متا پلتفرمز اعلام کرده در آینده نزدیک تست هایی انجام می دهد که دسترسی به اخبار و اشتراک گذاری محتوا توسط کاربرانی خاص و ناشران را در کانادا محدود می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می‌رسد واتس‌اپ که متعلق به شرکت متا پلتفرم است، با یکی از بدترین اختلالات اخیرش روبرو شده است، زیرا کاربران بسیاری گزارش کرده اند که این اپلیکیشن، به طور کامل غیرقابل دسترس شده است.
نروژ تهدید کرده در صورتیکه شرکت متا چالش های حریم خصوصی و جمع آوری اطلاعات کاربران را برطرف نکند، روزانه ۱۰۰ هزار دلار جریمه می شود.
متا اجازه نمی دهد کاربران اتحادیه اروپا حتی با وی پی ان به سرویس تردز دسترسی یابند زیرا می خواهد از همخوانی آن با قانون بازارهای دیجیتال منطقه مطمئن شود.
اپلیکیشن تردز (Threads) شرکت متا، با بهره بردن از دسترسی خود به میلیارد‌ها کاربر اینستاگرام، بیش از ۳۰ میلیون کاربر را ظرف مدت ۱۸ ساعت پس از راه اندازی، جذب کرد و به عنوان یک تهدید واقعی برای توییتر ظاهر شد.
متا تصمیم دارد پس از اجرای قانون کانادا که غول‌های اینترنتی را ملزم به پرداخت حق انتشار به ناشران می کند، دسترسی به اخبار درفیس بوک و اینستاگرام را برای تمام کاربران این کشور پایان دهد.
شرکت متاپلتفرمز مالک فیس بوک، مشاغلی در بخش های مختلف کسب وکار و همچنین واحدهای عملیاتی اش را کاهش داده است.
متا دیروز خدمات اشتراک خود را در ایالات متحده راه اندازی کرد که به کاربران فیس‌بوک و اینستاگرام اجازه می‌دهد تا برای تأیید اعتبار به همان روشی که در توئیتر متداول است، پول پرداخت کنند.
در دادگاهی مربوط به یک شکایت دسته جمعی در هلند، مشخص شد شاخه متا در اروپا(فیس بوک ایرلند) در بازه ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰ میلادی به طور نامناسب از داده های خصوصی شهروندان هلندی  استفاد کرده است.
تیم «تحقیقات بنیادین هوش مصنوعی»(FAIR) در شرکت متا یک مدل زبانی هوش مصنوعی نوین با نام اختصاری LLaMA را معرفی کرده است.
معاون امور جهانی و ارتباطات پلتفرم متا - شرکت مادر اینستاگرام - در نشست خبری گفت: با وجود تلاش‌ها برای مسدود کردن اینستاگرام در ایران، ما همچنان شاهد هستیم که ده‌ها میلیون ایرانی راه‌هایی برای دسترسی به آن پیدا کرده‌اند.
معاون امور جهانی و ارتباطات پلتفرم متا - شرکت مادر اینستاگرام - در نشست خبری گفت: با وجود تلاش‌ها برای مسدود کردن اینستاگرام در ایران، ما همچنان شاهد هستیم که ده‌ها میلیون ایرانی راه‌هایی برای دسترسی به آن پیدا کرده‌اند.
شرکت متا مالک فیس‌بوک روز یکشنبه اعلام کرد در حال آزمایش یک سرویس اشتراک ماهانه به نام متا وریفاید با هزینه ۱۱.۹۹ دلار است.
تاریخ در دسترس قرار گرفتن ویژگی‌های پولی اینستاگرام فعلا مشخص نیست و باید منتظر اعلام از طرف متا باشیم.
دو سناتور آمریکایی در نامه ای به مالک فیس بوک از دسترسی توسعه دهندگان نرم افزار در چین و روسیه به داده های کاربران آمریکایی سوالاتی پرسیده اند.
کاهش عمر باتری، عمدتا به دلیل برنامه‌هایی است که روی گوشی نصب کرده و از آن‌ها استفاده می‌کنیم. اما آیا می‌دانستید که برنامه‌ای که تقریبا همه افراد از آن استفاده می‌کنند، می‌تواند به سرعت باتری شما را بدون اینکه متوجه شوید خالی کند.
ویل کت‌کارت، مدیر واتس‌اپ در متا اعلام کرد ویژگی پروکسی به پیام‌رسان واتس‌اپ اضافه شد. او به شکل مشخص به عدم دسترسی میلیون‌ها کاربر ایرانی به واتس‌اپ اشاره کرد.
متا پلتفرمز برای تسویه شکایتی که فیس بوک را متهم کرده بود به طرف های ثالث (ازجمله کمبریج آنالایتیکا) اجازه دسترسی به داده های خصوصی کاربران را می دهد، ۷۲۵ میلیون دلار پرداخت می کند.
رییس مرکز ملی فضای مجازی گفت: بستن اینستاگرام فعلا به خاطر شرایط امنیتی بوده ولی ادامه آن نیاز به مجوز قانونی دارد. مجوز قانونی یا باید طبق روال در کار گروه تعیین مصادیق مجرمانه صادر شود یا یک قاضی یا یک مرجع عالی ماننده شورای عالی فضای مجازی یا شورای عالی امنیت ملی درخواست آن را بدهد. تا الان چنین مجوزی در هیچ جا به تصویب نرسیده است. آن چیزی که منجر به محدودسازی دسترسی به پیام رسان های متا شده درخواست شورای امنیت کشور بوده و به شرایط خاص امنیتی کشور برمی گردد.
متا پلتفرمز مدتی است با رگولاتورهای آنتی تراست اتحادیه اروپا ارتباط برقرار کرده تا تحقیقات درباره استفاده از داده های کاربران و ارتباط آنها با تبلیغات دسته بندی شده در پلتفرمش را تسویه کند.
پس از ناظر مالی روسیه، اکنون وزارت دادگستری روسیه «متا پلتفرمز»، مالک فیس بوک را به دلیل فعالیت های افراطی به فهرست سازمان های افراط گرایانه خود اضافه کرده است.
شرکت متا پلتفرمز پروژه های توسعه و ساخت نمایشگرهای هوشمند و ساعت هوشمند را متوقف می کند. این اقدام در راستای کاهش هزینه ها و پس از تصمیم به اخراج ۱۱ هزار کارمند اعلام شده است.
متاپلتفرمز روز چهارشنبه اعلام کرد ۱۳ درصد نیروی کار یا ۱۱ هزار نفر از کارمندانش را اخراج می کند.
کمیته قضایی سنای آمریکا رای به تایید لایحه ای داد که طبق آن سازمان های خبری می توانند با یکدیگر متحد شوند و درباره دسترسی به درآمد بیشتر با گوگل و متا مذاکره کنند.
متا آزمایش برنامه رسمی واتساپ بتا برای ویندوز را به پایان رسانده است و این اپلیکیشن اکنون برای دانلود از طریق فروشگاه مایکروسافت در دسترس گرفته است. ویژگی اصلی این نسخه این است که استفاده از آن نیازی به همگام سازی با اپلیکیشن واتساپ گوشی هوشمند ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ