اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرشید سمیعی می گوید زمان تصویب قانون سقف بودجه، کسی از باشگاه استقلال به این موضوع اعتراض نکرده است.
عضو اقتصادی هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: شرایط مالی این باشگاه به زودی بهبود پیدا خواهد کرد.
سرمربی جدیدالورود آبی‌ها دوست داشت تا تیمش با اختلاف بیشتری در مقابل صنعت پیروز شود و به تهران بازگردد.
سرمربی اسبق تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: نه اختلاس کرده‌ام، نه مال مردم را خورده‌ام و نه آدم کشته‌ام.
باشگاه استقلال شایعات مربوط به اختلاف با سازمان خصوصی سازی را تکذیب کرد.
رضا درویش می‌گوید لیست موردنظر یحیی گل‌محمدی را از او گرفته است.
دبیرکل کمیته المپیک از پاسخ به موضوع اختلاف مهدی تاج با حبیب کاشانی درباره سرمربی تیم امید طفره رفت.
ارتش سوان طی بیانیه ای به نیروهای سیاسی نسبت به تلاش برای ادغام نیروهای شبه نظامی خود تحت عنوان نیروهای واکنش سریع در بدنه ارتش هشدار داد.
کريستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، به اخباری مبنی بر بروز اختلاف بین او و لیونل مسی در روزهای گذشته، واکنش نشان داد.
سرمربی تیم فوتبال ون پارس معتقد است که از نظر فنی اختلاف زیادی میان تیمش و سایپا وجود داشته است.
سرپرست فدراسیون شمشیربازی در واکنش به اتفاقات اخیر پیرامون تیم اسلحه سابر، هرگونه اختلاف نظر ودخالت فنی را رد کرد و گفت: با همفکری سرمربی تصمیم نهایی اتخاذ می شود.
سرپرست فدراسیون شمشیربازی در واکنش به اتفاقات اخیر پیرامون تیم اسلحه سابر، هرگونه اختلاف نظر ودخالت فنی را رد کرد و گفت: با همفکری سرمربی تصمیم نهایی اتخاذ می شود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ضمن اشاره به شرایط تیمش برای جام جهانی، گفت: انگلیس از نظر نگرش بازیکنان و روحیه جنگندگی، تیم بسیار خطرناکی است و این را در لیگ ملت‌های اروپا نشان داده است.
بعد از استعفای من خیلی از رسانه‌ها به این سمت و سو رفتند که مشکلی بین من و علیرضا دبیر وجود دارد، اما ما همچنان مثل سابق دوست هستیم و تصمیمم برای خروج از فدراسیون کشتی فقط برای رسیدگی به امور شخصی بود.
مدیرعامل باشگاه استقلال از حل اختلاف بین سیاوش یزدانی و ریکاردو ساپینتو خبر داد.
سرمربی نفت مسجدسلیمان نسبت به بروز اختلاف در این تیم واکنش نشان داد.
کیلیان امباپه علاقه دارد با رئال مادرید قرارداد ببندد، اما باشگاه فرانسوی فقط اجازه انتقال او به لیورپول را صادر می کند.
سرپرست سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: اختلاف و دودستگی بین ملی پوشان در زمان سرمربیگری اسکوچیچ بیشتر بود و بازیکن نباید احساس کند از تیم بزرگتر است.
مدیر تیم ملی فوتبال ایران شایعه اختلاف بین بازیکنان در اردوی اتریش را تکذیب کرد.
مهدی تاج با اختلاف چشمگیر و کسب اکثریت آرا نسبت به میرشاد ماجدی به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد که این اتفاق باعث واکنش در چهره کاندیدا شد.
واکنش جالب علی‌نژاد به شکست با یک رای اختلاف
بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه‌ی کدال، زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق‌العاده ۷ شرکت بورسی و فرابورسی در روز‌های سه شنبه ۳ خرداد و چهارشنبه ۴ خرداد اعلام شده است که در مطلب زیر جزییات این مجامع پرداخته ایم.
فعالان بازار ارز در اولین روز هفته شاهد افت نسبی شاخص ارزی هستند. این در حالی است که نرخ دلار در بازار آزاد با نوسان کاهشی در کانال 30 هزار تومانی همراه شده است.
بهزاد نبوی تاکید کرد: اینجانب علی‌رغم وجود برخی اختلاف نظرها در جزئیات روش‌های پیشبرد جریان اصلاح‌گری که با او دارم، معتقدم هیچگاه از مسیر عمومی این جریان خارج نشده و ارائه‌کنندهٔ یکی از محکم‌ترین منطق‌ها و دلایل برای پرهیز از خشونت و لزوم ایجاد وفاق ملی و همگانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ