محل آخرین تمرین تیم ملی پیش از دیدار برابر روسیه تغییر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان دانشگاه MIT روشی برای حفاظت از تصاویر در مقابل ادیت های هوش مصنوعی ابداع کرده اند.
اصفهان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه برنامه مفصلی برای هوشمندسازی مناطق چهارگانه استان داریم، گفت: پارک ملی قمیشلو تا پایان امسال به امکانات حفاظتی هوشمند تجهیز می‌شود.
یزد- مردم یزد در حالی ششمین سالگرد جهانی شدن بافت تاریخی یزد را به شادی نشسته‌اند که از این ثبت جهانی، دستاوردی عاید بافت تاریخی و ساکنان آن نشده است.
دامغان_ رئیس مرکز نوآوری و فناوری منابع طبیعی بابیان اینکه حفاظت از منابع طبیعی به روش سنتی آسان نیست، گفت: برای حفاظت بهتر نیازمند شرکت های دانش بنیان و فناوری های جدید هستیم.
رهبر انقلاب فرمودند: اینکه یک عده با استفاده از فضای مجازی یا غیرمجازی روی اعصاب مردم راه بروند و امنیت ذهنی مردم را به‌هم بزنند و مردم را بترسانند، این خلاف احیای حقوق عامه است.
حفاظت از تالاب ها بر عهده محیط زیست است
ملکه انگلیس میراث بسیاری برای شاهزاده چارلز به جا گذاشت. این میراث علاوه بر ثروت هنگفت شامل تشریفات پر هزینه از جیب مردم هم می‌شود.
سازمان حفاظت محیط زیست از حفاظت پهنه‌های آبی کشور با مشارکت ملی و برنامه ریزی مدون خبر داد.
بررسی آسیب‌های بیولوژیک مخزن و فضای نمایشگاهی موزه عمارت مفخم و تهیه طرح حفاظت پیشگیرانه از منسوجات، دست بافته‌ها و پوشاک انجام شد.
سازمان حفاظت از محیط زیست و جهاددانشگاهی توافق نامه ای در راستای حفاظت و احیای منابع ژنتیکی جانوری در معرض خطر انقراض ایران منعقد کردند.
زارع‌پور اظهار کرد: دلایلی که برای نصب کره‌کره آورده‌اند، توجیه‌پذیر نیست. با این ادله پس باید برای حفاظت از تمام آثار تاریخی، کرکره نصب کنیم؛ فکر کنید برای حفاظت از تخت جمشید کرکره برقی بکشیم. حفاظت راه و اصول خود را دارد که بهترین آن استفاده از حفاظ شیشه‌ای (شیشه سکوریت) است. نقاشی‌های نفیس و کتیبه‌های تاریخی هم امروز با همین شیشه‌ها محافظت می‌شوند.
اصفهان- معاون اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان ورود حیات وحش را به سکونتگاه‌های شهری و روستایی در شرایط برف و سرما اجتناب ناپذیر دانست و گفت: حفاظت از مناطق استان تشدید می‌شود.
رشت- فرمانده یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشور با تاکید بر اینکه حفاظت از اراضی و انفال باید به سمت مردم محوری سوق پیدا کند، گفت: تغییر کاربری اراضی کشاورزی تهدیدی جدی برای امنیت غذایی است.
رشت- فرمانده یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشور با تاکید بر اینکه حفاظت از اراضی و انفال باید به سمت مردم محوری سوق پیدا کند، گفت: تغییر کاربری اراضی کشاورزی تهدیدی جدی برای امنیت غذایی است.
بودجه محیط‌زیست ایران به‌ازای هر نفر در سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهد که سازمان حفاظت محیط زیست ایران به‌ازای هر نفر یک‌دلار توان حفاظت از محیط‌زیست ایران و به‌ازای هر کیلومتر مربع ۵۵دلار در اختیار دارد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: کیفیت هوا در مناطق سرافرازان، پایانه، شهید کریمی، چمن، خیام جنوبی، تقی آباد، ویلا و نخریسی در وضعیت هشدار و آلوده برای تمامی افراد و کیفیت هوا در سایر ۱۵ ایستگاه دارای سنجش کیفیت هوا در شرایط ناسالم و آلوده برای افراد حساس است.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از پایش و حفاظت از گنبدهای مساجد تاریخی اصفهان پس از ۲ روز بارش سنگین برف خبر داد.
رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: در مدیریت منابع طبیعی تابع نظرات کارشناسی و خرد جمعی هستیم.
سید مصطفی علوی بیان کرد: حاکمیت شرکتی در بسیاری از کشورهای دنیا به شکل قانون و مکمل قانون تجارت و شرکت‌داری است و به عنوان یک قانون مترقی محسوب می‌شود. تمامی نیازهایی که در راستای شرکت‌داری و هدایت شرکت ها لازم بود به اصلاحیه دستورالعمل حاکمیت شرکتی اضافه و اصلاحات لازم برای آن انجام شده است. به جرات می‌توان گفت این دستورالعمل از جمله دستورالعمل‌هایی است که بر روی آن بسیار کار شده؛ زیرا الزاماتی چون حفظ منافع سهامدار، قابلیت اجرایی و مطابقت با منابع روز دنیا دارد.
حفاظت اطلاعات قوه قضائیه، طبق قواعد و مقررات داخلی قوه قضائیه سال‌هاست که به عنوان مرکز فعالیت می‌کند اما با طرح نمایندگان مجلس، قرار است این مرکز به سازمان تبدیل شود.
معاون محیط زیست دریایی و تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست بر اهمیت موضوع حفاظت مشارکتی در مناطق تحت مدیریت و تالاب‌های ساحلی تاکید کرد.
معاون دفتر زیستگاه ها و امور مناطق سازمان حفاظت محیط زیست گفت: مهم ترین بحث در حفاظت از زیستگاه های کشور، اجرای سند ملی آمایش سرزمین است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به نقش مردم و سمن های محیط زیستی در حفظ و صیانت از محیط زیست کشور، گفت: حفاظت از محیط زیست بدون حضور مردم دست نیافتنی است.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد تاکنون ۹ طرح کلان ملی فناوری در حوزه فناوری‌های سبز با اعتبار ۵۲ میلیاردتومان حمایت شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ