آمریکا سلطه روسیه در چهار استان شرقی اوکراین را به عنوان مبنایی برای گفت و گوهای صلح به شدت رد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی پدافند هوایی با تأکید بر نقش حیاتی در مراقبت از مرزهای ایران و تأمین امنیت کشور، گفت: بر تمامی فعالیت‌های پروازی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در هر ارتفاعی نظارت و تسلط کامل داریم.
رضا اسدی در مورد جدایی از تراکتور و قبول کردن پیشنهاد سپاهان صحبت کرد.
قهرمان دو دوره جهان و راننده ردبول درباره نگرش خود به تسلط تیم در فرمول یک صحبت کرد.
معاون شورای امنیت روسیه امروز گفت: اگر شورشیان واگنر بر تسلیحات هسته‌ای روسیه تسلط پیدا کنند، برای کل جهان فاجعه‌بار خواهد بود.
دبیر شورای امنیت ملی روسیه با بیان اینکه هدف آمریکا نابودی روابط سازنده میان کشورهای عضو اتحاد جماهیر شوروری سابق است، گفت که واشنگتن هرگز به هدف خود برای تسلط بر جهان نخواهد رسید.
توتو وولف رئیس تیم مرسدس در مورد پیشتازی ردبول در فصل جاری فرمول یک صحبت کرد.
فرماندهی ارتش خصوصی روسیه «واگنر» از تسلط کامل نیروهای خود بر شهر باخموت پس از ۲۲۴ روز خبر داد.
سخنگوی یگان‌های شرقی نیروهای مسلح اوکراین مدعی شده که ارتش روسیه هنوز موفق به تسلط بر جاده خروجی شهر راهبردی باخموت نشده‌ است.
رئیس منطقه دونتسک از تسلط نیروهای روسی بر بخش‌های گسترده‌ای از باخموت خبر داد.
منابع روسی از از کنترل روسها بر شرق شهر راهبردی باخموت خبر دادند.
در حالی که تحلیلگران غربی انتخاب یک کمیته دائمی متشکل از وفاداران به شی را به عنوان نمایشی از تسلط او تفسیر کردند، هنوز مشخص نیست که آیا اعضای آن به سیاست‌های اتخاذ شده توسط او وفادار هستند یا خیر - از جمله افزایش کنترل دولت بر جامعه و اقتصاد، موضع ضد غربی و قاطعانه‌تر در امور جهانی، و روابط نزدیک‌تر با روسیه - در طول آخرین دوره پنج ساله او یا اینکه آیا آن‌ها شخصاً به او وفادار هستند و نه لزوماً به آن سیاست ها.
ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین بر خلاف خواست پوتین هنوز در قدرت است. اوکراین روابط نزدیک‌تری با غرب دارد و با وجود نشانه‌هایی از برخی شکاف‌ها، ناتو متحد کی‌یف باقی می‌ماند. حتی هدف محدودتر روسیه برای تسلط بر کل منطقه شرقی دونباس نیز مبهم باقی مانده است. برای رفع این آشفتگی، پوتین به کسی روی نیاورد جز ژنرال گراسیموف.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به ضرورت تسلط کارگزاران فناوری به مهارت های ارتباطی با صنعت و بازار تاکید کرد.
رئیس دومای روسیه تلاش دولت آمریکا را برای تسلط بر روسیه با حربه های مختلف مورد انتقاد قرار داد.
نشریه پولیتیکو در گزارشی نوشت که پس از انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا، کشورهایی اروپایی باید خود را برای کمک بیشتر به اوکراین آماده کنند زیرا رویکرد آمریکا تغییر خواهد کرد.
از آنجایی که شرکت‌های آمریکایی معمولا در بازار تسلیحات با ارزش مقرون به صرفه رقابت نمی‌کنند مشکلات ایجاد شده اخیر برای روسیه در این بخش خلاء ایجاد کرده است. کشوری که آماده پر کردن خلاء می‌باشد چین است.
آنا ماریا سنورچویچ، بازیکن تیم زنان بارسلونا، در اقدامی جالب باعث تعجب خبرنگاران و خوشحالی هواداران این تیم شد.
آنا ماریا سنورچویچ، بازیکن تیم زنان بارسلونا، در اقدامی جالب باعث تعجب خبرنگاران و خوشحالی هواداران این تیم شد.
سخنگوی دولت روسیه می‌گوید هدف از همکاری و توافق‌های دوجانبه مسکو و پکن، تسلط بر جهان نیست و این آمریکاست که در عرصه بین‌المللی اقدامات تحریک‌آمیز و ثبات‌زدا دارد.
رئیس جمهور اوکراین اعلام کرد که ارتش این کشور موفق شده بر سه شهرک در جنوب و شرق مسلط شود.
هریبرت بروخ‌هاگن، رییس سابق آینتراخت فرانکفورت و هامبورگ، معتقد است که رقابت قهرمانی در بوندسلیگا از بین رفته است.
از این پس ۲۴ مرداد ماه در تقویم افغانستان به مناسبت سالروز شکست نیرو‌های خارجی و قدرت گرفتن طالبان تعطیلی عمومی خواهد بود.
نیروگاه هسته‌ای زاپوریژیا در جنوب شرقی شهر انرهودار که بزرگترین نیروگاه هسته‌ای اروپا محسوب می‌شود، تحت تسلط ارتش روسیه قرار دارد. نیروگاه هسته‌ای چرنوبیل هم که فعال نیست، در اختیار روس‌هاست.
در دکترین دریایی جدیدی روسیه اعلام شده است که اصلی‌ترین تهدید روسیه «سیاست راهبردی ایالات متحده آمریکا برای تسلط بر اقیانوس‌های جهان» و حرکت اتحاد نظامی ناتو به سمت مرز‌های روسیه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ