سخنگوی صنعت آب از افزایش ۲۷درصدی ورودی سد ها نسبت به سال گذشته خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون بهره‌برداری شرکت تامین و تصفیه آب و فاضلاب تهران گفت: ۲۳ حلقه چاه با هدف تامین و افزایش تولید آب شرب پایتخت احیا و راه‌اندازی شد.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روزجاری افزایش ابر و رگبار پراکنده در استان‌های شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روزجاری افزایش ابر و رگبار پراکنده در نیمه شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از فردا ۳۰ مردادماه روند افزایش تدریجی دما در سطح استان را خواهیم داشت.
امروز مطالبی همچون کاهش نرخ یورو به کانال 44 هزار تومان، پیش‌ بینی بورس فردا ۲۹ مرداد | بازار همچنان به مسیر نزولی خود ادامه خواهد داد؟، زمان پرداخت سود کدام شاخص ساز مشخص شد؟، اخباری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، مجمع خودرو ۱۴۰۲ | آیا شرکت به فعالیت ادامه دهد یا منحل شود؟ + فیلم مجمع، تحلیل تکنیکال شاخص کل، سکه و طلا؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
با درخواست‌ باشگاه‌های حاضر در رقابت‌های لیگ یک، این احتمال وجود دارد که سهمیه بزرگسالان تیم‌ها افزایش پیدا کند.
تحولات در نیجر و وقوع کودتای نظامی در این کشور باعث شده تنش‌هایی میان فرانسه و آمریکا در خصوص نحوه تعامل با این تحولات به وجود آید.
رشد مداوم برند کنفدراسیون فوتبال آسیا در آخرین کمیته بازاریابی این کنفدراسیون مورد تحسین قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: با وجود افزایش ۱۳ درصدی مصرف بنزین در سال جاری هیچ مشکلی برای تأمین و توزیع بنزین در کشور وجود ندارد.
وزیر نفت گفت: با وجود افزایش مصرف سوخت در کشور و رکورد شکنی ذخیره‌سازی سوخت مایع در نیروگاه‌ها، از ماه گذشته (تیرماه ۱۴۰۲) صادرات گازوئیل نیز آغاز شده است.
از امروز تا روز یکشنبه روند افزایش تدریجی دما و برای روز دوشنبه کاهش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران از امروز تا روز یکشنبه (۲۹ مردادماه) روند افزایش تدریجی دما و برای روز دوشنبه (۳۰ مرداد) کاهش نسبی دما را در سطح استان پیش‌بینی کرده است.
سخنگوی صنعت آب از افزایش ۲۷درصدی ورودی سد ها نسبت به سال گذشته خبرداد.
وقتی دولت، خود عامل ایجاد تورم است چگونه می‌خواهد تورم را کنترل کند؟ امیدواریم دولت بتواند تورم را کنترل کند که با توجه به بودجه‌ای که دولت برای امسال بسته، کنترل تورم بعید به نظر می‌رسد چرا که دولت برای تامین بودجه نیازمند فروش ارز است و ارز فروشی یعنی گرفتن مالیات از جیب کارگران و بازنشستگان. دولت اگر مصوبه افزایش ۲۷ درصدی حداقل دستمزد را لغو کند، درواقع به خود کمک کرده، چون اگر نتواند تورم را کنترل کند و حقوق کارگران را ترمیم نکند، شاهد گسترش اعتراضات کارگران و بازنشستگان در سطح کشور خواهیم بود.
اردبیل- نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت تداوم وضعیت تورمی در کشور، حقوق ۲۷ درصدی کارگران در نیمه دوم سال افزایش می‌یابد.
از اولین روز‌های سال جاری، کارگران و بازنشستگان شاکی از مصوبه افزایش ۲۷ درصدی مزد و مستمری جامعه کارگری تجمعات اعتراضی برگزار کرده‌اند و به نظر می‌رسد این اعتراضات تا زمانی که دیوان عدالت اداری به تصمیم قطعی برای ابطال مصوبه ناعادلانه شورای عالی کار و واداشتن دولت به بازنگری در میزان افزایش دستمزد جامعه کارگری نرسد، ادامه دارد.
محمدرضا ثقفی کارتونیست روزنامه هم میهن فاصله‌ی بین افزایش حقوق کارگران و قیمت کالا‌های اساسی را موضوع کاریکاتور خود قرار داده است.
اسدی در این گفتگو فاش کرد که نمایندگان دولت در شورای عالی کار قصد داشتند حتی یارانه معیشتی را هم در فهرست دریافتی کارگران بگنجانند و گفت که نمایندگان کارگری براساس «انتخاب جبری» به مصوبه افزایش ۲۷ درصدی مزد سال ۱۴۰۲ کارگران رضایت دادند.
با توجه به اینکه دستمزد فقط ۲۷ درصد رشد کرد، در سال ۱۴۰۲ مشوقی که بتواند نیروی کار را برای ورود به بازار ترغیب کند وجود ندارد و بار دیگر بنگاه‌های اقتصادی با معضل کمبود نیرو مواجه خواهند شد.
بخشنامه اجرای مصوبه افزایش ۲۷ درصدی حداقل دستمزد و افزایش ۲۱ درصد به‌اضافه مبلغ ۸۳,۵۹۶ ریال روزانه سایز سطوح مزدی کارگران برای سال ۱۴۰۲ از سوی وزارت کار ابلاغ شد.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: امسال با توجه به اینکه ممکن است در ایام نوروز با برودت و سرمای هوا مواجه شویم، ظرفیت اقامتگاه‌ها را نسبت به نوروز ۱۴۰۱ حدود ۲۶ درصد افزایش داده ایم.
ولی اسماعیلی، نماینده گرمی و نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲، گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۲ افزایش حقوق کارکنان دولت ۲۰ درصد در نظر گرفته شده است. البته این پیشنهاد دولت است و با وضعیت فعلی اقتصاد در کمیسیون تلفیق تغییراتی روی میزان افزایش حقوق کارکنان دولت صورت می‌گیرد.
سخنگوی پلیس از کشف ۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق و همچنین افزایش ۲۷ درصدی کشف قاچاق سلاح و مهمات در سال جاری خبر داد.
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به افزایش تولید گندم به ۱۱ میلیون تن از رشد ۲۷ درصدی تولید برنج و همچنین رشد ۲۰ درصدی تولید جو خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ