که به علت مصدومیت جام جهانی را از دست داده، در صفحه شخصی اش پیامی در حمایت از فرانسه منتشر کرده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد که این تیم بتواند با حمایت های صورت گرفته در جام جهانی نتایج خوبی کسب کند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تشریح جزئیات آخرین جلسه شورای عالی فضای مجازی گفت : وزیر ارتباطات رویکرد مثبتی به پیام رسانهای بومی دارد و بر اجرای تکالیف در این زمینه مصمم است.
بازیکن سابق استقلال می گوید که علت کنار گذاشته شدن او، انتشار یک استوری حمایتی از وریا غفوری بوده است.
بازیکن سابق استقلال می گوید که علت کنار گذاشته شدن او، انتشار یک استوری حمایتی از وریا غفوری بوده است.
بازی در ایران بسیار جذاب است. ایرانی‌های زیادی والیبال را تماشا می‌کنند و حمایت خیلی خوبی از همه ما دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ