اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، نیمار به زودی با قراردادی تا 2025 به الهلال خواهد رفت در حالی که برخی منابع ادعا کرده بودند او سپس از این باشگاه سعودی قرضی به بارسا می رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا اسدی جلوتر از رضاییان و مغانلو پشت ضربه پنالتی قرار گرفت تا پنالتی‌زن اول تیمش لقب بگیرد.
بارسلونا در شرایط فعلی نمی‌تواند برای جذب ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی، اقدام کند و باید دست به فروش بازیکنانش بزند.
ماندگار شدن مهدی قایدی در استقلال اگرچه خواسته مدیران باشگاه و جواد نکونام و حتی خود او است، اما امری بعید به نظر می‌رسد.
با وجود این که لالیگا طرح مالی بارسا را تصویب کرد و دست این تیم برای امضای قرارداد با مسی باز شد، مدیران باشگاه معتقدند جذب مسی کار سختی است.
هولگر رون دانمارکی به غیبت رافائل نادال در گرنداسلم رولان گاروس واکنش نشان داد.
ارلینگ هالند به 6 گل دیگر در لیگ قهرمانان نیاز دارد تا از رکورد گلزنی رونالدو در یک فصل لیگ قهرمانان پیشی بگیرد.
وینیسیوس شب گذشته از نزدیک نظاره‌گر بازی حساس بسکتبال رئال مادرید و پارتیزان بلگراد بود. دیداری که رئال در آن کاری شبیه به معجزه کرد و باعث حیرت همه از جمله ستاره برزیلی شد.
این احتمال هر چند پایین وجود دارد که ساپینتو در همین فصل اول به قول کنفرانس معارفه‌اش عمل کند.
یک بد افزار شایع در میان کاربران واتس اپی وجود دارد و آن، کنترل اکانت و ارسال پیام‌های ناخواسته به کاربران است. اما ویژگی Device Verification مانع از به کنترل گرفتن اکانت توسط این بد افزار شده و بررسی‌هایی انجام می‌دهد تا مطمئن شود هیچ بد افزاری نمی‌تواند برای کسی پیام ارسال کند، آن هم بدون اطلاع کاربر.
پپ گواردیولا معتقد است تنها با کسب 9 برد متوالی، سیتی شانس قهرمانی در لیگ برتر خواهد داشت و نباید حتی در یک دیدار هم بازنده شوند.
عربستان از رویای حضور همزمان دو ستاره بزرگ دنیای فوتبال، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، در این کشور دست برنداشته و برنامه‌هایی جدی برای متقاعد کردن مسی دارد.
فرهاد مجیدی می توانست برنده بزرگ این هفته لیگ امارات لقب بگیرد، اما الکساندر سیکالداو نتوانست پنالتی دقیقه 103 را به گل تبدیل کند.
یورگن کلوپ مدام در صحبتهای دیشب روی یک جمله تاکید داشت اینکه شانس آنها یک درصد بیشتر نیست و آنها در همین محدوده تمام تلاش خود را می‌کنند.
میلانو با قرار گرفتن در رتبه هشتم جدول در یک چهارم نهایی حریف پروجا شد.
مهاجم نروژی سیتی شانس رسیدن به رکوردی را دارد که خالق آن، برای شکسته شدنش، شرط جالبی گذاشته است.
مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال در آغاز ماموریتی سخت برای خارج کردن تیم جنوبی از انتهای جدول قرار دارد.
سرمربی استقلال خواهان جذب بازیکن پرتغالی تراکتور است اما باشگاه تبریزی راضی به چنین انتقالی نمی‌شود.
یحیی گل‌محمدی شانس این را خواهد داشت تا با پیروزی در دیدار جام حذفی 290 امتیازی شود.
تیم‌ملی هلند شانس زیادی دارد تا به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی شود.
یک مقام دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که ائتلاف متجاوز با عدم اجرای بندهای آتش بس باعث شکست آن شد و تمدید آتش بس در سایه محاصره غیر ممکن است.
همان گونه که مطالبه داشتن و پیگیری صحیح از نشانه‌های یک جامعه قانونمند و سالم است به تبع آن پاسخ سریع و قانع کننده به این مطالبات هم از دیگر نشانه‌های این گونه جوامع است؛ لذا آنچه باید مورد توجه قرار گیرد، این است که «مطالبه گر» و «مطالبه شونده» هر دو باید از خطری به نام رفتن «مطالبه گری» به سمت «اغتشاشگری» پرهیز کنند.
همانگونه که مطالبه داشتن و پیگیری صحیح از نشانه های یک جامعه قانونمند و سالم است به تبع آن پاسخ سریع و قانع کننده به این مطالبات هم از دیگر نشانه های اینگونه جوامع است لذا آنچه باید مورد توجه قرار گیرد این است که «مطالبه گر» و «مطالبه شونده» هر دو باید از خطری به نام رفتن «مطالبه گری» به سمت «اغتشاشگری» پرهیز کنند
چندین کشور اروپایی استراتژی‌هایی را برای هیدروژن ایجاد کرده‌اند که امیدوار کننده‌ترین جایگزین برای سوخت‌های فسیلی در بسیاری از فرآیندهای صنعتی است. آلمان در حال راه اندازی شرکت شبکه واسطه هیدروژن به اختصار (hint. co) است که یک مرکز تجارت جهانی برای محصولات هیدروژن و مشتق شده از هیدروژن است.
امشب یک بازی بسیار حساس و مهم در انتظار تیم ملی والیبال ایران خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ